Gå til innhold

Tråden for 34" Ultrawide 3440x1440 skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pokker at man må ha bil også, hvis ikke så trur jeg at jeg hadde bestilt jeg også. Krever rapport når du har fått den, Nizzen, er spent på åssen den er i forhold til Swift (tenker på 100hz vs 144hz).

 

 

Jeg gikk fra swift, kunne aldri gått tilbake igjen...

 

Merker ikke noe forskjell fra 144 -> 100hz

 

Samt 1ms -> 4ms

 

Angrer ikke et sekund :)

Mye bedre bilde! Å en helt annen dimensjon når det gjelder gamingopplevelse på en slik skjerm kontra en kjedelig 27" 16:9

Lenke til kommentar

 

Pokker at man må ha bil også, hvis ikke så trur jeg at jeg hadde bestilt jeg også. Krever rapport når du har fått den, Nizzen, er spent på åssen den er i forhold til Swift (tenker på 100hz vs 144hz).

 

 

Jeg gikk fra swift, kunne aldri gått tilbake igjen...

 

Merker ikke noe forskjell fra 144 -> 100hz

 

Samt 1ms -> 4ms

 

Angrer ikke et sekund :)

Mye bedre bilde! Å en helt annen dimensjon når det gjelder gamingopplevelse på en slik skjerm kontra en kjedelig 27" 16:9

 

 

Hvilke spill har du sammenlignet i?

Lenke til kommentar

 

 

Pokker at man må ha bil også, hvis ikke så trur jeg at jeg hadde bestilt jeg også. Krever rapport når du har fått den, Nizzen, er spent på åssen den er i forhold til Swift (tenker på 100hz vs 144hz).

 

 

Jeg gikk fra swift, kunne aldri gått tilbake igjen...

 

Merker ikke noe forskjell fra 144 -> 100hz

 

Samt 1ms -> 4ms

 

Angrer ikke et sekund :)

Mye bedre bilde! Å en helt annen dimensjon når det gjelder gamingopplevelse på en slik skjerm kontra en kjedelig 27" 16:9

 

 

Hvilke spill har du sammenlignet i?

 

 

For det meste GTA 5, BF4 og Witcher 3. 

 

X34 er overlegen

Lenke til kommentar

Irriterende at man ikke hadde penger når det var 20 % på x34.  Er klar får å kjøpe nå.. Men, ikke til den prisen. Lurer på om man kanskje går for dell  U3415W. Ikke nærheten så god spillskjerm, men mye snillere pris. Skal prøve å vente til black friday, men pengene brenner i lomma...  :wallbash:

 
Lenke til kommentar

 

Irriterende at man ikke hadde penger når det var 20 % på x34.  Er klar får å kjøpe nå.. Men, ikke til den prisen. Lurer på om man kanskje går for dell  U3415W. Ikke nærheten så god spillskjerm, men mye snillere pris. Skal prøve å vente til black friday, men pengene brenner i lomma...  :wallbash:

 

 

 

Så lenge Expert har den i sortimentet så er det jo bare å vente til neste DNB kampanje. Nå var jo det rett før Lefdals kampanje nå for et par uker siden. Så det blir fort noen måneder til neste gang. Men selv under 10k synes jeg den blir for dyr. ROG Swift har jo ikke blitt dårligere over natta. ;)

Lenke til kommentar

 

Irriterende at man ikke hadde penger når det var 20 % på x34.  Er klar får å kjøpe nå.. Men, ikke til den prisen. Lurer på om man kanskje går for dell  U3415W. Ikke nærheten så god spillskjerm, men mye snillere pris. Skal prøve å vente til black friday, men pengene brenner i lomma...  :wallbash:

 

 

Måste det vara Gsync-versionen av X34 eller går det bra med freesync? Den går för 8792 i dagarna. Rabatt på ca 2200 kr.

Lenke til kommentar

 

 

Irriterende at man ikke hadde penger når det var 20 % på x34.  Er klar får å kjøpe nå.. Men, ikke til den prisen. Lurer på om man kanskje går for dell  U3415W. Ikke nærheten så god spillskjerm, men mye snillere pris. Skal prøve å vente til black friday, men pengene brenner i lomma...  :wallbash:

 

 

 

Så lenge Expert har den i sortimentet så er det jo bare å vente til neste DNB kampanje. Nå var jo det rett før Lefdals kampanje nå for et par uker siden. Så det blir fort noen måneder til neste gang. Men selv under 10k synes jeg den blir for dyr. ROG Swift har jo ikke blitt dårligere over natta. ;)

 

27" blir jo ikke det samme, har en Asus 27" 144 hz i dag... Vil ikke kjøpe 2 til ;P Tror ikke jeg hadde klart å sett 2 striper i bildet...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Irriterende at man ikke hadde penger når det var 20 % på x34. Er klar får å kjøpe nå.. Men, ikke til den prisen. Lurer på om man kanskje går for dell U3415W. Ikke nærheten så god spillskjerm, men mye snillere pris. Skal prøve å vente til black friday, men pengene brenner i lomma... :wallbash:

 

Så lenge Expert har den i sortimentet så er det jo bare å vente til neste DNB kampanje. Nå var jo det rett før Lefdals kampanje nå for et par uker siden. Så det blir fort noen måneder til neste gang. Men selv under 10k synes jeg den blir for dyr. ROG Swift har jo ikke blitt dårligere over natta. ;)

27" blir jo ikke det samme, har en Asus 27" 144 hz i dag... Vil ikke kjøpe 2 til ;P Tror ikke jeg hadde klart å sett 2 striper i bildet...

