Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så bra at du har en ordentlig kontaktperson! Veit om altfor mange tilfeller der de enten er utbrent og gjør minst mulig eller rett og slett er inkompetente og vrange

Hun jeg har er bare verdens beste. Hun er veldig på at hun skal hjelpe meg, være der for meg.

 

Føler de eller iallefall hun ser meg, og ser at om jeg får den hjelpen jeg trenger så får kidden det bra. Framfor å bare ta kidden til ett «perfekt» hjem og la meg råtne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hun jeg har er bare verdens beste. Hun er veldig på at hun skal hjelpe meg, være der for meg.

 

Føler de eller iallefall hun ser meg, og ser at om jeg får den hjelpen jeg trenger så får kidden det bra. Framfor å bare ta kidden til ett «perfekt» hjem og la meg råtne.

 

Målet til BV er å gjenforene familien, ikke splitte den. Er direkte synd så mye dritt de får i media, de har ingen mulighet til å si noe tilbake. BV bryr seg mer om barnas rettigheter enn de som skal brette ut livet til ungen sin for å få sympati for at BV er så "slemme" mot dem. 

 

Hilsen tidligere bv barn som en gang var bitter men som så at alt var for det beste i ettertid. Også hvorfor jeg tar sinte tidligere BVbarn sine meninger og synspunkt med en stor neve salt, for uansett hva så er det en vanskelig tid i livet og BV kan oppleves som problematisk for ett underutviklet, skadet, sint sinn. Dette kan være utrolig vanskelig å få ett nytt perspektiv om senere i livet. Emosjonelle traumer kan visst kanskje gi deg hjerneskade. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har fått jobbtilbudet med det telefonsalg-jobben.

 

Er usikker fordi har aldri gjort det før. Virker som krevende stilling.

 

Hva med prøvetid? Er det bedre å prøve ut jobben og sp eventuelt se om det passer meg?

Høres egentlig ikke ut som en særlig bra jobb, skal jeg være ærlig. Men, det kan jo hende du trives og det burde vell være mulig med prøvetid?

Lenke til kommentar

Du må vel nesten føle om det er noe som ligger for deg: telefonsalg? Hvis det går an å prøve, så hvorfor ikke

 

Selv kunne jeg aldri i livet tenkt meg å blitt telefonselger, men det er meg da.

Det er ingen som tenker seg å bli telefonselger. Det er en jobb du tar fordi du trenger penger. Ikke noe annet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...