Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stan Lee er mannen bak Marvel Comics, sammen med Jack Kirby.

 

Supermann er fra DC Comics. DC Comics er en konkurrent til Marvel Comics og har helt andre superhelter. Disse er blant annet: Batman, Green Lantern, The Flash, Wonder Woman og deres superhelt-lag er Justice League.

 

Marvel Comics består av: Captain America, Captain Marvel, Black Widow, Iron Man, Hulk, Thor og deres superhelt-lag er The Avengers. 

Lenke til kommentar

Lol. I wish

 

Jeg har lite drag på damer. De eneste kvinnene som har vist interesse i meg de siste årene har virket som om de har gjort det i form av onde intensjoner eller medlidenhet (som i 30 år gammel aldri hatt sex med en kvinne, stakkars fyr, du kan ligge med meg om du vil-type).

 

 

Null drag på jenter på ungdomsskolen

 

Litt sjans på kvinner på videregående (i form av blikk-kontakt og slikt). Høyst sannsynligvis misforstått fra min side, så sikkert nærmere null her også

 

Dragvoll, NTNU. Tror det var en desperat kvinne en gang

 

Gløshaugen, NTNU. Best å heller være alene enn med disse overseksualiserte kvinnenene 

 

Andre land  = David Beckham 

'

Lenke til kommentar

Hahahaha ler.

 

Neste gang må jeg huske å skru av børstene.

 

Det er så tull dette her.

Snakka med konsulentdama for den selgerjobben. Jeg spurte om fri to dager i desember pga eksamen.

Nå får jeg høre at det mest ideelle er at jeg begynner i jobben etter nyttår i januar. Hvis jeg må så kan jeg begynne nå.

 

Altså. Vente to måneder og sette alle andre jobber på vent da for å sjekke om selgerjobben er noe for meg.

 

Hva tenker dere? Hadde jeg hadde lidenskapelig interesse av jobben så hadde jeg jo sagt ja. Men nå i dag hadde jeg skype intervju med Microsoft University som gikk strålende og jeg får svar fra de ila en-to uker.

Skikkelig dumt å takke nei til en jobb jeg heller vil ja mer enn selgerjobben fordi selgerjobben ikke begynner før januar.

 

Og hun ville at jeg skulle signere kontrakten nå ...

 

 

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar

See her du kjøpte en nå. :green: 879 KR nå  :green: 1399 KR før :green: 

https://lekmer.no/76112-lego-dc-super-heroes-app-controlled-batmobile/p/89223  :D

 

Ingenting annet enn Star Wars er interessant for meg. Har ikke masse lagringsplass til lego så begrenser meg til det. Er masse sånne salg denne uka ^^ Selv med over 30% rabatt nå er det meste på lekmer dyrere enn toysrus og lekekassen. 75212 millenium falcon f.eks. koster 1250 på TRU men 1496,- der. Og BB-8 er 1 kroner mindre enn jeg kjøpte den på TRU for et par måneder siden :p

 

Lønner seg å sjekke mange steder selv på "black week" og slikt. Mange som "lurer" oss.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er så tull dette her.

Snakka med konsulentdama for den selgerjobben. Jeg spurte om fri to dager i desember pga eksamen.

Nå får jeg høre at det mest ideelle er at jeg begynner i jobben etter nyttår i januar. Hvis jeg må så kan jeg begynne nå.

Altså. Vente to måneder og sette alle andre jobber på vent da for å sjekke om selgerjobben er noe for meg.

Hva tenker dere? Hadde jeg hadde lidenskapelig interesse av jobben så hadde jeg jo sagt ja. Men nå i dag hadde jeg skype intervju med Microsoft University som gikk strålende og jeg får svar fra de ila en-to uker.

Skikkelig dumt å takke nei til en jobb jeg heller vil ja mer enn selgerjobben fordi selgerjobben ikke begynner før januar.

Og hun ville at jeg skulle signere kontrakten nå ...

Dropp selgerjobben, Lami. :-)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har vel prøvetid til å begynne med i selgerjobben?

 

Da er det vanlig med 14 dagers oppsigelsestid.

Ja har prøvetid. Men vet ikke hvordan det fungerer når jeg signerer kontrakt men ikke i arbeid før etter nyttår.

 

Virker egentlig bare tull å ta den jobben nå, siden jeg ville bruke den frem til jeg fant noe annet. Nyttår er ganske lenge til ...

 

Må være kjipt å ha tatt utdanning innen salg, for så å velge mellom de lavere møkkajobbene.

Jepp akkurat. Det som plager meg. Men så er arbeidsmarkedet tøft for tiden tydeligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...