Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også sittet i solveggen (med kun øll). Men bra og bra fru blom. Fikk brev med inkasso i dag som er feil, pluss at jeg har oppdaget noe feil med noe en snekker har gjort, pluss en pakke de hadde "prøvd å levere som var for stor for postkassen", nå får jeg den ikke før etter påske. What else is new, typisk siste dag før helligdag type hendelser. Da har jeg typisk noe å gremme meg over i løpet av påsken. Slår sjelden feil  :roll:  Bare å drikke seg drita full å gi f i alt..   

Lenke til kommentar

En slektning av meg fyller en hel handlekurv med  Corona hver Lørdag. Har smakt det, imponerte ikke. øll for fintfolk, fiffetyper som stikker kiwibiter oppi og sånt tull. 
Ringnes fatøll eller diverse hansa, Pokal, Artic osv fyller krava for meg. Er sikkert en idiot til å bedømme sånt, men det skiter jeg i

Lenke til kommentar

Ringnes fatøll eller diverse hansa, Pokal, Artic osv fyller krava for meg. Er sikkert en idiot til å bedømme sånt, men det skiter jeg i

 

Artic??? Ikke engang Tromsøværinger drikker det spyvannet. Har selv ikke smakt det siden jeg var 16 og lite kjønnsmoden.

Kjøper eksklusivt Frydenlund de gangene jeg skal kose meg. Skal jeg på fylla går det i Grans' Bare øl.

 

Grunnen til at det ble Coronas denne gangen, var at jeg ikke orket å bruke så mye tid inne på det totalt overfylte bolaget, og det var det første og beste jeg fikk tak i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...