Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du på 'sensor' tabben så er de 100% riktig, alltid.

 Da klokker MSI 1070 Gaming X veldig bra synes jeg. Har ikke gjort noe annet enn å sette i kortet og spille. Vet ikke om det er vits å tenke på mer overklokking en gang. Er fornøyd jeg.

 

cLfQEvd.png

 

Med mindre jeg misforstår noe her :)

edit: Og ikke hører jeg en eneste lyd fra PC-en heller. Deilig.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Da var Seahawken 1080 utsatt nok en uke hos Komplett med en "ubekreftet dato". Klarer ikke å vente lengre, må finne meg en annen type.

 

Faktisk ingen 1080 i hele norge på lager utenom MSI 1080 Aero ...  vrææææl

 

hehe virker som at de sliter med å produsere nok kort om dagen, hvis produksjonen i det hele tatt går som den skal. Kan jo lure litt siden det snart er 2 mnd siden lansering av Pascal og tilgjengeligheten er omtrent lik null for øyeblikket.

 

Nå husker jeg ikke hvordan tilgjengeligheten var da Maxwell ble lansert, kanskje noen kan informere meg om det?

Lenke til kommentar

Da var Seahawken 1080 utsatt nok en uke hos Komplett med en "ubekreftet dato". Klarer ikke å vente lengre, må finne meg en annen type.

 

Faktisk ingen 1080 i hele norge på lager utenom MSI 1080 Aero ... vrææææl

Det finnes da 1080 på lager i noen butikker enda?

Founders edt men..

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

 

Da var Seahawken 1080 utsatt nok en uke hos Komplett med en "ubekreftet dato". Klarer ikke å vente lengre, må finne meg en annen type.

 

Faktisk ingen 1080 i hele norge på lager utenom MSI 1080 Aero ... vrææææl

Det finnes da 1080 på lager i noen butikker enda?

Founders edt men..

 

EVGA Founders Edition ser jeg er på lager ja. Men veldig skeptisk til 1stk liten vifte på et sånt kort men. 

Lenke til kommentar

 

Da var Seahawken 1080 utsatt nok en uke hos Komplett med en "ubekreftet dato". Klarer ikke å vente lengre, må finne meg en annen type.

 

Faktisk ingen 1080 i hele norge på lager utenom MSI 1080 Aero ... vrææææl

Det finnes da 1080 på lager i noen butikker enda?

Founders edt men..

3. Part også.

De som ikkje finner det på lager, eller ikkje har fått enda, vil ikkje ha. Eller de må ha et merke som er veldig populært. Alle 1080 er jo like dårlige...

Lenke til kommentar

 

 

Da var Seahawken 1080 utsatt nok en uke hos Komplett med en "ubekreftet dato". Klarer ikke å vente lengre, må finne meg en annen type.

 

Faktisk ingen 1080 i hele norge på lager utenom MSI 1080 Aero ... vrææææl

Det finnes da 1080 på lager i noen butikker enda?

Founders edt men..

EVGA Founders Edition ser jeg er på lager ja. Men veldig skeptisk til 1stk liten vifte på et sånt kort men.

Spør folderen War om det er stille eller ei :)

 

Han er veldig fornøyd. Kjøler visst meget bra, og er stille

Lenke til kommentar

 

 

 

Da var Seahawken 1080 utsatt nok en uke hos Komplett med en "ubekreftet dato". Klarer ikke å vente lengre, må finne meg en annen type.

 

Faktisk ingen 1080 i hele norge på lager utenom MSI 1080 Aero ... vrææææl

Det finnes da 1080 på lager i noen butikker enda?

Founders edt men..

EVGA Founders Edition ser jeg er på lager ja. Men veldig skeptisk til 1stk liten vifte på et sånt kort men.

Spør folderen War om det er stille eller ei :)

 

Han er veldig fornøyd. Kjøler visst meget bra, og er stille

 

Noe erfaring med SC Gaming kortet da fra EVGA? Det har to større vifter.

Edit: War svarte, never mind :)

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Aner ikke hvor man skal poste slikt, ny tråd orker jeg ikke men... forslag til grei spraylakk eller whatever til å skifte farge på "backplate"?

Usikker på temps, hvor høye temps må lakken tåle, 60+?

 

Er du sikker på at fordelene utveier ulempene?

Flere som har brent seg på å "male" og pynte på noe på hovedkort , kretskort og lignende, personlig så er ikke dette noe jeg anbefaler med mindre du demonterer bakplaten og har på maling etterpå , den bør også være ikke elektrisk ledende og ikke føre til oppsamling av statisk elektrisitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...