Gå til innhold

Windows 10 (mobile). Do great things.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Hvorfor må du kjøpe på eBay ?  Clas Ohlsson selger de for kr 179 i nettbutikken sin - Belkin - som jeg har god erfaring med. Kjøpte samme Belkin USB-C kabel i London tidligere i uken, det er super kvalitet, og er den samme kvaliteten som var i esken. Finnes i 2 standarder, med forskjellig overføringshastighet. For lading kan man trygt velge den enkleste standarden til 179 kr.

Lenke til kommentar

Hei

 

Noen av dere som har brukt norsk-tipping.no med BuyPass på win 10 mobil?

 

Jeg har brukt n-t med BuyPass i flere år uten problemer på 920 og 830 men nå på min 950XL har jeg ikke fått det til å funke :-(

 

Har fått lagt inn BuyPass og den ser ut til å virke men når jeg skal "sendes" videre til Min Side på n-t

så får jeg opp bare en scriptcode som viser en masse uforståelig koder..

Har prøvd browser både i skrivebordsversjon og mobilversjon.

 

Hvis jeg bruker innloggingsalternativet med persnr. og sms-kode går det greit å logge inn.

Men kommer altså ikke inn med BuyPass.

 

Noen her med erfaring?

Lenke til kommentar

Joda. Drt gikk fint å tippe. Kunne logge meg inn. Og sette penger inn. Fikk beskjed å legge inn ny app BuyPass. Det gjorde jeg. Og fikk overført penger.

 

Må si jeg er mere fornøyd med layoutet i norsk tipping her enn i android. Nå kan jeg kjøpe skrapelodd direkte her. Er mere fornøyd med nye 950 XL enn de første dagene jeg fikk! Ferdig tippet for neste helg i eurolotto og lotto. Tvi tvi!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Xmir, den 11 Des 2015 - 09:43, sa:

Fordi kabelen koster 1/10 der?

 

Sikkert mye billigere selv med frakt, men neppe 1/10 og ihvertfall ikke Belkin (=kvalitet)

- men det tar gjerne uker å få den

 

 

Noen ganger er kvalitet viktig, men ikke på en USB-kabel. Tingene man kjøper fra Kina på Ebay er som regel fraktfritt. 

Lenke til kommentar

Spotify har siden oktober vært så treg på min 640XL at det nesten er ubrukelig. Å måtte vente 15-30 sekunder for hver ting man gjør fra å starte applikasjonen, velge spilliste og sette igang avspilling blir bare helt ubrukelig. Rart ingen andre opplever det samme hmm. Det er også kun Spotify som oppfører seg slik såvidt jeg har lagt merke til.

 

Er det slik at jeg bør "reinstallere" hele telefonen?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hei Forum

Kanskje jeg ikke har fulgt med i timen / lest godt nok på "known issues" for siste WP10 - eller denne tråden - men jeg får altså ikke en eneste sound notification for mottatt email på min 950XL (OS Build 10.0.10586.29). Og ja, jeg har huket av for det i valgene på innstillinger på alle mailkontoene. Det samme gjelder for sound notification for reminders i calendar - men der kommer det lyd varsel på slump, altså ikke hver gang og ikke consistent mellom en Exchange kto og en Live (outlook) konto. Begge virker/feiler om hverandre, enten det er repeterende varsel eller single varsel / private eller ikke.

(Jeg var en av de som ikke fikk 10586.29 oppdateingen via Insider, så jeg tok en hard reset igår og reinnstallerte alt inkl Windows Insider og fikk dermed oppdateringen.)

Men, da oppdaget jeg også at Windows Device Recovery Tool viste at 10586 er den siste versjonen.

 

En ting til - oppdaget at det ligger flere foldere (ca 20) under Photos App / Folders / OneDrive som heter OneNote_Recycled - de virker døde og kan ikke slettes. Andre som har det ?   (Denne har jeg sent en support request på til OneDrive team).

