Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Vi har et par sånne på jobb. De klarer aldri å oppføre seg på julebord og blir enten disgusting eller skal begynne å slåss når de blir fulle. Han ene snakka så mye dritt og sleika på kinnet til damer at han måtte opp til konsernsjefen uka etter julebordet. Han fikk klar beskjed om å enten droppe å komme på julebord, eller la være å drikke.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har laget en spilleliste på spotify som er dedikert til "prostatamusikk". Slagere fra 60- og 70tallet. Hittil har jeg fått med:

 

 

Rolling Stones

The Beatles

The Kinks

The Clash

The Beach Boys

The Doobie Brothers

The Who

Creedence

Bob Dylan

Neil Young

Neil Diamond

Cat Yusuf

Eric Clapton

Led Zeppelin

Blue Öyster Cult

Don McLean

Scott McKenzie

Talking Heads

Jimi Hendrix

Janis Joplin

 

Har lagt til

Van Morrison

Ray Charles

David Bowie

 

 

 

Hvem bør jeg få med?

Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar

Søke på en intern lederstilling jeg mest sannsynlig ikke kommer til å få, eller la være?

 

Klarer ikke bestemme meg for om det er bra å vise initiativ uansett, eller om det kommer til å bli sett på som negativt at jeg søker på noe som er urealistisk.

 

(Jeg har allerede fått signaler om at jeg er tiltenkt en ny stilling under denne lederen, og den nye sjefen virker å ville hente inn sine egne folk uansett - jeg oppfyller heller ikke alle kravene i stillingen, spesielt ledererfaring, men er ekspertisen på halve delen av området som skal ledes).

Lenke til kommentar

Musk er jo redd for at den kan eksplodere..vi får håpe den ikke gjør det. Blir dyrt.

Den gjorde ikke det. Sideboosterene landet også som planlagt, men ting kan tyde på at førstesteget bommet på droneskipet det skulle lande på. Ingenting offisielt enda da.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...