Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Islam har blitt kritisert mange ganger i Norge uten at noen har tatt skade av det. 

Å si at man ikke kan kritisere Islam uten å risikere liv og helse faller på sin egen urimelighet. 

Nå koker du suppe på spiker. 

SIAN driver ikke med religionskritikk. 

Endret av Psykake
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234
Psykake skrev (8 minutter siden):

Nei. Han tar et valg om å spre det budskapet han gjør. Han er på jakt etter reaksjoner, så det burde strengt tatt ikke komme som noen overraskelse på han at det eksploderer for noen. 

Ergo setter han seg selv i en farlig situasjon. 

Enten er han en massiv norsk helt eller en rasistisk idiot. 

Jeg havner på sistnevnte. 

Et fundament i et demokrati er å forsvare alle sin rett til å si sin menig uten å bli utsatt for vold. Motdemonstranten utgjør et betydelig demokratisk problem og fremviser totalitære tendenser. Det er motdemonstrantene som er en trussel mot demokratiet og den frie tanken. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234
Psykake skrev (1 minutt siden):

Islam har blitt kritisert mange ganger i Norge uten at noen har tatt skade av det. 

 

Nå koker du suppe på spiker. 

 

Ilsam er den enste religionen som kritiseres der du risikerer din fysiske helse som konsekvens. Sist demonstrert i Bergen  dag. Så lenge det er slik er islam en trussel mot demokratiet. 

Lenke til kommentar
JØI skrev (Akkurat nå):

Et fundament i et demokrati er å forsvare alle sin rett til å si sin menig uten å bli utsatt for vold. Motdemonstranten utgjør et betydelig demokratisk problem og fremviser totalitære tendenser. Det er motdemonstrantene som er en trussel mot demokratiet og den frie tanken. 

Jeg sier bare at han vet han plasserer seg i en farlig situasjon. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234
Psykake skrev (Akkurat nå):

Jeg sier bare at han vet han plasserer seg i en farlig situasjon. 

Du glemmer å forsvare hans rett til å fremføre sitt budskap. Du glemmer Å forsvare fundamentale prinsipp i et demokrati og et fritt samfunn. 

Lenke til kommentar
JØI skrev (1 minutt siden):

Ilsam er den enste religionen som kritiseres der du risikerer din fysiske helse som konsekvens. Sist demonstrert i Bergen  dag. Så lenge det er slik er islam en trussel mot demokratiet. 

Var det Islam som gikk til angrep? Var det ikke enkeltpersoner? Representer de hele Islam og alle norske muslimer? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
JØI skrev (1 minutt siden):

Du glemmer å forsvare hans rett til å fremføre sitt budskap. Du glemmer Å forsvare fundamentale prinsipp i et demokrati og et fritt samfunn. 

Hvorfor skal jeg forsvare det. Det er fritt land. 

Som sagt. Jeg sier at han tok en kalkulert risiko og "boy, is he bad at math" 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234
Psykake skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skal jeg forsvare det. Det er fritt land. 

Som sagt. Jeg sier at han tok en kalkulert risiko og "boy, is he bad at math" 

Fordi den enste måten det forblir et fritt land er å forsvare SIAN sin rett til å fremføre sine meninger. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234
Psykake skrev (4 minutter siden):

Var det Islam som gikk til angrep? Var det ikke enkeltpersoner? Representer de hele Islam og alle norske muslimer? 

Det finnes bare en religion å kritisere ii Norge der du vil risikerer å bli fysisk angrepet, islam. Godt illustrert i Bergen i dag. 

Lenke til kommentar
JØI skrev (12 minutter siden):

Du har fremdeles ikke adressert problemet md at en bruke vold for å tie ihjel helt lovlige ytringer.

hvorvidt det er lovlige ytringer kan såes tvil om.

Sian har vel bevist før at de ikke har helt grep på hva slags dritt som kommer ut av kjeften.

