Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tall på hva som er akseptabelt mtp OC på et 1080?

 

Jeg er grønn på disse nye kortene. 

 

EDIT: På 4K RPM på viftene så holder kortet seg på under 60¤C. Det er 100% fan speed. På auto er det veldig stille. Men det klokker seg litt ned pga temp. (ca 55¤C under load, ca 10-15¤C høyere enn det kommer til å være under vann).

 

Vann next.

 

EK har vel de beste blokkene? Er den rene kobberblokka best?

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Ender jo opp med at eg spille 10 forsjeliige spill, 5 minutter kvar, bare for å sjå FPSen :)

 

Var sjukt deiligt å spille Forza 6 Apex :)

 

Korte nekter å gå over 69 grader ser det ut til, også morsom at min Strix versjon( ikkje OC) Boosta seg ut av boksen til akkurat det som er reklamert boost på OC ( 1936 ), men er klar over at OC booster seg enda meir enn reklamert.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Ok. FE kjøleren kan dra en viss plass..

 

69¤C, 100% fan speed. Kjører 2100/5100. (Stock er 1733/4500 elns, booster opptil 188x før det klokker ned pga varme på stock). stock spenning.

 

Kortet klokker seg sakte ned pga varmen. Fra 2100 mhz 1050mv (forsatt stock spenning) til 2088 - 1043mv, 2075 - 1025mv etc pga temp.

 

Den justerer ned klokk og spenning basert på temp. Hjelper ikke om temptarget er på 93¤C etc.

 

Så kortet klarer å klokke ganske greit, men kjøleren suger. Så _må_ ha vannblokk.

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...