Gå til innhold

ANMELDELSE: Assassin's Creed Unity


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På en positiv side, så stilnet diskusjonen om at ytelsen på PS4 ble hemmet av Xbox One! :)

 

At PS4 og PC her blir dårlig optimalisert kan bare komme av MS si pengestøtte samt krav for XO-versjonen av ACU. Gitt Ubisoft sine uttalelser blir eg generellt sett skuffa over utviklinga. Resultatet taler for seg sjølv og viser at ytelsen på PS4 er hemma pga XO. Det finst ikkje noko positivt ved dette.

Endret av Maabren
  • Liker 1
Lenke til kommentar

lol jeg vet at det er elendig optimalisert men jeg lurer allikevel på om du max kan ha 60fps eller om det faktisk er mulig å få over 60fps.

 

Om du hadde bladd deg et par sider tilbake i tråden hadde du fått et svar på dette. har blitt lagt ut skjermbilder der FPSen er 80+ . Så en FPS lock på PC versionen er det altså ikke

Lenke til kommentar

Etter at dere ga Black Flag kun 6, så var det greit med en ny anmelder iallefall. Kommer nok til å prøve dette siden jeg likte Black Flag såpass godt. Regner ikke med jeg får det som var noe av det beste med BlackFlag, nemlig skipscombat.

 

 

Ganske vittig at de ikke har 60 fps på grunnlag at det ikke ville gi spillerne en "cinematisk opplevelse" som 30 fps ville gi. Helt utrolig sitat.

Endret av Paulex
Lenke til kommentar

ubistockt8s9s.png

 

Ubisoft’s stock got crushed over 9% today in Europe after an abysmal new game launch of its most important franchise Assassin’s Creed. Not only are the reviews coming in poor with a current Metacritic score of 76 on the Xbox One version, which is only 1 point higher than the critically panned Activision’s Destiny, the game’s bugs and poor performance is becoming a laughing-stock right now on the Internet. There are thousands of posts flooding message boards and Youtube showing graphical glitches, crashes, and frame-rate problems.

Assassin’s Creed Unity is reminding gamers of EA’s Battlefield 4 launch problems last year, which was so bad the developers of the next Battlefield game had to literally promise their game “will work” when it comes out.

Ubisoft would have been better off to delay Unity like Take-Two does frequently with their Grand Theft Auto games than to release it in this state. The market has noticed the poor response today and punished the company for it.

 

http://finance.yahoo.com/tumblr/blog-ubisoft-gets-crushed-after-abysmal-assassins-creed-165926902.html

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Knappe 60 FPS med GTX Titan og uten AA? Dette må jo være en dårlig spøk.. Var det ikke Ubisoft som for et år siden sa de hyret inn ekstra krefter og det hele for å sørge for at PC-utgavene skulle bli bedre enn noengang?

 

Dette har lite med PC-utgaven å gjøre i seg selv. Spillet kjører ekstremt dårlig på konsoll også, det er rett og slett motoren som er håpløs til å begynne med. Det måtte selvfølgelig bli slik, når de tviholder på Anvil-motoren som ikke var effektiv nok i Assassin's Creed 3 heller. Når man tar utgangspunkt i den samme ineffektive motoren og pøser på med ting som krever maskinkraft er det nødt til å gå dårlig.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

 

 

Ubisoft’s stock got crushed over 9% today in Europe after an abysmal new game launch of its most important franchise Assassin’s Creed. Not only are the reviews coming in poor with a current Metacritic score of 76 on the Xbox One version, which is only 1 point higher than the critically panned Activision’s Destiny, the game’s bugs and poor performance is becoming a laughing-stock right now on the Internet. There are thousands of posts flooding message boards and Youtube showing graphical glitches, crashes, and frame-rate problems.

 

Assassin’s Creed Unity is reminding gamers of EA’s Battlefield 4 launch problems last year, which was so bad the developers of the next Battlefield game had to literally promise their game “will work” when it comes out.

 

Ubisoft would have been better off to delay Unity like Take-Two does frequently with their Grand Theft Auto games than to release it in this state. The market has noticed the poor response today and punished the company for it.

 

http://finance.yahoo.com/tumblr/blog-ubisoft-gets-crushed-after-abysmal-assassins-creed-165926902.html

Ingen sjokk at det dropper litt når et spill lanseres og det ikke går så bra. Og selv om det kan se ille ut, så er det bare fordi Ubisoft har hatt en veldig høy peak i forkant av lanseringen, og lå lavere for bare 2 uker siden.

 

Sammenligner man det over en lengre periode, så ser vi også at Ubisoft gjør det bedre enn noen gang, og det lille fallet er bare toppen av kaka. Fortsatt godt over normalen.

post-79251-0-37503400-1415815429_thumb.png

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

At PS4 og PC her blir dårlig optimalisert kan bare komme av MS si pengestøtte samt krav for XO-versjonen av ACU. Gitt Ubisoft sine uttalelser blir eg generellt sett skuffa over utviklinga. Resultatet taler for seg sjølv og viser at ytelsen på PS4 er hemma pga XO. Det finst ikkje noko positivt ved dette.

 

Dette slår meg som naivt. Ekstremt naivt. At Microsoft eller noen andre har betalt for dette er ekstremt lite sannsynlig og det ville 100% sikkert kommet ut for lenge siden mer eller mindre sort på hvitt i en eller annen form. Aldri stol på hva utviklere med en fartstid med å love mer enn de holder. Ansatte i Ubisoft sine studioer har tidligere uttalt (ved flere anledninger anonymt) at de rett og slett ikke får til det PR-ansvarlige sier til pressen og offentligheten. De som faktisk lager spillet blir regelrett rævpult av de som håndterer PR-delen av businessen, fordi de blir bedt om å gjøre noe de ikke får til, samtidig som de andre delene av selskapet fortsetter med uoppnåelige løfter.

 

Og siden du nevner at PS4 er hemma pga X1. Nope...

cYHqd9O.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke fått prøvd spillet så altfor mye enda, bare et par timer, men jeg storkoser meg i hvert fall foreløpig! :) Spiller på PS4.

 

 

Jeg har sett et par småglitcher, og jeg kjenner noen steder at FPS kan dale litt. Men, dette har vært unntak til nå. Det er dog mye annet som er latterlig bra (innhold, mengder av folk, steder å gå inn, detaljer, osv), så dette er foreløpig stas!

 

Det kan jo selvfølgelig forandre seg utover i spillet, jeg har jo som sagt bare spilt et par timer, men akkurat nå har spillet fått ufortjent mye tyn, selv om ja, det er noe som kunne ha vært bedre! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...