Gå til innhold

E3 2015: Generell diskusjon og spekulasjon


Anbefalte innlegg

Mange interessante spill, men de absolutt mest interessante er:

 

Final Fantasy 7 remake
Starwars Battlefront
Shenmue 3

Doom

Metal Gear Solid 5
Dark Souls 3

Trackmania Turbo

 

Av det så imponerte meg mest grafisk var Star Wars Battlefront co-op gameplay fra Tatooine:

Endret av Allostasis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt skeptisk til Battlefront. Traileren på Hoth var jo konge (har ikke sett den andre ennå), men vi vet det er null single-player, og hva vet vi egentlig om multiplayer? I starten vil det jo være sykt bra, men etter en dag? Etter en uke? Etter en måned? Hvor lang levetid har et spill som Battlefront for oss vanlige, casual gamers som ikke spiller kompetitivt?

Lenke til kommentar

Da er det AMD og Nintendo sin tur om 25min. Må nesten multitaske litt nå... 

 

Tenk om Nintendo hadde noe nytt å vise..en ny IP. Og mindre fokus på plast leker...tviler for å si det slik.

 

Og AMD har fått hype toget til å gå i full maskin...dem har mye å bevise nå. 

Lenke til kommentar

Ser bare den Star Destroyeren går til helvete baki der, og det er jo den vi ser ligge i sanden i siste Star Wars : The Force Awakens traileren :) Men nå var vel ikke poenget med posten din, hvilken planet det hele foregår på :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Er vel Jakkku, og ikkeTatooine :p

 

Men det såg faktisk latterlig bra ut ja!

"Its a trap!". Ikke vet jeg, bare kopierte det jeg så på videotittelen.  :p

 

Hadde vært tøft om det var i Sahara-ørkenen i nåtid. Mind = Blown. :p

 

 

Men Nintendo-konferanse snart. Dragon Quest XI! Dragon Quetst XI! Dragon Que... ikke? Skuffa... :p (tar det på forskudd, så er jeg ferdig med det.) :p

Lenke til kommentar

Ser bare den Star Destroyeren går til helvete baki der, og det er jo den vi ser ligge i sanden i siste Star Wars : The Force Awakens traileren :) Men nå var vel ikke poenget med posten din, hvilken planet det hele foregår på :p

Ehm... Imperiet har mer enn én Star Destroyer... :p Ser heller ikke koblingen med The Force Awakens. Er ikke Battlefront basert på de gamle spillene? Luke og Darth Vader var jo på Hoth?

 

 

Lurer på hva Nintendo skal vise for å overraske, en av disse tro?

Holder lenge med to Galaxy'er for min del. Vil gjerne ha noe nytt, med en helt ny gimmick. :) Sunshine 2 kan funke, men blir for likt Splatoon for min del.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

No shit.

 

Men det er blitt sagt at den Star Destroyeren som ligger der i film traileren, stammer fra Slaget ved Jakku som vi får som ett map i Battlefront, denne ville vil komme gratis etter ved/etter lansering. 

 

Der er koblingen, og derfor tror jeg det er Jakku og ikke Tatooine.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

No shit.

 

Men det er blitt sagt at den Star Destroyeren som ligger der i film traileren, stammer fra Slaget ved Jakku som vi får som ett map i Battlefront, denne ville vil komme gratis etter ved/etter lansering. 

 

Der er koblingen, og derfor tror jeg det er Jakku og ikke Tatooine.

For all del. Er jo ikke akkurat utenkelig at de vil ha en direkte kobling til den nye filmen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...