Gå til innhold

Forumfavoritten 2014: Simen1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ps. Er der en fullstendig resultatliste noe sted?

1: Simen1 18

2: Tom Waits for Alice 16

3: L4r5 12

4: Andrull 10

...

..

20: Abigor 1

20: Gothminister 1

20: Trondster 1

 

 

 

Er det mulig å få en oppsummering på antallet avgitte stemmer, siden avstemmingstråden ikke var så enkel å lete fram sånn nå i etterkant av kåringen? Altså så man får fram hvilket engasjement denne kåringen skapte.

 

Ser jo ikke så mye ut når man skumkikker over den lista der da.

Lenke til kommentar

Se der ja. 128 stemmer avgitt. Litt vemodig for de som ikke fikk seg en eneste stemme en gang. 128 er jo ikke så aller værst tall da. Men, det er lavt sett mot antall dager "kampanjen" kjørte i toppvisning på forumet, og det antall medlemmer som man vet at forumet faktisk har.

 

I skrivende øyeblikk så er:

2664 brukere er pålogget (siste 15 minutter)

 

 

Først Morten Abel, og nå dette ....

:tease:

 

 

 

Det der må vel være spøk. Har nå sett foto av Simen1 i en eller annen norsk "ulvepark", han så ikke ut til å skulle runde 100 år snart den gang ihvertfall.

 

For all del fotoet kan jo ha vært gammelt. Man har også hatt fargefoto temmelig lang tid allerede så. :wee:

 

Den Morten Abel greie har ihvertfall gått meg hus forbi, og vet ikke hva det går i.

Det var sikkert artig det. Har Simen1 for vane å legge til litt artig spøkefull informasjon på sånne spesielle dager som denne?

Endret av G
Lenke til kommentar

Hvis en spøk må forklares, så kan det hende den ikke var veldig god ...

 

 

Jo jo, at jeg ikke forstår hvor sammenhengen sitter er en ting. Men, har jeg fått servert alle detaljer som er nødvendige? Fra mitt ståsted så mumles det en eller annen sammenheng med Morten Abel og Simen1. Det er ikke så vanskelig å forstå at han har brukt Morten Abel på et slags vis, og kanskje noe som likner den der alders skøyerstreken. Blir for diffust, selv om det er opplagt for dere, og selv om forklaringen muligens sitter i et av de siste innleggene deres.

 

Husk, jeg så aldri når og hvor Morten Abel kom på bordet før det ble nevnt slik: "Morten Abel" hi hi.

Kos dere videre da med det.

 

Har det stått i profilen, har Simen1 påvirket en artikkel på noe vis. Er det snakk om en bruker ved alias i retning Morten Abel. Har Simen1 påstått at han er Morten Abels manager, nei nå begynner fantasien å løpe løpsk. Siden Simen1 er interessert litt i fotografidelen av forum, så kan det jo involvere et fotoapparat og en musikkstjerne..

 

</does not compute>

 

EDIT:

Det som kanskje er mest nærliggende å tenke seg, er at den som nevnte Morten Abel først, bare har diktet dette opp, som en prank til hele forumet. Tror mest på det som svar jeg.

Endret av G
Lenke til kommentar

Morten Abel fikk hedersprisen under spellemannsprisen forrige helg, 17.1.2014. To dager senere ble jeg kåret til forumfavoritt.

 

Spøken/sparket gikk bare på at nebrewfoz uttrykte misnøye. Kanskje etter ordtaket "en ulykke kommer sjeldent alene". Det hører med til historien at jeg og nebrewfoz ofte har vært uenige opp gjennom tidene.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Vi får nå se. Tenker nå at konspirasjonsteorier baller på seg jeg. Ihvertfall er det like før jeg har startet grobunn for noe slikt. :closedeyes:

 

Da hjelper det ikke med brannslukking, og noen reelle forklaringer. Da lander den fort som kun en av de dårligere blant mange forklaringsmodeller. :roll:

 

Da ble det googling ut av dette:

 

http://www.ranablad.no/Tull__hedersmannen_er_formidabel__kommentaren_miserabel_-5-42-16079.html

 

http://www.vg.no/rampelys/musikk/spellemannprisen/abel-om-spellemannfeide-jeg-var-nok-litt-sleivkjefta/a/23378021/

 

Linselus i egen blekke?

 

tk23VOe7LkbA9J1jRJENgg1Mbs3gYY3d3nFZn6K5

Endret av G
Lenke til kommentar

Det der Abel-hedersprisen greiene. Hvorfor valgte forumbruker deg som sammenlikning og ikke Andrull? Det var tross alt Andrull som ble dratt fram ut av hatten av selveste Tek.no, ikke deg. Du var trygg på gammel grunn du.

 

Åh, det er flaut. Denne spoiler skumleste jeg aalt for fort (av nebrewfoz), har gått meg hus forbi hele Abel og spelemannsprisen. Jeg må ha ligget under en stein i skogen (dårlig pålest for oppgaven mao.):

 

 

 

Morten Abel fikk nylig Hedersprisen under Spelemannsprisutdelingen i Stavanger uten at særlig mange skjønte hvorfor.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...