Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig. Kunne med fordel hvert lengre. De utforsket ikke de mest interessante temaene. Den var også rotete sammensatt, på en måte som får meg til å tru at regissøren ville at den skulle være "smart", men som var veldig gjennomskuelig.

 

Men, alt i alt, så koste jeg meg. Liker filmer hvor jeg sitter i salen og tenker hva som ville skjedd om dette hendte i den virkelige verden.

Lenke til kommentar

SPOILER ALERT!

 

 

Leste boka for litt siden, etter at jeg hadde sett filmen. Føler boka handler mer om det å akspetere og innfinne seg med en fremtid på tross av at det ikke nødvendigvis ender så bra. Romskipene var mer en mekanisme til å utforske protagonistens valg om å få datteren hun visste kom til å dø. Hun godtok det uungåelige fordi det som tok henne dit, altså datterens oppvekst, var verd det.

 

Eller noe i den dur. Er ikke så flink med bokanalyse.

 

 

 

Lenke til kommentar

Va er "sex"?

Noen ganger når en mann og en dame er veldig glad i hverandre koser de på en veldig spesiell måte. En måte de koser på er at mannen tar tissen sin inn i tissen til damen.

Noen ganger er det en mann og en mann som er glad i hverandre. Da koser de tissene til hverandre på andre måter. Samme hvis det er to damer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen ganger havner jeg i en diskusjon på f.eks. Facebook. Så merker jeg at jeg begynner å bli irritert på den andre parten.

Da sier jeg til meg selv "Det er Internett. Who gives a fuck?" og forlater hele greia.

I kveld var det en diskusjon med en amerikaner om Geneve-konvensjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...