Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hahah snakk om å bli avslørt. Men takk ?

 

Larzen: Det får bli opp til hver enkelt å avgjøre. Men jeg feiret gårdagen med ettermiddagskvil, fyrstekake, og koloskopitime.

Du ble med andre ord rævkjørt på bursdagen din? Huff, det kan da ikke vært gøy.

Lenke til kommentar

Skal bestille inni helvete mange pakker fra Kina i desember slik når 350-grensen fjernes og man må betale toll for å få varen ut, skal jeg bare si «næ vil ikke ha den lengre» så skal Posten få slite med å sende aaaalle tilbake.

 

Det er ikke Posten sin feil. De ønsker ikke mer at grensen skal fjernes de  enn vi gjør.

Lenke til kommentar

Skal bestille inni helvete mange pakker fra Kina i desember slik når 350-grensen fjernes og man må betale toll for å få varen ut, skal jeg bare si «næ vil ikke ha den lengre» så skal Posten få slite med å sende aaaalle tilbake.

Det syns jeg absolutt du bør gjøre! Husk å holde oss oppdatert da, spesielt når du finner ut at angreretten ikke gjelder i kina.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva vil egentlig "velferdspermisjon for barnehageoppstart" si? Hva innbærer det i praksis for deg? :hmm:

Man får gjerne et par-tre dager permisjon ("fri") for å hjelpe poden i gang i barnehagen. Normalen er å være i barnehagen noen timer første dagen, nesten hele dagen andre dagen og tredje dagen hel dag. Underveis kommer og går jeg litt, for å venne han til at det er greit at jeg ikke er der.

 

I praksis for meg vil det si at jeg får problemer med å få dagene til å gå opp.

Lenke til kommentar

Er så idiotisk å fjerne 350-grensen og nå skal alt betales toll på. Det verste er at politikerne mener de vil få flere hundre millioner i økte inntekter av å fjerne grensen.

 

Hvis norsk næringsliv og nettbutikker sliter så jævlig med salget så må du være innovative da, finne på noe nytt, nye spennende produkter, små-teknologi, senke prisene. Neida, her velger vi heller å fjerne konkurransen. Norsk politikk på sitt beste, tror det de gjør hele tiden er så sykt glupe valg. De aner ikke hva de gjør på. Selv om rapporter fra Oslo Economics sier at det blir marginale forskjeller så tror politikerne ikke på noe.

 

Blir så forbanna. Å kjøpe fra eBay og aldri vite om du får pakken om 2 uker eller 2 måneder, og når den dukker opp i postkassa er som julaften.

 

Molboland. Hvorfor innovasjon når regresjon ...

Og Posten er en offentlig etat. De kunne skriket litt høyere.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Man får gjerne et par-tre dager permisjon ("fri") for å hjelpe poden i gang i barnehagen. Normalen er å være i barnehagen noen timer første dagen, nesten hele dagen andre dagen og tredje dagen hel dag. Underveis kommer og går jeg litt, for å venne han til at det er greit at jeg ikke er der.

 

I praksis for meg vil det si at jeg får problemer med å få dagene til å gå opp.

De dagene er jo gull verdt for barnet med tanke på tilvenning i barnehage. Men samtidig er du vel også pliktet til å møte opp som vitne. Så skjønner problemet..

Lenke til kommentar

De dagene er jo gull verdt for barnet med tanke på tilvenning i barnehage. Men samtidig er du vel også pliktet til å møte opp som vitne. Så skjønner problemet..

Jepp, er pliktig, så kommer ikke unna. Vil gjerne bidra med vitneutsagnet mitt óg, da vold er noe som må slås ned på (pun not intended). Må få stokket litt rundt på permisjonsdagene med kona, på en eller annen måte, så kabalen går opp.

Lenke til kommentar

Man får gjerne et par-tre dager permisjon ("fri") for å hjelpe poden i gang i barnehagen. Normalen er å være i barnehagen noen timer første dagen, nesten hele dagen andre dagen og tredje dagen hel dag. Underveis kommer og går jeg litt, for å venne han til at det er greit at jeg ikke er der.

 

I praksis for meg vil det si at jeg får problemer med å få dagene til å gå opp.

Kanskje du kan kan få en dag til permisjon da, siden du skal vitne i en sak. Du kan spørre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...