Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Syns jeg du unnskylder Ubisoft litt vel mye her. Jeg har mer enn nok cpu kraft med min I7-4770k @ 4.5 Ghz. Jeg har på SLI Scaling måleren som viser at andre skjermkortet knapt er i bruk, det florerer av videoer på youtube som demonstrerer dette også. 

 

Prøv å deaktivere SLI, mål fpsen din, så aktiver SLI igjen se hvor mye forskjell du får. Hitman så snakker jeg ikke om DX12 nei, det er like dårlig SLI støtte utenom DX12 også.

 

ca 100 fps i 3440x1440 med ALT på inkludert AA.

 

CPU load med 5960x @ 4500mhz HT=off

 

Nei du har ikkje bra nok cpu til dette spillet tydeligvis :)

cpu%20division.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt 980 Ti ble finansiert ved salg av 970 (som var en gave), penger jeg fikk i bursdagsgave og penger fra salg av diverse gammelt småtteri som N64. Hadde inntekten min vært noe som i det hele tatt kunne blitt kalt inntekt, så hadde det ordna seg relativt kjapt, men er ikke helt heldig på arbeidsfronten pluss sykdom som jeg ikke skal dra fram her :p

 

 

-Sorry for OT.

Lenke til kommentar

Mitt 980 Ti ble finansiert ved salg av 970 (som var en gave), penger jeg fikk i bursdagsgave og penger fra salg av diverse gammelt småtteri som N64. Hadde inntekten min vært noe som i det hele tatt kunne blitt kalt inntekt, så hadde det ordna seg relativt kjapt, men er ikke helt heldig på arbeidsfronten pluss sykdom som jeg ikke skal dra fram her :p

 

 

-Sorry for OT.

 

Neida, forstår deg godt jeg. 

Ikke alle kan oppgradere alt på en gang og vi må velge innimellom hva som skal prioriteres, du er ikke den eneste som er i en slik situasjon og jeg har sympati for det.

Om Nizzen sier noe annet kan du jo gi ham adressen din så sender han deg 980 ti kortene sine isteden for å selge dem :p

Lenke til kommentar

 

Slutt å skryt Nizzen :p i7 2600K får være bra nok. Er alt for dyrt med noe nytt :p

2600k er perfekt som pc nr 2 :)

 

 

Absolutt, men skulle gjerne hatt noe sprekere til PC nr 1 :)

 

 

Edit: Haha Malvado :p Jeg har det vel ikke så ille sammenlignet med mange, men det er fryktelig kjedelig å være hardware frelst uten noe særlig midler :p Har inntrykk av at Nizzen er en veldig grei kar, men kanskje ikke så grei? Haha.

Endret av 6u4rdi4n
Lenke til kommentar

Om dere har råd til 1080 eller 980 ti bør dere ha god råd til en bra cpu også...

Nerder altså...

 

post-15029-0-29958500-1463181403.jpg

 

Slutt å skryt Nizzen :p i7 2600K får være bra nok. Er alt for dyrt med noe nytt :p

 

Den gamle 2500K'n min hadde på seg helsetrøye på slutten, men den gjorde jobben. :)

Lenke til kommentar

 

Om dere har råd til 1080 eller 980 ti bør dere ha god råd til en bra cpu også...

Nerder altså...

 

attachicon.gif200_s.jpg

 

Slutt å skryt Nizzen :p i7 2600K får være bra nok. Er alt for dyrt med noe nytt :p

 

Den gamle 2500K'n min hadde på seg helsetrøye på slutten, men den gjorde jobben. :)

 

 

Ja, er da ganske bra med liv i Sandy Bridge chip'ene. Helsetrøye ja, den var fin  :rofl:

Lenke til kommentar

 

 

Om dere har råd til 1080 eller 980 ti bør dere ha god råd til en bra cpu også...

Nerder altså...

 

attachicon.gif200_s.jpg

 

Slutt å skryt Nizzen :p i7 2600K får være bra nok. Er alt for dyrt med noe nytt :p

 

Den gamle 2500K'n min hadde på seg helsetrøye på slutten, men den gjorde jobben. :)

 

 

Ja, er da ganske bra med liv i Sandy Bridge chip'ene. Helsetrøye ja, den var fin  :rofl:

 

Kjører i7 2600K@4,4Ghz her, og det fungerer enda :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Om dere har råd til 1080 eller 980 ti bør dere ha god råd til en bra cpu også...

