Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir lett United seier. Vi spiller helt elendig angrepsfotball om dagen, klarer ikke sette sjansene våre og det er United på OT. Taper vi denne kommer United foran oss. Det i seg selv bør vær enok motivasjon for Unitedspillerene.

 

3-0 Rooney 2x, RvP

 

Ja, helt elendig..... Snakk om krisemaksimering (som vanlig). Kampen mot Hull nå sist var noe av det beste vi har levert denne sesongen.

 

UqiWDhC.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, vi var gode i ca en omgang mot Hull. Sist vi spilte bra før det igjen var mot West Ham. Vi flakset oss til seier mot Reading (i esktraomganger!), Burnley, Newcastle og United. Liverpool-resultatet lyver veldig. Bare flaks vi ikke tapte mot Chelsea. 

 

Angrepsfotballen vi spiller er slett ikke bra. Mye trilling av ball uten at det kommer noe ut av det. Hvis ikke Alexis gjør noe magisk så putter vi rett og slett ikke 4 av de 5 siste målene på 4 kamper er det han som har puttet. Vi er helt tydelig avhengig av at han presterer. I går produserte vi knapt en god sjanse. Bare mange halvslappe skudd og paniske avslutninger. Sjansen til Alexis var vel den største vi hadde. 

 

Forøvrig snart 10 timer med fotball siden sist mål fra toppspissen Giroud. 

Lenke til kommentar

Blir lett United seier. Vi spiller helt elendig angrepsfotball om dagen, klarer ikke sette sjansene våre og det er United på OT. Taper vi denne kommer United foran oss. Det i seg selv bør vær enok motivasjon for Unitedspillerene.

 

3-0 Rooney 2x, RvP

Slapp helt av, dette er en åpen kamp. United har ikke vært gode i det siste de heller og hadde en god dose flals mot Palace.

Lenke til kommentar

Er bombesikker på at United tar denne. 2-0 tenker jeg. De er revansjesugne og kan komme opp på 3. plass(midlertidig). Selv med god form for Arsenal i det siste, så tror jeg nederlaget mot Swansea fortsatt viser seg i denne kampen. Krysser fingra for at jeg blir motbevist!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...