Gå til innhold

Windows 10 (mobile). Do great things.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, fikk akkurat min Lumia 950XL i posten.

 

Tenkte jeg skulle følge instruksjonene og få en gratis Display Dock:

1. Finn den forhåndsinstallerte Lumia Offers-appen på startskjermen til din helt nye Lumia 950 XL.
2. For å få en gratis Microsoft Display Dock-kampanjekode, må du bare åpne Lumia Offers-appen og følge instruksjonene.
3. Du kan bestille din Microsoft Display Dock på nettet med kampanjekoden du mottar på e-post.

 

Problemet er at Lumia Offers-appen kræsjer under oppstart! Hver gang!

 

EDIT:

Det kom en oppdatering til Appen, og etter en reboot så funket den!

Endret av helsten2
Lenke til kommentar

Hmm, fikk akkurat min Lumia 950XL i posten.

 

Tenkte jeg skulle følge instruksjonene og få en gratis Display Dock:

1. Finn den forhåndsinstallerte Lumia Offers-appen på startskjermen til din helt nye Lumia 950 XL.

2. For å få en gratis Microsoft Display Dock-kampanjekode, må du bare åpne Lumia Offers-appen og følge instruksjonene.

3. Du kan bestille din Microsoft Display Dock på nettet med kampanjekoden du mottar på e-post.

 

Problemet er at Lumia Offers-appen kræsjer under oppstart! Hver gang!

 

EDIT:

Det kom en oppdatering til Appen, og etter en reboot så funket den!

Hvor fikk du kjøpe denne? 

Har vært innom alle fysiske butikker i Stavanger/Sandnes, og INGEN har den inne. De har 950 uten XL.

Lenke til kommentar

Hmm, fikk akkurat min Lumia 950XL i posten.

 

Tenkte jeg skulle følge instruksjonene og få en gratis Display Dock:

1. Finn den forhåndsinstallerte Lumia Offers-appen på startskjermen til din helt nye Lumia 950 XL.

2. For å få en gratis Microsoft Display Dock-kampanjekode, må du bare åpne Lumia Offers-appen og følge instruksjonene.

3. Du kan bestille din Microsoft Display Dock på nettet med kampanjekoden du mottar på e-post.

 

Problemet er at Lumia Offers-appen kræsjer under oppstart! Hver gang!

 

EDIT:

Det kom en oppdatering til Appen, og etter en reboot så funket den!

 

Kunne du gjort meg en tjeneste og sjekket om din XL har plass til 2 stk SIM-kort? De selger den varianten som standard i USA, men usikker på hvordan det er her i landet.

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her: Fikk 950 XL i posten i går og den kom fra Telenor. Satte jo i gang med å installere alle apper jeg brukte på gamletelefonen (1020) og ryddet opp i det jeg ikke var interessert i. Så ut på kvelden kom jeg plutselig på at jeg måtte innom en app for å registrere meg for dockingen. Men ingen app for det. Kanskje ryddet jeg den vekk, noe jeg ikke klarer å huske. Uansett så har jeg prøvd meg på en reset og gått gjennom hele oppstartsprosedyren på nytt, men ingen app for å registrere at en vil ha dockingen. Ser på wmpoweruser at denne heter Lumia Offers. Finner også en link til denne appen på Store, men den er ikke tilgjengelig for installasjon. Ikke på Store på telefonen heller.

Så hva gjør jeg nå?​​

Lenke til kommentar

Tydeligvis ikke alene med å ha problem med å få dockingen ...

 

http://forums.windowscentral.com/microsoft-lumia-950-xl/397091-lumia-offers-app-missing.html

 

 

Ser d​et er en her som har fått appen til å virke. Brukte du en annen region enn Norge?

Nei, region Norge. Jeg har engelsk språkoppsett, men det burde ikke ha noe å si. Lumia Offers var på telefonen da jeg fikk den (også etter at jeg hadde gjort en restore fra backup fra min gamle telefon). Registrerte meg igår og fikk først melding om at det kunne ta opptil 12 uker til levering. Nå ser det ut til at den blir levert med UPS idag (sendt fra Nederland)!!

Endret av helsten2
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan fronkameraet er på 950/xl i forhold til feks 930? Tar en del selfies av både meg selv, og i situasjoner med nære og kjære. Men synes dette kameraet er gir uskarpe bilder...

Frontkameraet på 950 er vesentlig bedre enn hva det er på 930 :) Men skal man ha kvalitet er uansett ikke frontkameraet å foretrekke, selv om det til tider er hendig :)

Lenke til kommentar

 

da har jeg fått lekt litt med den nye 950 telefonen.

 

1. den ser faktisk relativt bra ut i reallife

2. herregud så mye raskere den er enn 830 med W10M

3. Windows Hello er genialt

 

Det var brodern sin tlf - fikk ikke testet continuum.. Gleder meg til min XL kommer på mandag!

 

Hvilke windows versjon er det på Lumia 950XL?

 

Både 950 og 950 XL kommer med 10586.00 ut av boksen. Windows 10 Mobile insderpreview er på 10586.11 per dags dato. Den er nyere og er i så måte hakket mer stabil (enkelte har problemer med restarts etc. på 950 og 950XL). Derimot kan man ikke legge inn insider previewen på 950 og 950 XL, da de enda ikke støttes av dette programmet.

 

Antageligvis vil det komme en oppdatering ganske snart som er nyere enn 10586.11 og som adresserer en del bugs som er rett ut av boksen. Ikke alle opplever bugsene, men mange nok til at det er et problem. Microsoft er nok fullt klar over dette :) 

Lenke til kommentar

Spørsmål til dere som har fått bestilt dockingen via Lumia Offers appen.

1. Heter den Lumia Offers?

2. På min telefon er "Mitt bibliotek" i Store appen uten noen slik app. Der burde den jo vært hvis jeg i et bevistløst øyeblikk hadde slettet den, ville den ikke? Hvordan er det med andre, viser denne appen i listen over alle kjøpte/installerte apper i "Mitt bibliotek"?

Endret av StigVidar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...