Gå til innhold

Grant Theft Auto V til PC er straks ferdig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bugs vil alltid forekomme. Jeg tåler en bug som blir patchet etter en uke istedet for et spill som blir sluppet 1.5 år senere. Og som FORTSATT kommer til å ha bugs fordi om.

GTA V på pc kommer IKKE til å være feilfritt, så langt ifra. Tror du de venter å slippe det fordi de skal jobbe hardere med det? OMG.

Lenke til kommentar

Ubisoft slipper alltid spillene sine samtidig til alle plattformer, og de blir hakka på hele tiden pga småting. Det eneste Shitstar er ute etter er å selge det samme spillet 3 ganger.

De timer vel bra til neste lansering også sånn at det kommer ut på PS4 og X1 først, så etter ett år på PS5 og X2 som sikkert er ute rundt 2020. Ett år etter der igjen PC.

Samme regla hver gang, og folk går fem på.

 

Det er kundene som bestemmer dette. Hadde de hatt litt selvkontroll så ville det ikke vært så lukrativt for Rockstar å gi ut det samme spillet over 1,5 år. Men så lenge kålhodene fortsetter å kjøpe det samme spillet 3 ganger så kommer også Rockstar til å fortsette å gi ut spillene på denne måten.

 

Jeg klandrer ikke Rockstar som vil tjene mer penger. Alle seriøse bedrifter ser på hvordan de kan tjene mer penger, og det er opp til kundene å fortelle bedriften når de har gått for langt. Men når man kjøper spillet til 2 konsoller og til PC så har man fortalt Rockstar at det er slik man vil ha det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Siden dette har tatt sin tid, så bør spillet være bugfritt ved launch. De har nå hatt rimelig god tid til å teste spillet. Får håpe SLI støtten er på plass så jeg kan skru alt av eyecandy på maks å enda få god flyt med mine 980er.

Ingen spill er bugfrie ved launch.

 

Nå er jo dette tredje launch de har, så de burde ha fått luket ut det meste.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg leser dette som "vi er nå i sluttstadiet med å med vilje forsinke utgivelsen til PC".

 

AtW

 

For en positiv holdning du har for pc ;)

Sier vel mer om mine holdninger til rockstar enn til PC, men det er en kjennsgjerning at enkelte spill forsinkes med vilje til PC ja.

 

AtW

 

Har vel ikke vært noen ille rockstar spill til pc? Siste var vel max payne 3 og det hadde ihvertfall ikke jeg noe problemer med. Gta 4 har jeg alldri prøvd på pc, men hørt masse.

Tror som regel ikke på alt som kommer fra internett når det gjelder spill før jeg har prøvd det selv.

 

Og at det tar lengre tid å optimalisere spill til pc kan ikke vær noe sjokk da det finnes et hav med komponenter folk sitter med.

vel max payne 3 er ikke konsoll port.. det ble lagd bunn å grunn på pc :)

Lenke til kommentar

Ser fram til dette spillet på PC. Har prøvd spillet til di andre konsollane og sjølv om det fungerte meget bra på PS4 har eg greid å vente med håp om at det endelig blir mulig å få 1080p og 60fps. Gjere fint lite at spillet har brukt over 1 år ekstra på å komme til PC viss spillet fungerer optimalt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

Siden dette har tatt sin tid, så bør spillet være bugfritt ved launch. De har nå hatt rimelig god tid til å teste spillet. Får håpe SLI støtten er på plass så jeg kan skru alt av eyecandy på maks å enda få god flyt med mine 980er.

Ingen spill er bugfrie ved launch.

Kan nevne i fleng spill som er bugfrie og aldri fått en patch, må riktig nok tilbake i ps1-2 tiden da ;)
Lenke til kommentar

 

 

Siden dette har tatt sin tid, så bør spillet være bugfritt ved launch. De har nå hatt rimelig god tid til å teste spillet. Får håpe SLI støtten er på plass så jeg kan skru alt av eyecandy på maks å enda få god flyt med mine 980er.

Ingen spill er bugfrie ved launch.
Kan nevne i fleng spill som er bugfrie og aldri fått en patch, må riktig nok tilbake i ps1-2 tiden da ;)

 

 

Du kan nevne spill som ikke er patchet, du kan ikke nevne bugfrie spill.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+5132

 

 

 

 

Siden dette har tatt sin tid, så bør spillet være bugfritt ved launch. De har nå hatt rimelig god tid til å teste spillet. Får håpe SLI støtten er på plass så jeg kan skru alt av eyecandy på maks å enda få god flyt med mine 980er.

Ingen spill er bugfrie ved launch.
Kan nevne i fleng spill som er bugfrie og aldri fått en patch, må riktig nok tilbake i ps1-2 tiden da ;)

Du kan nevne spill som ikke er patchet, du kan ikke nevne bugfrie spill.

 

AtW

Første Spyro spillene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...