Lenke til kommentar

Hei Forum

Kanskje jeg ikke har fulgt med i timen / lest godt nok på "known issues" for siste WP10 - eller denne tråden - men jeg får altså ikke en eneste sound notification for mottatt email på min 950XL (OS Build 10.0.10586.29). Og ja, jeg har huket av for det i valgene på innstillinger på alle mailkontoene. Det samme gjelder for sound notification for reminders i calendar - men der kommer det lyd varsel på slump, altså ikke hver gang og ikke consistent mellom en Exchange kto og en Live (outlook) konto. Begge virker/feiler om hverandre, enten det er repeterende varsel eller single varsel / private eller ikke.

(Jeg var en av de som ikke fikk 10586.29 oppdateingen via Insider, så jeg tok en hard reset igår og reinnstallerte alt inkl Windows Insider og fikk dermed oppdateringen.)

Men, da oppdaget jeg også at Windows Device Recovery Tool viste at 10586 er den siste versjonen.

 

En ting til - oppdaget at det ligger flere foldere (ca 20) under Photos App / Folders / OneDrive som heter OneNote_Recycled - de virker døde og kan ikke slettes. Andre som har det ?   (Denne har jeg sent en support request på til OneDrive team).

 

Jeg har Lumia 930 på samme build, og jeg får heller ingen lyd via Outlook. Har prøvd det meste, men har ennå ikke kommet til bunns i det. Ikke unormalt at ferske operativsystemer har noen feil da.

Lenke til kommentar
Windoge, den 14 Des 2015 - 11:00, sa:

 

MisteRolf, den 14 Des 2015 - 10:26, sa:

Hei Forum

Kanskje jeg ikke har fulgt med i timen / lest godt nok på "known issues" for siste WP10 - eller denne tråden - men jeg får altså ikke en eneste sound notification for mottatt email på min 950XL (OS Build 10.0.10586.29). Og ja, jeg har huket av for det i valgene på innstillinger på alle mailkontoene. Det samme gjelder for sound notification for reminders i calendar - men der kommer det lyd varsel på slump, altså ikke hver gang og ikke consistent mellom en Exchange kto og en Live (outlook) konto. Begge virker/feiler om hverandre, enten det er repeterende varsel eller single varsel / private eller ikke.

(Jeg var en av de som ikke fikk 10586.29 oppdateingen via Insider, så jeg tok en hard reset igår og reinnstallerte alt inkl Windows Insider og fikk dermed oppdateringen.)

Men, da oppdaget jeg også at Windows Device Recovery Tool viste at 10586 er den siste versjonen.

 

En ting til - oppdaget at det ligger flere foldere (ca 20) under Photos App / Folders / OneDrive som heter OneNote_Recycled - de virker døde og kan ikke slettes. Andre som har det ?   (Denne har jeg sent en support request på til OneDrive team).

 

Jeg har Lumia 930 på samme build, og jeg får heller ingen lyd via Outlook. Har prøvd det meste, men har ennå ikke kommet til bunns i det. Ikke unormalt at ferske operativsystemer har noen feil da.

 

 

Windoge

Mange takk for svar - det var det jeg mistenkte - altså at jeg ikke er alene om den issuen. Ja jøss, jeg er tålmodig med hensyn til OS oppdateringer !

Lenke til kommentar

Spotify har siden oktober vært så treg på min 640XL at det nesten er ubrukelig. Å måtte vente 30 sekunder for hver ting man gjør fra å starte applikasjonen, velge spilliste og sette igang avspilling blir bare helt ubrukelig. Rart ingen andre opplever det samme hmm. Det er også kun Spotify som oppfører seg slik såvidt jeg har lagt merke til.

 

Er det slik at jeg bør "reinstallere" hele telefonen?

Har du avinstallert Spotify og restartet mobilen. Så innstallert spotify igjen? Endret av ray001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...