3 skjermer er digg det. Selv kjørt 3x swift. Man blir fort vant til stripene imellom. Største problemet er jo at det ta sinnsykt stor plass.

Lenke til kommentar

 

 

Irriterende at man ikke hadde penger når det var 20 % på x34.  Er klar får å kjøpe nå.. Men, ikke til den prisen. Lurer på om man kanskje går for dell  U3415W. Ikke nærheten så god spillskjerm, men mye snillere pris. Skal prøve å vente til black friday, men pengene brenner i lomma...  :wallbash:

 

 

Måste det vara Gsync-versionen av X34 eller går det bra med freesync? Den går för 8792 i dagarna. Rabatt på ca 2200 kr.

 

Godt tips, har helt oversett den, men skal hente 980 ti i dag, også er det "bare" 1080p. Så blir bundet til G-sync... Så nå må jeg selge unna 970 kortet mitt og helst skjermen min også... Kona nekter meg å bruke mer penger en jeg klarer å selge unna :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Irriterende at man ikke hadde penger når det var 20 % på x34. Er klar får å kjøpe nå.. Men, ikke til den prisen. Lurer på om man kanskje går for dell U3415W. Ikke nærheten så god spillskjerm, men mye snillere pris. Skal prøve å vente til black friday, men pengene brenner i lomma... :wallbash:

Så lenge Expert har den i sortimentet så er det jo bare å vente til neste DNB kampanje. Nå var jo det rett før Lefdals kampanje nå for et par uker siden. Så det blir fort noen måneder til neste gang. Men selv under 10k synes jeg den blir for dyr. ROG Swift har jo ikke blitt dårligere over natta. ;)

27" blir jo ikke det samme, har en Asus 27" 144 hz i dag... Vil ikke kjøpe 2 til ;P Tror ikke jeg hadde klart å sett 2 striper i bildet...

3 skjermer er digg det. Selv kjørt 3x swift. Man blir fort vant til stripene imellom. Største problemet er jo at det ta sinnsykt stor plass.

 

Har veldig lyst på 1440p, så 7680x1440 blir nok litt for mye for bare en 980 ti...

 

edit: Beklager nå ble det 2 dobbelt poster, kan noen si hvordan man sletter?

Endret av Tekky
Lenke til kommentar

Bare admin kan slette, 3x swift ga jeg opp første dagen. 

Måtte ha de på høykant, og fikk nakkeskade,

Var bare jalla 

Bedre med enx 34" 100hz 4k g-sync

Helt enig

 

Eneste jeg ønsker for fremtiden er at ultrawide blir mer vanlig å støtte fra devs. Har vært mange spill i år som ikke har vært optimale.

 

WItcher 3, GTA 5, Fallout 4, Black Ops 3 og sikkert fler men de jeg kommer på i farta. Noen ting kan tweakes for å fikses men går som regel utover UIet osv. Men dette kommer vel med tida hvis flere og flere kjøper ultrawide.

Lenke til kommentar

Sitter og er forbanna irritert på meg selv at jeg ikke fikk med meg tilbudene som var på X34...

Håper noen butikker drar til med salg på BlackFriday/CyberMonday!

 

Jeg vet ikke hva slags pris Expert kan diske opp med i dag og i morgen, men de hadde jo nettopp 20% på hele butikken om du betaler med DNB Mastercard. Jeg er ikke kjempeoptimist. Men kanskje verdt et forsøk? 

Lenke til kommentar

Når de har DNB kampanje så bestiller de til deg. Ihvertfall i Sørlandsparken, uten at jeg kan se hvorfor det skal være annerledes andre steder. Enkelte butikk medarbeidere har missforstått forbeholdet om "gjelder ikke varer som er bestilt". Altså at du ikke får rabatten om du allerede har bestilt varen. Som igjen er merkelig. For da er det jo bare å avbestille, og bestille på nytt. Jeg har handlet 2 iPad'er med 20% rabatt hos Expert på denne måten. En gang i Bergen, og sist her i Kristiansand.

 

Om du mener personalpris kampanjen så vet jeg ikke. Det hadde ikke forundret..

 

Ser expert.no tar ikke engang imot bestilling på den nå.

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Det fungerer nok, siden dnb finner ikke ut om den er betalt der og da.

Men de skriver at det ikke er lov mener jeg

 

paste

Rabatten gjelder ikke

Bestillingsvarer

Forhåndsbestilte varer

Sportselektronikk (pulsklokker, GPS og GoPro)

Våpen og Zeiss-optikk

Gavekort

Endret av War
Lenke til kommentar

Ja, der fremkommer det om at dersom du allerede har bestilt som "Forhåndsbestilte varer". "Bestillingsvarer" har de da sagt gjelder varer som ikke er i sortimentet. Altså, de bestiller til deg med rabatt om det er utsolgt, men ikke om det er en vare de normalt ikke har. Det kan sikkert tolkes annerledes også. Men når jeg har spurt, og altså handlet, så har de latt meg bestille med rabatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...