Gå til innhold

Tråden for 34" Ultrawide 3440x1440 skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har heller aldri ikke hatt noe problem med den DnB kampanjen til Expert. bestilte et par ssder en gang og de sa bare at jeg måtte betale i løpet av de dagene DnB kampanjen var for å få rabatten så ville jeg få SMS når varene var kommet.

 

Har også hatt bedre erfaring av å handle på dagtid hvis man har mulighet på sånne kampanjer. Da det som regel er fulltidsansatte som jobber på dagen mens studentene jobber kvelden.

 

Forøvrig fikk jeg vite i dag at den lokale experten her vil ha åpent til 2400 på black friday.

 

Fikk også SMS i dag om kjøp av varer til personalpris dagene før black friday. Kan jo være mulighet for å stikke innom en butikk å forhøre seg hva prisen blir med personalpris på den skjermen?

Lenke til kommentar

Hva tror dere om spill i ultrawide i fremtiden? Jeg ser på benchmarks og jeg grubler om 980Ti vil holde eller ikke. Tror dere 6GB vram vil bli en bottle neck i noen spill fremover? Shadow of Mordor anbefalte jo 6GB allerede. Red team har også av en eller annen grunn gått for 8GB i 390 serien. Løser HBM noen av disse problemene?

6GB vram er ikkje noe stress i 3440x1440.

Problemet er at 1x 980ti er for lite i mange spill for å få over 100fps stabilt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

og med nye gpuer så blir vi jo å se 3440x1440@144/165hz skjermer også  :w00t:

 

Men, det jeg håper mest av alt er at vi får bedre støttet for ultrawide oppløsning neste år. Virker som folk har brukt mer tid på å krave i ini filer og hex editor, enn faktisk å spille på de nye flotte ultrawide skjermene sine.

 

 

PS; Håper de som har kjøpt sine x34 blir fornøyd. Har aldri sett så mange rapporterte feil om en skjerm før, nå viser det seg også at casingen, eller rammen på skjermen løsner seg fra panelet over tid. For en lansering det har vært, først var det color banding, som gjorde sånn alt alle skjermer trengte ny firmware. Som igjen førte til utsettelse. Så har de kjørt tilbakekalling på skjermer med sleep-wake problemet. Ekstremt med IPS glow/clouding, og nå faller skjermen praktisk talt fra hverandre. 

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Ville bare oppdatere min erfaring med skjermen: Acer x34 gsync Har fått ny-pcen tilbake og det er ingen problemer så langt. 100hz fungerer utmerket i spill og desktop. Ingen coil whine. Ingen backlightbleed. Litt IPS glow, men det er habituelt og ingen problem. Ingen synlige scanlines som jeg kan merke. Ikke at jeg vil gidde å stirre etter heller. Ingen pixelfeil. utrolige farger! Flott Innsynsvinkel

 

Konklusjon så langt:  Fantastisk skjerm! :)  Anbefales

Lenke til kommentar

Ville bare oppdatere min erfaring med skjermen: Acer x34 gsync Har fått ny-pcen tilbake og det er ingen problemer så langt. 100hz fungerer utmerket i spill og desktop. Ingen coil whine. Ingen backlightbleed. Litt IPS glow, men det er habituelt og ingen problem. Ingen synlige scanlines som jeg kan merke. Ikke at jeg vil gidde å stirre etter heller. Ingen pixelfeil. utrolige farger! Flott Innsynsvinkel

 

Konklusjon så langt: Fantastisk skjerm! :) Anbefales

Min er på vei i følge Lefdal, så får jeg den på black frædda'n :p

Lenke til kommentar

Expert kommer til å ha 20 % igjen. Men, ser etter 980 ti kjøp så blir det nedprioritering. Foreløbig står mellom rog swift pg279q og samsung LS34E790C. Får se i morgen hvilke andre tilbud som kommer. Vet ikke om jeg klarer å gå over til en 60 hz skjerm igjen.. Hater når det blir feil i bildet eller hakking, men bøyd ultrawide ser så perfekt ut. Er tøffe valg vi må ta her i Norge....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...