Gå til innhold

E3 2015: Generell diskusjon og spekulasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hvem jeg skal si var best. Microsoft viste mye og holdt ting gående, med mange ekslusive titler. Men igjen ingen av dem interesserer meg. Nytt Halo, hvorfor? Gears 4? Krigen endte jo i Gears 3. Recore så spennende ut, og Tomb Raider. Sony derimot gav meg faktisk lysten til å kjøpe en konsoll. Men pressekonferansen var ikke like godt gjennomført som Microsoft sin.

 

Begge får terningkast 5 uansett. Microsoft går ned en fordi jeg ikke var interessert i produktene, Sony går opp fra en 4'er pga sjokk faktor. Last Guardian og FF remake, i tillegg til Uncharted 4 som ser solid ut og Horizon fra Guerilla.

Herregud... blir det samme som at jeg skal si nytt Zelda, hvorfor? Nytt Uncharted, hvorfor? Halo er det beste hos Xbox enten du liker det eller ei. Halo definerte sjangeren på konsoll og leverer solide spill gang på gang. (med unntak av remaster-melkeproduktet)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nytt Halo, hvorfor?

Herregud... blir det samme som at jeg skal si nytt Zelda, hvorfor? Nytt Uncharted, hvorfor? Halo er det beste hos Xbox enten du liker det eller ei. Halo definerte sjangeren på konsoll og leverer solide spill gang på gang. (med unntak av remaster-melkeproduktet)

Forskjellen der er at Naughty Dog fortsatt finnes, og Zelda er i samme hender. Halo har byttet seg bort fra Bungie, så hvorfor? Gears of war er ikke lenger hos Epic. Ivareta franchises bare for og ha dem er ikke nødvendigvis bra. Jeg ville ikke at Assassins creed skulle blitt utviklet av Square Enix , som et eksempel. Det er mulig og komme på nye konsepter for ett nytt studio og ikke melke gamle serier. Min mening. 

Lenke til kommentar

Halo er det beste hos Xbox enten du liker det eller ei. Halo definerte sjangeren på konsoll og leverer solide spill gang på gang. (med unntak av remaster-melkeproduktet)

Den må du snu litt på. Det er kanskje det største, men beste kommer an på egne preferanser. Halo er langt bak i køen min for hva som er best hos MS.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

 

Nytt Halo, hvorfor?

Herregud... blir det samme som at jeg skal si nytt Zelda, hvorfor? Nytt Uncharted, hvorfor? Halo er det beste hos Xbox enten du liker det eller ei. Halo definerte sjangeren på konsoll og leverer solide spill gang på gang. (med unntak av remaster-melkeproduktet)

Forskjellen der er at Naughty Dog fortsatt finnes, og Zelda er i samme hender. Halo har byttet seg bort fra Bungie, så hvorfor? Gears of war er ikke lenger hos Epic. Ivareta franchises bare for og ha dem er ikke nødvendigvis bra. Jeg ville ikke at Assassins creed skulle blitt utviklet av Square Enix , som et eksempel. Det er mulig og komme på nye konsepter for ett nytt studio og ikke melke gamle serier. Min mening. 

 

Hva har det å si for deg at Halo har fått et nytt studio, og som atpåtil tar serien videre med glans? Halo 4 var en stor suksess, og ingenting tyder på at Halo 5 ikke skal bli like bra som Halo 4. Hvorfor må en suksessfull serie avsluttes fordi et annet studio tar over? ... Spiller jo ingen rolle overhodet så lenge spillene blir bra. Hva som er melket er final fantasy og sære japse-spill i samme stil som the last guardian. Da den gutten sprang frem og tilbake så han tilbakestående ut, min mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vil vel ikke si at stilen til The Last Guardian er melking siden vi kun har et spill tidligere som minner meg om det, og det er Ico. Igjen minner Ico om Zelda f.eks, men det gjør sin egen greie. Og dette minner veldig om Ico, men så også endel Shadow of the Colossus i det (måten gutten klatret på "kattedyret"). 

Lenke til kommentar

 

Just Cause 3 ser veldig kult ut, men hvorfor må de ha en mann som forteller oss hva vi kan gjøre i spillet når vi faktisk ser det på skjermen. Er litt cheesy! Ostete!

Føltes som en parodi på trailere til actionfilmer. :p

 

 

Noe som passer perfekt siden Just Cause 2 var en real parodi på actionfilmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...