Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

 

Ikke verst, ikke verst. Holder du fortsatt til noen mil nordøst for meg, eller? ^^

Vi har flyttet til Sverresborg, om du vet hvor det er? Utsikt over hele byen og fjorden, rett fra sofakroken. Nydelig! Bor du fortsatt i Orkanger? :)

 

Ja, jeg vet godt hvor Sverresborg er. Ikke verst sted det, og bra med utsikten. :)

 

Ja, jeg bor fortsatt på Orkanger. Kan ikke tjene noen penger i år, så jeg får vente til neste år med å få meg jobb og flytte ut. Vil jo aller helst bort fra alt som har med Midt-Norge å gjøre, men jeg antar jeg likevel ender i Trondhjem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer inn på et tog, og setter meg ned, setter på musikk, og venter, så kommer billettkontrølleren.

Han spør meg om jeg har billet, så jeg river av meg klærne og viser frem uniformen jeg har under og spør om HAN har billett.

 

 

 

 

eller noe slikt

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Ja, jeg vet godt hvor Sverresborg er. Ikke verst sted det, og bra med utsikten. :)

 

Ja, jeg bor fortsatt på Orkanger. Kan ikke tjene noen penger i år, så jeg får vente til neste år med å få meg jobb og flytte ut. Vil jo aller helst bort fra alt som har med Midt-Norge å gjøre, men jeg antar jeg likevel ender i Trondhjem.

 

Utrolig herlig plass! Forhåpentligvis blir vi boende her til vi får egenkapital til å kjøpe bolig og flytte nordover. 

 

Skjønner akkurat hvor du kommer ifra. Må starte en plass. Bodde for meg selv på Buran, midt i sentrum ett år, før vi flyttet hit. Begge hadde hver sin knøttlille leilighet. Før det bodde jeg hos foreldrene mine. Det er en annen historie. Men umulig å legge skjul på at jeg har det mye bedre, og føler meg som ett nytt og bedre menneske. 

 

Uansett hvor lang tid det tar, og hvor små steg man tar. Så kommer man nærmere. Er ikke nødvendigvis alltid tiden som er relativ, men reisen og prosessen underveis. :)

Lenke til kommentar

 

Ja, jeg vet godt hvor Sverresborg er. Ikke verst sted det, og bra med utsikten. :)

 

Ja, jeg bor fortsatt på Orkanger. Kan ikke tjene noen penger i år, så jeg får vente til neste år med å få meg jobb og flytte ut. Vil jo aller helst bort fra alt som har med Midt-Norge å gjøre, men jeg antar jeg likevel ender i Trondhjem.

 

Utrolig herlig plass! Forhåpentligvis blir vi boende her til vi får egenkapital til å kjøpe bolig og flytte nordover. 

 

Skjønner akkurat hvor du kommer ifra. Må starte en plass. Bodde for meg selv på Buran, midt i sentrum ett år, før vi flyttet hit. Begge hadde hver sin knøttlille leilighet. Før det bodde jeg hos foreldrene mine. Det er en annen historie. Men umulig å legge skjul på at jeg har det mye bedre, og føler meg som ett nytt og bedre menneske. 

 

Uansett hvor lang tid det tar, og hvor små steg man tar. Så kommer man nærmere. Er ikke nødvendigvis alltid tiden som er relativ, men reisen og prosessen underveis. :)

 

Sant, sant. Så lenge jeg ikke bor hjemme når jeg er 40, er jeg vel i og for seg fornøyd. Og selv om jeg ikke kan tjene penger i år, så skriver jeg gratis for avisa, og satser på å opparbeide meg goodwill, slik at jeg eventuelt kan komme tilbake og jobbe for dem neste år.

Lenke til kommentar

Sant, sant. Så lenge jeg ikke bor hjemme når jeg er 40, er jeg vel i og for seg fornøyd. Og selv om jeg ikke kan tjene penger i år, så skriver jeg gratis for avisa, og satser på å opparbeide meg goodwill, slik at jeg eventuelt kan komme tilbake og jobbe for dem neste år.

Høres ut som en plan. Greit med mange små mål underveis :)

 

Har endelig fått begynt å jobbe igjen selv. Men er under tiltak til NAV, der jeg jobber 50% stilling. Noe jeg er rimelig fornøyd med, etter fire-fem år med hardt, intensivt og mentalt krevende arbeid for å komme meg igjennom dagene jeg hadde med kraftig utmattelsessyndrom (noe jeg fortsatt jobber med) og traumatiske forhold i barndomshjemmet.

Lenke til kommentar

Ikke verst. Var under tiltak hos NAV i 3 år, hvor jeg jobba 3 dager i uka. Skulle gjerne jobbet mer, men hadde lite nok å gjøre de tre dagene. Jeg skrev Vær-Sjur, og gjorde unna alle oppgaver jeg fikk (som jeg antar de mente jeg burde bruke noen timer på) på noen minutter. Da tiltaksperioden var slutt, hadde ikke avisa råd til å ansette meg, og i disse dager er jeg arbeidsledig og trygda, og bruker trygdepengene på kjøretimer, husleie, og andre regninger. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fornøyd eller?

Veldig. Tror det var den beste konserten deres jeg har vært på.

Dama fikk godt med loot på meet & greet også.

Good shit. Vi satt nest øverst, var faen så langt ned. Tipper 45 graders helling ned mot fronten på scena :p

 

-----

 

Endelig fått kobla til Spotify på hovedanlegget for å gjøre "hverdagslytting" enklere, men så er det trykk i trommehinnene som gjør lyden fucka. #FirstWorldProblems

Lenke til kommentar

Ikke verst. Var under tiltak hos NAV i 3 år, hvor jeg jobba 3 dager i uka. Skulle gjerne jobbet mer, men hadde lite nok å gjøre de tre dagene. Jeg skrev Vær-Sjur, og gjorde unna alle oppgaver jeg fikk (som jeg antar de mente jeg burde bruke noen timer på) på noen minutter. Da tiltaksperioden var slutt, hadde ikke avisa råd til å ansette meg, og i disse dager er jeg arbeidsledig og trygda, og bruker trygdepengene på kjøretimer, husleie, og andre regninger. :p

Trodde du sa du ikke ville bli trygdet? Ung og ufør gir ikke akkurat gode jobbmuligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...