Forøvrig så mener jeg det beste ville vært å overse de. Og så kan man heller håpe på at de til syvende & sist blir hentet av menn i hvite frakker og kjørt til egnet institusjon. For kan umulig være mentalt friske.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Delvis said:

Dette ser vi da vel ganske klart etterhvert.

Nei det gjør "vi" nok ikke. Det krever en spesiell form for dumskap for å "se" det.

 

2 hours ago, Simkin said:

Jeg tror du har missforstått begrepet snikislamisering. Det er snakk om religøse særkrav.

https://nordnorskdebatt.no/article/snikislamisering-et-tovete-0

Vås. Det er snakk om å ta hensyn til hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Viktig å ta inn litt impulser utenfra for å utvikle seg som samfunn - var så kjedelig før når folk sloss oppreist og lå man på bakken var det over.

Mye bedre nå, jo grovere vold og mer forsvarsløst offer jo bedr ser det ut for. Neste gang kan Politiet gjerne ta VX-gass og la tåregassen ligge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Psykake skrev (1 time siden):

Var det Islam som gikk til angrep? Var det ikke enkeltpersoner? Representer de hele Islam og alle norske muslimer? 

Halvparten av hendelsene i tråden er Muslimer som angriper folk som håner eller kritiserer Islam.
Du finner mange opptak av imamer som oppfordrer til vold mot kritikere, Hørt om Satanske vers og Charlie Hebdo og 100 andre publikasjoner som blir truet på liv av individer og Imamer?
1 video som normalt 1000 folk ser fikk Muslimer til å brenne det norske flagg å kalle for boikot, bare mpneder siden.

Islam = Intoleranse

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Alexander4840 skrev (15 minutter siden):

Halvparten av hendelsene i tråden er Muslimer som angriper folk som håner eller kritiserer Islam.
Du finner mange opptak av imamer som oppfordrer til vold mot kritikere, Hørt om Satanske vers og Charlie Hebdo og 100 andre publikasjoner som blir truet på liv av individer og Imamer?
1 video som normalt 1000 folk ser fikk Muslimer til å brenne det norske flagg å kalle for boikot, bare mpneder siden.

Islam = Intoleranse

Den kriminelle SIAN lederen får skylde seg selv for å esklarere situasjonen ved å spre budskapet sitt. 

 

Denne tråden er forøvrig null verdt med tanke på en diskusjon om emnet. En gjeng med hvite, redde og feige menn som bytter på å sirkelrunke hverandre i ekkokammeret. 

Endret av Psykake
  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, JØI said:

Ilsam er den enste religionen som kritiseres der du risikerer din fysiske helse som konsekvens. Sist demonstrert i Bergen  dag. Så lenge det er slik er islam en trussel mot demokratiet. 

SIAN er en større trussel mot demokratiet enn islam.

Ingen risikerer sin fysiske helse ved å kritisere Islam i Norge. Det er mange eksempler på at det er fullt mulig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
ism_InnleggNO skrev (37 minutter siden):

SIAN er en større trussel mot demokratiet enn islam.

Ingen risikerer sin fysiske helse ved å kritisere Islam i Norge. Det er mange eksempler på at det er fullt mulig.

Du fikk med deg nyhetene litt bakover i tråden, eller?

Fyren ble slått rett ned, dette går under fysisk helse, så vidt meg bekjent.

Eller er det samme nivå på deg som han over her?

Endret av Simkin
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Simkin skrev (14 minutter siden):

Du fikk med deg nyhetene litt bakover i tråden, eller?

Fyren ble slått rett ned, dette går under fysisk helse, så vidt meg bekjent.

Eller er det samme nivå på deg som han over her?

Definere du det å si at profeten er falsk som religionskritikk? Eller er det en provokasjon av en kriminell rasist?

Kanskje du ikke burde skrike så høyt om nivåer...

 

Har ikke de største forventingene om et intelligent svar fra noen som definerer det å si at profeten er falsk som genuin religionskritik.. 

Endret av Psykake
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...