Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slettet hun suicide venninnen fra snap nå.

 

Men faen følger hverandre på Instagram og! Nå spurte hun hvorfor jeg slettet hun. Vet ikke hva jeg skal si til det. Føler meg litt slem ...

Slettet selv en del folk fra fb her om dagen, folk jeg ikke har hatt noe særlig kontakt med på flere år. En av dem begynte å skrive til meg på snap også. Blokkerte og slettet henne der også. Ignorer, du har ikke noe ansvar ovenfor henne. Emosjonelt manipulerende mennesker fortjener ikke din tid, ikke engang at du skal forklare ting. Kan bli en småubehagelig situasjon, men den vil bare bli enda verre hvis du lar henne manipulere sin vei inn igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Åå ja stemmer, var bananlaks. Lurer på hvordan det gikk.

Haha nei er slettes ikke verpesyk lenger! Har til og med begynt på p-piller til tross for et beskjedent sexliv. Best å være på den sikre siden as

Lenke til kommentar

 

Slettet hun suicide venninnen fra snap nå.

 

Men faen følger hverandre på Instagram og! Nå spurte hun hvorfor jeg slettet hun. Vet ikke hva jeg skal si til det. Føler meg litt slem ...

Slettet selv en del folk fra fb her om dagen, folk jeg ikke har hatt noe særlig kontakt med på flere år. En av dem begynte å skrive til meg på snap også. Blokkerte og slettet henne der også. Ignorer, du har ikke noe ansvar ovenfor henne. Emosjonelt manipulerende mennesker fortjener ikke din tid, ikke engang at du skal forklare ting. Kan bli en småubehagelig situasjon, men den vil bare bli enda verre hvis du lar henne manipulere sin vei inn igjen.
Jeg tipper jeg kommer til å legge hun til igjen hvis jegsvarer hun. Tipper hun sier noe for å overtale meg. Men samtidig ignorering hm ...

 

Svar at det tar for mye på for deg å følge henne.

Kanskje si det, er redd hun overtaler meg.

 

 

"Kan du svare meg?" :(

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Bak at hun er sucidal eller at jeg sletter hun?

 

Hvis du mener siste så er det fordi jeg ikke er interessert i henne. Hun er interessert i meg. Hun har alltid noe å klage på, eller det er alltid noe. Og det skal hun absolutt fortelle meg. Orker ikke høre på andre sine problemer når jeg har nok problemer selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...