Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JØI skrev (5 minutter siden):

Tegn profeten på en diger plakat. Tør du ta den med deg gjennom islamske nabolag i Norge? Hvor lang tid l det ta før du får juling tror du? Hvor lang tid vil det ta før en mormoner denger deg tror du? Ser du problemet? 

dette er kun et "problem" for individer som opptrer som store rasshøl fulle av dritt.

vanlige normale mennesker har ikke noe behov for å markere seg på denne måten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
JØI skrev (5 minutter siden):

Tegn profeten på en diger plakat. Tør du ta den med deg gjennom islamske nabolag i Norge? Hvor lang tid l det ta før du får juling tror du? Hvor lang tid vil det ta før en mormoner denger deg tror du? Ser du problemet? 

kan du prøve å synge rosenborgsangen på fotballpuben i bergen, ta tiden før du ligger i gulvet, og så rapportere tilbake? takk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Psykake said:

Underforstått at dere også er feige siden dere ville konvertert til Islam hvis det sto om livet deres. ?

 

At du nevner å konvertere om det står om livet så betyr det jo at du faktisk skjønner hvordan islam fungerer.

Det betyr dog ikke at du vet hvordan andre ville reagert i en slik situasjon selv om du vet hvordan du selv ville reagert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234
simmyt skrev (11 minutter siden):

kan du prøve å synge rosenborgsangen på fotballpuben i bergen, ta tiden før du ligger i gulvet, og så rapportere tilbake? takk.

Ellers takk, den sangen tar jeg ikke  min munn! Men har sunget andre supportersanger på fiendens territorium. Det går helt fint i Norge det. Det går helt fint i Norge å kritisere alle religioner, unntatt én.

Lenke til kommentar
Psykake skrev (7 minutter siden):

Underforstått at dere også er feige siden dere ville konvertert til Islam hvis det sto om livet deres. ?

Nnnnei, det tror jeg ikke at jeg hadde hvertfall.
Spørs kanskje hva man sto overfor. Tortur feks, er ikke godt å si, har aldri vært i en sånn situasjon.

Men at du tyr til slik usmakelige måte å forsøke barske deg over andre her inne, sier vel helst mest om deg.
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234
Mr.M skrev (13 minutter siden):

dette er kun et "problem" for individer som opptrer som store rasshøl fulle av dritt.

vanlige normale mennesker har ikke noe behov for å markere seg på denne måten.

Dette er knyttet til én religion i Norge. 

Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (6 minutter siden):

At du nevner å konvertere om det står om livet så betyr det jo at du faktisk skjønner hvordan islam fungerer.

Det betyr dog ikke at du vet hvordan andre ville reagert i en slik situasjon selv om du vet hvordan du selv ville reagert.

Ekstreme fanatikere gjør dette ja. 

 

Å jo. Jeg vet hva feige keyboard krigere ville ha gjort. Om det var å følge NS på 40 tallet eller konvertere til Islam hvis den splitter pine gale konspirasjonsteorien om Eurabia stemmer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Delvis skrev (7 minutter siden):

Nnnnei, det tror jeg ikke at jeg hadde hvertfall.
Spørs kanskje hva man sto overfor. Tortur feks, er ikke godt å si, har aldri vært i en sånn situasjon.

Men at du tyr til slik usmakelige måte å forsøke barske deg over andre her inne, sier vel helst mest om deg.
 

Snakker om en situasjon hvor det var kjemp eller konverter for å slippe å kjempe. 

Usmakelig? Det er fakta. Redde, hvite, feige menn som tror skumle muslimer skal ta over Norge. Det i seg selv er usmakelig og latterlig. 

Men du har vist med dine totale mangel på kildekritikk av hva du leser og deler, at du ikke kan tas seriøst på noen helst måte. 

Endret av Psykake
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234
Mr.M skrev (1 minutt siden):

spiller det noen rolle? hvorfor denne trangen til å være drittsekk og stor kødd, slik som denne Sian-lederen?

