Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

"Popstjernen Tone Damli har med mann og barn tatt turen hjem til Sogndal, hvor de tilbringer tid på slalåm. Men ikke uten knall og fall. Damli skriver at hun ble påkjørt av et barn i full fart ned bakken, noe som gjorde at hun selv falt over ende og mistet pusten. Rådet hennes til andre? Bruk hjelm"

 

Natasha Richardson brukte ikke hjelm , RIP :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ang tiger-angrep i dyrehage US :

 

Rex RemesRex Remes4 hours ago

I'm just the opposite. When a woman is menstruating, I do not eat her.

 

(den var grov , lol :p

 

--------------------------

 

You know the tiger rug Inosanto have in his chair in the movie Game of Death , that was a tiger who tried to play hardball with me one day , which is not a clever thing to do , lets put it like that.

 

-Chuck Norris

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Hva ville dere gjort?

Forresten, jeg endrer svaret mitt inntil videre.

 

Hva er det med bildet du reagerer på? Og hvor godt kjenner du personen? Forskjell på om det er kollega eller noen du ser på bygda hver 17. Mai

 

Jeg ville uansett ikke tatt det opp over melding/Facebook. Muntlig eller ingenting.

Lenke til kommentar

Jeg må virkelig slutte å drikke. Merker det destabiliserer meg så jævlig. Men det er så godt med en skikkelig rotbløyte fra tid til annen.

 

Edit: Og det er så jævlig drikkepress når jeg er på besøk hjemme hos fattern. "Du kan jo ta en liiiiten whisky da, kan du ikke?" Joda, pappa. Men en liten blir til to blir til ti.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg må virkelig slutte å drikke. Merker det destabiliserer meg så jævlig. Men det er så godt med en skikkelig rotbløyte fra tid til annen.

 

Edit: Og det er så jævlig drikkepress når jeg er på besøk hjemme hos fattern. "Du kan jo ta en liiiiten whisky da, kan du ikke?" Joda, pappa. Men en liten blir til to blir til ti.

 

<oi, faren din er grunnen til drikkepresset? det er ikke bra. Har du fortsatt rommet ditt du kan gå til og henge der heller?

Jeg forventer ingenting av deg, Sandy. Og gang på gang lever du opp til forventningene mine.

Og dette er kanskje min far? Høres sånn ut ihvert fall :D :D :D :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må virkelig slutte å drikke. Merker det destabiliserer meg så jævlig. Men det er så godt med en skikkelig rotbløyte fra tid til annen.

 

Edit: Og det er så jævlig drikkepress når jeg er på besøk hjemme hos fattern. "Du kan jo ta en liiiiten whisky da, kan du ikke?" Joda, pappa. Men en liten blir til to blir til ti.

Kjenner den der at en blir fort til flere. Men om du ikke drikker så ofte så er det vell ikke et så stort problem?. Det at faren din presser deg er ikke bra, du burde ta det opp med han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

<oi, faren din er grunnen til drikkepresset? det er ikke bra. Har du fortsatt rommet ditt du kan gå til og henge der heller?

Og dette er kanskje min far? Høres sånn ut ihvert fall :D :D :D :D

Joda, kan stikke opp. Og har holdt meg der litt et par av dagene. Men tror ikke han helt skjønner det når jeg sier "Neitakk, ikke i kveld." eller hvorfor jeg sier nei.

Fakta er at av de rusmidlene jeg bruker så er det alkohol som er det som fucker mest med hodet mitt. Men kan ikke akkurat fyre opp en joint foran han i stedet liksom.

Han er litt dobbeltmoralsk der. Å ta seg en blås er fyfy. Men at han ha en skarp en hver kveld for å sove er helt stureint.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

(...) du burde ta det opp med han.

Problemet er at han glemmer det til neste gang jeg kommer.

Men reiser heimat i morra, så da er det ikke noe problem igjen før sommeren.

 

Also: Sorry for å komme her og whine. Skal legge meg nå. Bare venter på at kveldsmedisinen skal fungere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skyskraperne i L.A. er vell mest kontorer? Trur ikke så mange bor i dem.

 

Det er mange flere skyskrapere her. Mye mer utsatt for jordskjelv er det også. Men jeg føler meg helt ærlig tryggere her, enn da jeg bodde i en "low-rise". Har aldri hørt om en skyskraper som detter ned i et jordskjelv før, så sjansen er liten for at jeg blir med den første ned! De er jo også laget for å svinge i steden for å "stritte i mot", men fy faen så skummelt det er når hele bygningen svaier flere meter fra side til side.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Fullt av høye boligblokker (11 stk ?) nær La Brea tar pit og , ved et stort skjelv kanskje de ikke kommer seg ut i tide hvis det er 10-15 etg

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Leste om supervulkanen i Yellowstone forleden. Blir et vanvidd om den får utbrudd. Tiden er rundt nå for intervallene for da den pleier bryte ut. Hele nord amerika kan regne med å bli ubeboelig, og resten av verden blir ganske fukked også. Dramatisk fall i temeratur, voldsomme matmangel og sånt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Manilla har svært mange skyskrapere. Noe å forvente med over 100 millioner mennesker fordelt på 100 000 km^2.

 

Tror derimot ikke at de er av veldig høy kvalitet, bygget uten ingeniør oppsyn og med dårlige materialer.

 

Hvis man ser et jordskjelv på 7 og over, så vil høyst sannsynligvis mange av dem falle.

 

Baserer min analyse på andre byer med stor andel skyskrapere med tilsvarende økonomi som Fillippinennene (her gir jeg opp å skrive nasjonsnavnet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...