Nerder altså...

 

attachicon.gif200_s.jpg

 

Slutt å skryt Nizzen :p i7 2600K får være bra nok. Er alt for dyrt med noe nytt :p

 

Den gamle 2500K'n min hadde på seg helsetrøye på slutten, men den gjorde jobben. :)

 

 

Ja, er da ganske bra med liv i Sandy Bridge chip'ene. Helsetrøye ja, den var fin  :rofl:

 

Kjører i7 2600K@4,4Ghz her, og det fungerer enda :p

 

 

Jada, er jo ikke som å bruke en Intel Atom eller noe :p Kjører min i7 2600K på 4.5. Har lurt på om jeg skulle prøvd å tyne den litt lengre.

Lenke til kommentar

 

Jada, er jo ikke som å bruke en Intel Atom eller noe :p Kjører min i7 2600K på 4.5. Har lurt på om jeg skulle prøvd å tyne den litt lengre.

 

Min gikk automatisk til 4,4Ghz når jeg satte hovedkortet i performance mode, så har ikke giddet å tyne det noe mer :p

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=08G-P4-6180-KR

 

Performance
  • NVIDIA GTX 1080
  • 2560 CUDA Cores
  • 1607 MHz Base Clock
  • 1733 MHz Boost Clock
  • 257.1GT/s Texture Fill Rate
Memory
  • 8192 MB, 256 bit GDDR5X
  • 10000 MHz (effective)
  • 320 GB/s Memory Bandwidth
Cooling
  • HSF
  • LED Logo: Yes
Interface
  • PCI-E 3.0 16x
  • DVI-D, DisplayPort, DisplayPort, DisplayPort, HDMI
Resolution & Refresh

Max Monitors Supported: 4

  • 240Hz Max Refresh Rate
  • Max Digital : 7680x4320
Dimensions
  • Height: 5.94in - 150.88mm
  • Length: 10.5in - 266.7mm
  • Width: Dual Slot
Operating System Support
  • Windows 10 32/64bit
  • Windows 8 32/64bit
  • Windows 7 32/64bit
Requirements
  • Minimum of a 500 Watt power supply.
  • An available 8-pin PCI-E power connector
  • Total Power Draw : 180 Watts
Product Warranty
  • This product comes with a 3 year warranty. Registration is recommended.
Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar

 

 

Slutt å skryt Nizzen :p i7 2600K får være bra nok. Er alt for dyrt med noe nytt :p

2600k er perfekt som pc nr 2 :)

 

 

Absolutt, men skulle gjerne hatt noe sprekere til PC nr 1 :)

 

 

Edit: Haha Malvado :p Jeg har det vel ikke så ille sammenlignet med mange, men det er fryktelig kjedelig å være hardware frelst uten noe særlig midler :p Har inntrykk av at Nizzen er en veldig grei kar, men kanskje ikke så grei? Haha.

 

Jeg savner egentlig tiden hvor jeg måtte tyne ut det siste lille guffse fra gammal hardware,.. Gjøre om gråstein til "Gull" , men det var en anna tid og Mitt inntrykk er at Nizzen er en Real kar.  1080 suger!

Lenke til kommentar

Det kommer vel an på hvor mye de tester.

Men i utgangspunktet kan de få tilbakemelding fra leverandøren på at kortet var flashet og kan derfor velge i ettertid å nekte deg å få fikset feil som de kan mistenke er pga brukerfeil.

 

Flash kortet tilbake om det lar seg gjøre.

 

Sies også at noen leverandører av kort skal kunne se endringer på firmware på en eller annen måte, kommer ikke på hvordan det logføres men mener det var noe på minnet.

 

Sikkert noe lingnende av teipen som er på telefonboksen.

Lenke til kommentar

Alle vet at det er hiend som gjelder.

Kjøp 1366, bytt når 2011 kommer, så bytter man når 2011-3 kommer. Geniale intervaler på ca 3 år. Så kjøper man den beste cpuen sokkelen har med en gang

Jeg tenkte i samme baner for min nye PC. Valget mitt falt på LGA2011-3, men med Intel Core i7-5930K. Her ble Intel Core i7-5960X litt for dyrt for meg. Kanskje jeg klarer å få med meg Broadwell-E før jeg kjøper i Juni (hvis den kommer i tide). Jeg kjøper dog på det siste verset av LGA2011-3 da neste intervall får ny sokkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...