Det betyr veldig mye at en kan være kritisk til alle religioner i Norge unntatt én. Det finnes bare én religion i Norge du kan risikere din fysiske helse av å kritisere, det er et _gedigent_ demokratisk problem. Det r et _digert_ problem for det frie ord. Du kan være ufyselig mot alle trosretninger i Norge uten at noen vil angripe deg fysisk, unntatt én religion. Er det ikke rart hvordan det er en eneste religion som går igjen? Er det ikke rart at det er en eneste religion som vil kneble fullt lovlige ytringer gjennom vold?

Lenke til kommentar
Psykake skrev (6 minutter siden):

Snakker om en situasjon hvor det var kjemp eller konverter for å slippe å kjempe. 

Usmakelig? Det er fakta. Redde, hvite, feige menn som tror skumle muslimer skal ta over Norge. Det i seg selv er usmakelig og latterlig. 

Men du har vist med dine totale mangel på kildekritikk av hva du leser og deler, at du ikke kan tas seriøst på noen helst måte. 

Så nå har plutselig hudfarge fått noe avgjørende å si?
Hvem babler støtt om at andre er rasister? Vet hvertfall hvem jeg ikke tar seriøst her.  :roll:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Heldigvis har SIAN ca 10 medlemmer, hvor halvparten mest sannsynlig har en form for diagnose. 

De har en leder som dessverre gang på gang setter seg selv i fare ved å plassere seg seg i farlige situasjoner, for å etterpå grine over at ytringsfriheten er truet. 

Endret av Psykake
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Delvis skrev (3 minutter siden):

Så nå har plutselig hudfarge fått noe avgjørende å si?
Hvem babler støtt om at andre er rasister? Vet hvertfall hvem jeg ikke tar seriøst her.  :roll:

Har inntrykket av at flesteparten av SIAN og Resett sin forvirrede hærskare består av hvite menn. Altså de som er redde for at muslimer skal ta over verden og snakker om norske verdier og kvinnesyn, men samtidig sier at MDG Lan er en hore og et dumt kvinnfolk hvis meninger ikke har noen verdi. 

 

 

Endret av Psykake
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Simkin skrev (1 minutt siden):

Igjen er du fullstendig på jordet. 

Nei. Han tar et valg om å spre det budskapet han gjør. Han er på jakt etter reaksjoner, så det burde strengt tatt ikke komme som noen overraskelse på han at det eksploderer for noen. 

Ergo setter han seg selv i en farlig situasjon. 

Enten er han en massiv norsk helt eller en rasistisk idiot. 

Jeg havner på sistnevnte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
JØI skrev (6 minutter siden):

Det betyr veldig mye at en kan være kritisk til alle religioner i Norge unntatt én. Det finnes bare én religion i Norge du kan risikere din fysiske helse av å kritisere, det er et _gedigent_ demokratisk problem.

SIAN sin fremferd er ikke i nærheten av hvordan vi vanligvis oppfatter "å være kritisk til" (noe) på en anstendig måte.

dessuten skinner det tydelig igjennom at den angivelige "islam kritikken" åpenbart bare er skalkeskjul og vikarierende alibi for å tømme fra seg muslim-hets (noe SIAN lederen er dømt for i retten)

disse folka er noen store drittsekker fulle av møkk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234
Mr.M skrev (Akkurat nå):

SIAN sin fremferd er ikke i nærheten av hvordan vi vanligvis oppfatter "å være kritisk til" (noe) på en anstendig måte.

dessuten skinner det tydelig igjennom at den angivelige "islam kritikken" åpenbart bare er skalkeskjul og vikarierende alibi for å tømme fra seg muslim-hets (noe SIAN lederen er dømt for i retten)

disse folka er noen store drittsekker fulle av møkk.

Du har fremdeles ikke adressert problemet md at en bruke vold for å tie ihjel helt lovlige ytringer. Du har heller ikke adressert at dette er knyttet til en bestemt religion i Norge. 

Lenke til kommentar
Psykake skrev (6 minutter siden):

Nei. Han tar et valg om å spre det budskapet han gjør. Han er på jakt etter reaksjoner, så det burde strengt tatt ikke komme som noen overraskelse på han at det eksploderer for noen. 

Ergo setter han seg selv i en farlig situasjon. 

Enten er han en massiv norsk helt eller en rasistisk idiot. 

Jeg havner på sistnevnte. 

Hadde han stått på podiet i Pakistan så hadde innlegget ditt gitt mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...