Gå til innhold

E3 2015: Generell diskusjon og spekulasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOY

 

*fangirl and fanboy screams* :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

 

Tilbakestående og Japse? Når du bruker sånne uttrykk så er det vanskelig for meg og ta deg seriøst. Tror vi ender diskusjonen her. 

Klarer heller ikke å ta deg seriøst når du lirer av deg strofer som "Halo, hvorfor?" 

 

Det var et spørsmål. Du puttet menneskeheten tilbake 10 år med og bruke ord som burde være fjernet fra det Norske språket for lenge siden. Men det er over. La oss fokusere på Square Enix.

Lenke til kommentar

 

Hey now. Platinum Games. Dette spillet ser lovende ut. :D

 

Keiichi Okabe som composer er nesten nok alene. :love:

 

Nytt Nier. Nå ble plutselig dette et av spillene jeg ser mest frem til av alt! Nier var så fantastisk, og dessverre oversett.

 

SHIT! Sorry FF7, Sorry The Last Guardian, Sorry Shenmue 3. DETTE var den beste nyheten jeg har hørt på årevis.

448.jpg

Lenke til kommentar

 

 

Har knapt hørt om Nier. :p Men er bra XBone blir bakoverkompatibel. Da får jeg se om jeg gidder kjøpe det til xB360. :)

 

 

Anbefales, men ikke forvent god grafikk. Alt annet er dog fantastisk, spesielt musikken.

Forrige spillet jeg fullførte var Knights of Pen and Paper 2 på iPad. Grafikk driter jeg i, bare spillet er bra. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...