Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har gjort noe lignende i terapi, men da hadde vi bare 10-15 minutter på oss. Hensikten var å skape en samtale, fremfor å slappe av med malingen. Favoritten min var faktisk i omtrent samme stil som den du har malt, Overmoden. Det ser litt ut som en gul-grønn tåke, men den har mindre dybde. Hadde faktisk tenkt å male ene veggen i stuen på samme viset, men det ble så jævla mye styr å vaske, pusse, fikse lister osv, så har ikke blitt noe enda.

Lenke til kommentar

Har gjort noe lignende i terapi, men da hadde vi bare 10-15 minutter på oss. Hensikten var å skape en samtale, fremfor å slappe av med malingen. Favoritten min var faktisk i omtrent samme stil som den du har malt, Overmoden. Det ser litt ut som en gul-grønn tåke, men den har mindre dybde. Hadde faktisk tenkt å male ene veggen i stuen på samme viset, men det ble så jævla mye styr å vaske, pusse, fikse lister osv, så har ikke blitt noe enda.

Her er det maling i fokus da. Til min store frustrasjon. Her er det første bilde jeg mala. Går i samme stil. Derfor fikk jeg idag en utfordring om å male i blinde nettopp for å ikke gå i samme sporet. Men selv i blinde skjedde det, men med mer enn to farger som jeg normalt sett bruker. Men siden vi har samme lerret gjennom hele «semesteret» så blir det jo litt mer farger etterhvert om man ikke maler helt over da.

post-328628-53366_thumb.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her er det maling i fokus da. Til min store frustrasjon. Her er det første bilde jeg mala. Går i samme stil. Derfor fikk jeg idag en utfordring om å male i blinde nettopp for å ikke gå i samme sporet. Men selv i blinde skjedde det, men med mer enn to farger som jeg normalt sett bruker. Men siden vi har samme lerret gjennom hele «semesteret» så blir det jo litt mer farger etterhvert om man ikke maler helt over da.

Det bilde der var fint. :green:  :green:  :green:  :green:  :D  :yes:  :thumbup:  :thumbs:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Måtte male med bind foran øynene idag i maleterapien. Noe av det verste jeg har vært med på i terapien iallefall.

 

Syns det var stilig, jeg også. Bedre enn ganske mange eksempler jeg har sett av såkalt "kunst".

 

 

Mange kunstgjenstander ser så snåle og random ut at man like godt kunne lagd noe mye bedre selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...