Gå til innhold

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

1000 prosent enig. Prøver å få kona til å bli enig. Men der har datofolket gjort stor skade.....

Gått ut på dato betyr kastet for flere dager siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjerringen spiser ikke noe som er noen dager fra utløp eller best før dato.

Så mens hun nå er på ferie har jeg kjøpt litt ymse kyckling, kjøtt og fisk som var 1-2-3 dager fra dato, fjernet 50% lappene og lagt i frysen. Nå skal hun fores med sin største frykt når hun kommer hjem!

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Og jeg trodde jeg trengte en hobby. 

Skrevet

Så.... snoper dere noe i dag da?

Bytter ut den gamle samsungen min i dag og flytter den ned i kjellerstuen (snikskryt).

Et styr å få bestilt, så nå håper eg bare ikke lisensgjengen kommer dinglende med sablene sine. Leveringsadresse hos meg, og fakturaadresse hos gamlingen. Hvis ikke må eg plombere det nye og. Det ønsker eg i utgangspunktet ikke.

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Litt julegaver, og Horizon 3 til Xbone :)

Kunne tenkt meg ny TV jeg også, men de pengene får heller gå til bil i år.

Skrevet

Enten ønsker du deg et grisedyrt tv eller en svært billig bil :D

Kjøper ikke tv for moro skyld. Har kun 1 HDMI inngang som fungerer knirkefritt og i tillegg høres det ut som et kraftverk når eg slår på tv, er noe brumming i noen spoler eller noe som ikke ligner noenting. Men det vil fungere fint som et tv for kidsa hvis vi har besøk. 

Kjøper også leker til jul. Genialt å slå til på noe griserabatter på lego. 

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Planen er å foliere bilen, så tenker at de pengene jeg eventuelt ikke bruker på TV går til det i stedet. 

Skrevet

Hvorfor er det så stort hat mot Magnus Carlsen egentlig? Han virker som en jordnær person, men etter at han stakk av fra en konferanse etter et tap (forståelig at følelsene tar overhånd) så har kommentarfeltene blitt fylt opp av hat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...