Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hva er forskjellen på agent 007 og Breivik/Moland/French ?

 

-Agent 007 *har* rett til å drepe , Breivik/Moland/French *tok* seg rett til å drepe :p

 

Kan vel hende de hadde "rett" til å drepe iht instruksene de hadde..?

 

 

Var billettkontroll for litt siden hvor månedskortet hadde gått ut på morgenen samme dag, fikk kjøpe ny der og da. Kunne også se jeg hadde ok historikk på månedskort, så hadde jo være rimelig nazihilsen, swastika og hele pakka om jeg hadde fått bot.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

https://www.vol.no/nyheter/sortland/2018/02/27/%E2%80%93-De-har-begge-f%C3%A5tt-alvorlige-men-ikke-livstruende-skader-16179213.ece

 

Alvorlig ulykke i Vesterålen.......

 

-----------------------------------------------------------

https://www.yahoo.com/news/m/9f3389f0-dd49-3788-b89b-4f4ac6f0be2b/ss_san-francisco-cops-fire-65.html

 

"The Streets of SF , a Quinn Martin production !" :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Bestilte nytt pass på ambasaden her på onsdag.

Fikk melding om at det var kommet i dag :O

Det må da være en feil?

Kan da ikke ta bare 2 dager med norsk byråkrati???

 

Min erfaring er at norsk byråkrati er rimelig effektivt. I hvert fall sammenliknet med en del annet byråkrati jeg har opplevd i utlandet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mener å huske at jeg fikk mitt dagen etter at jeg tok bilde på politistasjonen. Det var i 2014 og jeg endret drastisk på utseende mitt bare et par dager etterpå. Så jeg må ha et pass med et utdatert bilde helt til 2024. Ikke så veldig gjennomtenkt.

Hvilke drastiske forskjeller snakker vi?  :hmm: Forandringer jeg kommer på som er så drastisk og kan gjøres på dagen må være barbering av ansikt og hode, og kirurgi i ansiktet

Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar

Mener å huske at jeg fikk mitt dagen etter at jeg tok bilde på politistasjonen. Det var i 2014 og jeg endret drastisk på utseende mitt bare et par dager etterpå. Så jeg må ha et pass med et utdatert bilde helt til 2024. Ikke så veldig gjennomtenkt.

 

Var også på PS på den tiden. Tok bilde og alt. Dagen etter ringer de og spør om jeg kan komme ned og signere en gang til. De var skjedd en feil. Da jeg kom ned, fant de ut at alt måtte gjøres pånytt. "Gå og sett deg i stolen!" kommanderer polisdama.

Burde sagt at jeg trengte gå og fixe meg litt, men selvsagt var det fullt av folk rundt alt, så jeg ble sjenert og bare gikk og satt meg.

Bildet ble pyton. Fordelen er at jeg ser ut 10 år eldre enn jeg er på det, hvis man kan kalle det fordel da.

Det var en forbanna drittdag egentlig, som gir meg negativ flashback hver gang noen snakker om Pass. Må lære å manne meg opp litt :closedeyes:    

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...