Gå til innhold

E3 2015: Generell diskusjon og spekulasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt. Lager en liste nå over hva jeg skal ha fremover, og den listen holder på og bli farlig lang. Jeg har nærmest ikke kjøpt spill på over ett år, men nå kom endelig den gleden tilbake. Så bra E3.

Skrevet

Men uansett hvilket selskap som hadde den beste konferansen, så er det en ting jeg er 110% sikker på, og det er at dette har vært det beste E3 jeg kan huske på mange år. :thumbs:

Og vi har ennå PC Gaming igjen i natt. ;)

Skrevet

Er tilbøyelig til å si meg enig med deg i det. Og det hadde absolutt ingenting med Nier annonseringen å gjøre. :whistle::innocent:

Hehe, det hadde ikke noe med det å gjøre, nei :p Deilig når man får en sånn overraskelse slengt på deg. Litt kjedelig når ting lekker på forhånd og man vet hva de skal vise.

Skrevet (endret)

Tja, blir nok litt om Windows 10 og hvordan det funker med integreringen mellom det og Xbox One. Så blir det også litt om DirectX 12 og hvordan det gir bedre spillytelse osv.

Endret av Allostasis
Skrevet

Skal ikke Obsidian være der? Leste noe om en Pillars of Eternity expansion.

Tror det er for tidlig, men vi får se. :) Håper på noen store overraskelser. Har likt E3 i år ganske mye, men det har strengt tatt ikke vært så mange overraskelser. Vi fikk jo vite det meste i god tid før E3, så det meste vi har sett er bare bekreftelse på noe vi allerede visste ville dukke opp.

(men hvor er Call of Duty i år? Er ikke spesielt fan, men merkelig at vi ikke har sett noe?)

Skrevet

Gledet meg mest til PC-konferansen idag, blir spennende å se. Bare Hitman som har vært interessant for meg idag. Nintendo var jo helt patetisk svake, men hadde ingen forhåpninger overhodet så ble ikke akkurat skuffet over dem.

• Liker 1
Gjest Slettet+130498
Skrevet

Det blir en bra høst i år også, er en del spill som kommer som blir å kjøpe etter hvert som de kommer. Med Fallout 4, Anno 2205, Forza 6, Just Cause 3, Hitman, Toy Soldiers War Chest, og Rainbow Six Siege så blir det nok å spille :) Så kommer jo det snadret som også kommer i løpet av vinter/vår neste år.

Skrevet

Satser på at Gabe overrasker alle, kaster seg på scenen under PC-konferansen mens et eller annet selskap skal annonsere et spill og vifter med en plakat; "HL3 on Steam, now!"

Skjer garantert. 

• Liker 1
Gjest Slettet+130498
Skrevet

Når er pc konferansen og hvor blir den sendt? Den er ikke listet opp i ign sin kalender

Skrevet

Satser på at Gabe overrasker alle, kaster seg på scenen under PC-konferansen mens et eller annet selskap skal annonsere et spill og vifter med en plakat; "HL3 on Steam, now!"

Skjer garantert. 

Om det skjer kommer jeg nok til å vekke halve nabolaget i glede. Men tror ikke det er mye å hype seg opp for nei.

Siden du ikke har vært innom min profil idag, så tror jeg du var klar over det... Det er stygt å lyve vet du vel.

Det var et snilt menneske som ønskte å spare meg litt tid som sendte meg en liten headsup på hvem du var :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...