Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom hjem i morges kl 09, etter en 6 timer flytur og 30 timer uten søvn. Første som skjer er at sikringen i stua går når jeg skrur på lyset. Var så trøtt at jeg gadd ikke engasjere meg og bare la meg. Opp kl 16.30 og ut på jernia og finne keramikksikringer..

Lenke til kommentar

Det starter bra. Flyet mitt skulle lettet nå, men jeg sitter fortsatt ved gaten.

 

du kom deg i det minste til gaten. På gardermoen var det den lengste passkøen jeg noensinne har sett. De sto tett i tett gjennom hele sperringlabyrinten og hele veien nedover trappa også. Var glad for at jeg bare skulle hente bagasjen min ikke rekke et fly. Vi svisja gjennom på autopass.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja da, fire uker betalt ferie. Det får man jo ikke engang i Norge.

Men vi har til gjengjeld ingen sykedager. Er du borte fra jobb, så mister man feriedager.

 

Gjør man ikke? Er vel vanlig med 5 uker (25 dager) betalt ferie i tillegg til helligdager og sykedager i Norge. Er i hvert fall det jeg har.

Lenke til kommentar

 

Ja da, fire uker betalt ferie. Det får man jo ikke engang i Norge.

Men vi har til gjengjeld ingen sykedager. Er du borte fra jobb, så mister man feriedager.

Gjør man ikke? Er vel vanlig med 5 uker (25 dager) betalt ferie i tillegg til helligdager og sykedager i Norge. Er i hvert fall det jeg har.

Får du vanlig lønn i tillegg til 10+ prosent av lønna di i ferien din/juni?

Lenke til kommentar

Det jeg mener er at jeg får feriepenger (såklart, som alle andre) som baserer seg på fjorårets inntekt. Virka bare som det var snakk om at man ikke engang i Norge hadde betalt fri i 4 uker. Og det er vel riktig om man ikke har vært i arbeid det forrige året, eller hva nå enn de spesifikke reglene på det er (når man må ha begynt før man har krav på feriepenger). 

 

Edit: leste innlegget som sto nedenfor det jeg siterte nå, bare jeg som surrer.

Endret av Larzen_91
Lenke til kommentar

Så er man "popstjerne" er det greit å stjele andres mobiltelefoner uten å betale. Ok. Og det er liksom DIN feil at du ikke visste hvem det var. For hadde du visst det hadde du bare "O STORE KJENDIS TA DENNE TELEFON SOM JEG SKJENKER DEG I MIN BUNNLØSE  IDOLISERING! JEG ER IKKE VERDIG Å FÅ PENGER FRA EN GUD SOM DEG"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Så er man "popstjerne" er det greit å stjele andres mobiltelefoner uten å betale. Ok. Og det er liksom DIN feil at du ikke visste hvem det var. For hadde du visst det hadde du bare "O STORE KJENDIS TA DENNE TELEFON SOM JEG SKJENKER DEG I MIN BUNNLØSE IDOLISERING! JEG ER IKKE VERDIG Å FÅ PENGER FRA EN GUD SOM DEG"

Hahaha nei. Ikke greit å stjele, men er du en popstjerne er sjansen mindre for at du stjeler fra mannen på gata. Hadde tatt seg dårlig ut; "The Main Level medlem stjal iPhone."

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...