Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Dette må da kunne kalles maks utflaks:

http://www.dagbladet.no/nyheter/voldtatt-jente-15-stoppet-bil-for-a-fa-hjelp-sa-ble-hun-voldtatt-igjen/68545200

 

 

Sant det, men er så frustrerende når vi er fulle og jeg er dritkåt :(

Da burde han stille opp med noe annet en flaggstanga ;)

Jada, han gjør heldigvis det men av og til så vil man ha mer :( Fungerer ikke helt optimalt i fylla jeg heller da, men det hjelper iallfall litt på min seksuelle frustasjon selvom jeg kanskje ikke kommer.

Lenke til kommentar

 

 

En drøy time igjen til sommerferien.

Får du ferie i .ph altså?
Ja da, fire uker betalt ferie. Det får man jo ikke engang i Norge.

 

 

Men i Norge trekker arbeidsgiver feriepenger du får utbetalt enten en gang i året (og må spare opp selv til når du tar ut ferien din) eller en fast måned hvor de trekker deg for ferieukene dine samtidig, så effektivt sett er det akkurat det samme...

Lenke til kommentar

Vi får feriepenger i tillegg til betalt ferie. 8,3% av lønningen de siste 12 månedene.

 

Men, de prosentene gjelder bare grunnlønnen vår. Vi utlendinger får mesteparten av lønnen vår i bonuser, så for oss er det i realiteten kun litt over 2%. En fast ansatt filippiner får faktisk betalt ferie, pluss 8,3% feriepenger.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Vi får feriepenger i tillegg til betalt ferie. 8,3% av lønningen de siste 12 månedene.

 

Men, de prosentene gjelder bare grunnlønnen vår. Vi utlendinger får mesteparten av lønnen vår i bonuser, så for oss er det i realiteten kun litt over 2%. En fast ansatt filippiner får faktisk betalt ferie, pluss 8,3% feriepenger.

Men de er fortsatt klar over dette når de tar jobben? Så alle vet hva deres reelle lønn er, utenom evt bonuser? Akkurat som i Norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...