Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk. Fikk et nummer av Vagabond i posten, uten at jeg har bestilt noe abonnement. I tillegg til bladet fulgte det med en giro som gratulerte meg som abonnent. Kan ikke si jeg er så interessert i dette, altså. Sendte i vei en mail til kundeservice om det, så får vi se om jeg finner ut av det.

Bruk brevet med gratis porto, og put avføring inn i en zip lock pose, også sendt tilbake. Jeg vet ikke om du kan bli tatt for kjemisk krigsføring for det, da.

Lenke til kommentar

Det er sikkert en "giro" som egentlig ikke er en regning, men de har laget det til å se ut som en regning. Og hvis du betaler bekrefter du "abonnementet".

Ah, det skal du ikke se bort fra. Vel, jeg akter ikke å betale for noe jeg ikke har bestilt, så det er greit, i det minste. Bonuis at fasttelefonnummeret som fulgte med gir meg en "Abonnenten har slått av telefonen"-melding og ikke er søkbart. =D

Lenke til kommentar

Feil plass å spørre. Opprett tråden selv?

Lenke til kommentar

Og ha penger nok til å taxi hvor enn man skal forflytte seg.

 

Veit nesten ikke om jeg klarer å fungere i det norske samfunnet noe mer. Er blitt så vandt til sjåfør, hushjelp, og resepsjonist/sikkerhetsvakter som hjelper meg med alt.

 

Bare det å bære posene fra butikken og ut til bilen er for slitsomt for meg nå. Betaler heller andre til å gjøre det for meg.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Og ha penger nok til å taxi hvor enn man skal forflytte seg.

 

Veit nesten ikke om jeg klarer å fungere i det norske samfunnet noe mer. Er blitt så vandt til sjåfør, hushjelp, og resepsjonist/sikkerhetsvakter som hjelper meg med alt.

 

Bare det å bære posene fra butikken og ut til bilen er for slitsomt for meg nå. Betaler heller andre til å gjøre det for meg.

 

Kjøp deg elektrisk rullestol, så slipper du å reise deg.

Lenke til kommentar

Og ha penger nok til å taxi hvor enn man skal forflytte seg.

 

Veit nesten ikke om jeg klarer å fungere i det norske samfunnet noe mer. Er blitt så vandt til sjåfør, hushjelp, og resepsjonist/sikkerhetsvakter som hjelper meg med alt.

 

Bare det å bære posene fra butikken og ut til bilen er for slitsomt for meg nå. Betaler heller andre til å gjøre det for meg.

Hvorda har man råd til det? 

 

Tror jeg hadde vært lykkeligere om jeg hadde vært mere selvstendig og ikke avhengig av så mye om jeg hadde vert i en slik situasjon btw :3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...