Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp fått et nytt (brukt) kjøleskap inn i hus, men jeg har litt problemer med det. Det er 5 innstillinger, og nå står det på 5. Jeg har automatisk gått ut fra at det er laveste temperatur, sånn som med alle andre kjøleskap jeg har vært borti. Men er det mulig at det kan være omvendt? At det laveste tallet er laveste temperatur? Noen som vet? Har stått her i et døgn nå uten å bli skikkelig kaldt, og maten kommer til å bli ødelagt hvis ikke jeg finner ut av det her. Han som ga det til oss vet heller ikke. Det er et Whirlpool, hvis det hjelper.

Lenke til kommentar

Det pleier være midt i mellom 2-3 som er passe og 5 kaldest jo. Kan tyde på at noe ikke fungerer.

Men hvis du vet hele navnet på merket, ville jeg søkt på det. Kommer helt sikkert opp noen manualer.
Kanskje yotube videoer som viser hva som er feil også. Sånn fant jeg ut feil på et kjøleskap en gang.

Lenke til kommentar

NRK og sjakk..

NRK er tilsynelatende eneste TV-stasjon som har kameracrew og reporter til stedet hele tida. Og reporteren har så lite å gjøre at han stalker dassen for å se om spillere gjør nummer én eller to...

 

Det er veldig rart at kanalen som gjorde slow TV populært ikke evner å sende sjakk på TV uten at noen skal prate eller noe skal skje hele tiden. Eller prøve å skape spenning med å spekulere i om noen har dårlig mage.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kraftig jordskjelv i sør trøndelag. Har Datasmurf overlevd?

Var det det det var, ja. Jeg konkluderte med at det var naboen som gikk amok. Hvordan er det mulig at det plutselig kommer et jordskjelv uforutsett her i landet?

 

Fra adressa-chat:

Ja nei dete var en arti oplevelse I grunn (hehe ordspill)

 

 

Ingen som har nå gode konspirasjonsteori da? Hemmelig atomsprenging, russera som sprenge hemmelige ganga under Norge eller nå annet spennende :) Jordskjelv høres så kjedelig ut.

 

2ad2a18e-b9eb-4a9f-bfac-44fa68eeafb6.jpg
AdressaJonas

Du hadde jo noen relativt gode konspirasjonsteorier selv da! :)

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...