Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig ikke lyst på den selgerjobben.

Men jeg sa til konsulentbyrået at jeg takka ja hvis jeg fikk den.

 

Greia er at jeg har fått flere jobbintervjutilbud som er langt mer interessant, som blant annet opptak til Microsoft University og stilling som prosjektleder.

 

Går det an å likevel si nei til jobben hvis jeg får tilbudet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er utdanningsprogram som Microsoft gir 50 personer. Så det gleder jeg meg til!

 

 

Den selgerjobben er gjennom konsulentbyrå. Jeg har vært hos intervju ho dem og forrige torsdag var jeg på intervju hos kunden som tilbyr selgerjobben.

Nå i dag får jeg høre at jeg skal inn til enda et intervju hos dem ... altså tre intervjuer? Det er andregangsintervju, men jeg har aldri hørt man har tre intervjuer for samme stilling uansett om det er konsulentbyrå.

 

Synes det var voldsomt til tid.

Lenke til kommentar

Jeg fikk tlf fra kontaktpersonen i barnevernet i dag, og jeg hadde så latterlig lyst å hoppe på henne og kysse henne av glede. De skal hjelpe meg med noe økonomisk, og jeg har prøvd i flere mnd å spørre om hjelp selv, men ikke klart det. Men idag gikk ene delen i saken til bvt selv.

 

Skal på møte på mandag, og saksbehandleren var veldig på at jeg kom ikke til å få kjeft, ingen var sur på meg osv. Høres kanskje barnslig ut, men angsten min er en konfliktsky 10 åring som er redd for kjeft. Men jeg er så letta nå og kan endelig puste ut. For første gang på 1,2 år.

 

Takk Gud for bvt

Endret av Overmoden 3.0
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg fikk tlf fra kontaktpersonen i barnevernet i dag, og jeg hadde så latterlig lyst å hoppe på henne og kysse henne av glede. De skal hjelpe meg med noe økonomisk, og jeg har prøvd i flere mnd å spørre om hjelp selv, men ikke klart det. Men idag gikk ene delen i saken til bvt selv.

 

Skal på møte på mandag, og saksbehandleren var veldig på at jeg kom ikke til å få kjeft, ingen var sur på meg osv. Høres kanskje barnslig ut, men angsten min er en konfliktsky 10 åring som er redd for kjeft. Men jeg er så letta nå og kan endelig puste ut. For første gang på 1,2 år.

 

Takk Gud for bvt

 

Hurra! Så fantastisk bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...