Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

dame på 104 år, hemmeligheten bak


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen har super gener og drikke, spise og røyke hva dd vil og bli 95.

 

De fleste av oss har ikke slike gener, og bør derfor ha et variert kosthold, ikke drikke for mye alkohol og aldfi røyke.

 

Noen har dårlige gener og dør i en alder av 45 uansett hvor mye de passer på maten, og trener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var i hvert fall befriende med en reportasje om høy alder uten  helseråd for en gangs skyld.

 

Jeg tror det viktigste er å være fornøyd med det man har. Og akseptere at ikke alle drømmer kan oppfylles her i verden. Maybe in the next life, som Jim Morissey synger.

Lenke til kommentar

Kroppene våre er utrolig forskjellige. Noen har vel den perfekte genetiske sammensetningen til å unngå diabetes og andre sykdommer ved inntak av store mengder sukker. Andre har lunger som tåler røyking fantastisk bra. Noen har gode knær og kan løpe ett maraton hver dag i et helt år (true story, søk det opp) uten å ødelegge kroppen/beina. Men den store majoriteten av oss ville fått diabetes type 1, 2, 3, 4 og 5 og ødelagte tenner av å drikke så mye brus (når jeg tenker meg om kan det jo godt hende hun dama her har alle disse plagene dog).

Endret av Ljóseind
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...