Gå til innhold

Tråden for 34" Ultrawide 3440x1440 skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper dere har nok under panseret for å drive den :D

 

Satser på det, droppe litt AA osv i spill kan jeg leve med :) 

Drar alt på max med swift skjermen jeg har idag å 1440p.

 

Bytter nok 980 kortene når Nvidia har kommet med sin neste generasjon

Endret av KriZZ
Lenke til kommentar

Da var min på plass!

 

post-5283-0-03961300-1446631715_thumb.jpg

 

Kan absolutt ikke klage på denne.

Merker ikke noe til IPS Glow eller clouding, 100hz var bare sette på fra menyen, deretter velge i Nvidia kontrollpanel som normalt (lekende lett)

 

Merket ikke spesielt ytelsestap ved å gå fra Rog skjermen, noen fps mindre var det selvsagt.

Kun merkbart for min del om jeg har fps counter på :)

Her var det overhode ingen bakdeler med denne målt opp mot min gamle Rog Swift :w00t:

 

Kjører 2x EVGA 980 SC sammen med I7 6700k @ 4.4 med 32Gb 2666mhz DDR4

 

 

Tommel opp fra min side i hvertfall :thumbup:

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da var min på plass!

 

IMG_0022.JPG

 

Kan absolutt ikke klage på denne.

Merker ikke noe til IPS Glow eller clouding, 100hz var bare sette på fra menyen, deretter velge i Nvidia kontrollpanel som normalt (lekende lett)

 

Merket ikke spesielt ytelsestap ved å gå fra Rog skjermen, noen fps mindre var det selvsagt.

Kun merkbart for min del om jeg har fps counter på :)

Her var det overhode ingen bakdeler med denne målt opp mot min gamle Rog Swift :w00t:

 

Kjører 2x EVGA 980 SC sammen med I7 6700k @ 4.4 med 32Gb 2666mhz DDR4

 

 

Tommel opp fra min side i hvertfall :thumbup:

Ser deilig ut :D

 

Gleder meg til jeg får min også. Bestillte litt sent, fordi jeg ville selge 3x swift først :p

Lenke til kommentar

Da var min i hus også, den klarer bare 95hz, på 100hz bare flimrer den hele tiden helt til den til slutt mister signal, men jeg kommer nok til å beholde den ettersom den har VELDIG lite backlight bleed og ingen av de andre problemene som har vært rapportert av andre.

 

 

post-388930-0-49761000-1446688716_thumb.jpg

Lenke til kommentar

För de som har intresse av det så har Lefdal denna skärm till 9590kr. Priset får du när du går till "kassan" på nett.

De har 20% på alla dataskärmar till och med i morgon. Fri frakt i tillägg.

 

Var och skulle köpa en Acer 27 Gsync på Elkjöp (kan inte ens fatta att jag ens funderar på att köpa Acer), men de vägrar prismatcha Lefdal plötsligt.

 

Nizzen, bara å kansellera och beställ en på Lefdal i stället. Då sparar du dig ett par tusen tippar jag.

Endret av mackanz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

För de som har intresse av det så har Lefdal denna skärm till 9590kr. Priset får du när du går till "kassan" på nett.

De har 20% på alla dataskärmar till och med i morgon. Fri frakt i tillägg.

 

Var och skulle köpa en Acer 27 Gsync på Elkjöp (kan inte ens fatta att jag ens funderar på att köpa Acer), men de vägrar prismatcha Lefdal plötsligt.

 

Nizzen, bara å kansellera och beställ en på Lefdal i stället. Då sparar du dig ett par tusen tippar jag.

Takk! Spare ca 2400kr føles deilig :D

Lenke til kommentar

Här frestar det enormt, trots mitt "hat" mot Acer. Det blir nog ingen denna gång heller, men det gör ont att inte ta tilbudet.

Har läst ett par dagar nu och det ser generellt ut till att det är något bättre kvalitet på LG panelet än vad det är på 27" 1440.

Kan sef vara placebo. En sak skall Acer i alla fall ha. De är innovativa om man jämför med vad många andra tar fram av produkter.

Kunde bara kvalitet och support stå i stil hade det vart fint.

Endret av mackanz
Lenke til kommentar

Fikk min i dag :)

 

Har bare gammelpc-en med to amd 6970 i crossfire foreløpig så har ikke fått testet fullt ut. Men så langt ingen backlight-bleeding. Minimalt med IPS-glow. Ingen døde pixler. Ingen blue-banding feil. Herlige farger og nydelig skjerm!!! Til og med fruen ble imponert... Fyrte opp Trine 3 som er bare fantastisk i 21:9 :grin:  

 

Prøvde å overclocke til 75hz, men da slet skjermen i spill og datt ut stadig vekk. Tror det skyldes at med de korta jeg har så må jeg bruke mini-DP til DP adapter. Først ville ikke det bli bilde selv på 60hz, men tok av og festet adaptor og satt inn på nytt så virket det.  Skal se om jeg får tak i en miniDP -DP kabel. amd 6970 skal strengt kun ha 2560 x 1440 som maks oppløsning så tenker jeg tyner oppsettet også?? 

Endret av Bubba-S
Lenke til kommentar

Det jeg er mest skeptisk til er alle problemene det har vært med den Acer skjermen, og da tenker jeg ikke på backlight bleed eller IPS Glow.

 

Virker som en veldig god skjerm, og ultrawide ser herlig ut, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal bytte ut swiften med denne, eller vente til displayport 1.3 og få en skjerm fks i native 120hz uten overklokkingsgreiene.

Lenke til kommentar

Det jeg er mest skeptisk til er alle problemene det har vært med den Acer skjermen, og da tenker jeg ikke på backlight bleed eller IPS Glow.

 

Virker som en veldig god skjerm, og ultrawide ser herlig ut, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal bytte ut swiften med denne, eller vente til displayport 1.3 og få en skjerm fks i native 120hz uten overklokkingsgreiene.

Spørsmålet er jo bare hvor lenge du vil vente ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...