Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er noe galt med lærlingen min.

 

Han skulle sette en stige inntil en husvegg. Men kom bare frem til den 50cm høye hundegrinden som var satt opp ved plenen. Han skjønte ikke hvordan han skulle komme seg over den..

 

I tillegg så skulle han borre hull gjennom ytterveggen. Jeg ba han la borret stå igjen i veggen, sånn at han kunne gå ut å se hvor/om det kom ut. Han var kommet halvveis ut døra da jeg spurte hvorfor han hadde drillen og borret med seg i hånda.

 

Da hullet var satt, ba jeg han "gå ut med kabelen". Døde innvendig da han tok fiberen og var på tur ut døra istedenfor:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så på apotekdama da jeg skulle hente noe på resept, hvordan hun skrev sånn veldig kjapt på tastaturet med alle fingrene samtidig.
Begriper aldri hvordan de får det til, og at det blir rett skrevet også. Det der hadde jeg garantert aldri fått til, har nok med å få det rett med to pekefingre lol. 

Lenke til kommentar

Så på apotekdama da jeg skulle hente noe på resept, hvordan hun skrev sånn veldig kjapt på tastaturet med alle fingrene samtidig.

Begriper aldri hvordan de får det til, og at det blir rett skrevet også. Det der hadde jeg garantert aldri fått til, har nok med å få det rett med to pekefingre lol. 

samme her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Veldig sjeldent det skjer drap i Thousand Oaks så dette er sjokkerende for TSs innbyggere , 12 pers drept på bar....Locklear bor i den byen , ligger 6 mil fra L.A

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Bjørner kan ikke holde skytevåpen, brum brum ;)

 

Syns "sprettert" er et ekkelt ord , provoserende og......fjøs derimot høres behagelig ut så kan man dra på ordet og : fjøøøøøs , fjøøøøøs...... samme med "banos" : baaaaaanos , baaaaaanos

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Var ekkelt med manien rundt Breivik , før rettssaken brydde jeg meg ikke om ord som "utilregnelig" , det var en ekkel mani akkurat som The Julekalendersangene , om og om igjen

Lenke til kommentar

Breivik var avskyelig.

 

Men han var også grunnen til at jeg fikk komme inn på nanoteknologi. Før det var jeg stort sett den eneste innvandreren i de fleste sammenhenger og ble behandlet ofte forferdelig. 

 

Det året etter hvor Breivik gikk amokk, så fikk Frp mindre sympati og jeg fikk mer sympati. Folk var ekstra hyggelige for å bevise at de "ikke var sånn også". Og jeg fikk til dels normal behandling. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...