Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så B-real på oslo s en gang men turte ikke rope hei. Mitt nærmeste møte med en forumitt.

Der hvor alle de kule kidza henger ya know. 

 

B-real biter ihvertfall ikke. Han er bare koselig

...ikke det du sa etter vi delte seng.. :(

 

 

Jeg hadde virus i halsen i 2 uker før jeg kom meg tilbake på jobb. Man vet aldri disse dager. Folk er forkjøla i hytt og pine overalt.

3 uker sommerferie og syk 90% av den. Amazeballs.
Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal tenke om en ny jente jeg snakker med (forløpig).

 

Snakker om løse ting men går en del i sex. Sier hun ikke liker å kose etter sex fordi hun blir sur, sier at hun helst vil sove i fred, liker å dominere i sengen og bryr seg ikke så mye om andre virker det som.

 

Høres ut som sosiopat.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal tenke om en ny jente jeg snakker med (forløpig).

 

Snakker om løse ting men går en del i sex. Sier hun ikke liker å kose etter sex fordi hun blir sur, sier at hun helst vil sove i fred, liker å dominere i sengen og bryr seg ikke så mye om andre virker det som.

 

Høres ut som sosiopat.

Blir hun sur av sex, eller sur etter sex? Uansett, det der hadde jeg ikke gidda.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal tenke om en ny jente jeg snakker med (forløpig).

 

Snakker om løse ting men går en del i sex. Sier hun ikke liker å kose etter sex fordi hun blir sur, sier at hun helst vil sove i fred, liker å dominere i sengen og bryr seg ikke så mye om andre virker det som.

 

Høres ut som sosiopat.

Høres ut som en mann.

Lenke til kommentar

Styr unna. Etter eksen trenger du ikke enda en jente som er flust av problemer og som regelrett skriker drama bare fra det du skrev om henne nå.

Du har nok rett ... faen. Hun har sagt hun liker meg og har lyst på kjæreste, men det må jeg prøve å drite i ... hvis jeg klarer.

 

Blir hun sur av sex, eller sur etter sex? Uansett, det der hadde jeg ikke gidda.

Etter sex.

 

 

Skurupu: hahaha

Lenke til kommentar

Du har nok rett ... faen. Hun har sagt hun liker meg og har lyst på kjæreste, men det må jeg prøve å drite i ... hvis jeg klarer.

 

 

Etter sex.

 

 

Skurupu: hahaha

Du kan enten avslutte det nå, eller poste på forumet her om ei stund hvor du klager over henne og hvor misfornøyd du er og at du er lei alt. Høres ut som ei du ikke vil trives i ett forhold med, drama blir det garantert. Endret av Quakecry
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...