Gå til innhold

"Gis bort" tråden for spillkoder (Steam, Origin etc.) **Ingen forespørsler**


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har en 14-dagers trial-nøkkel til Xbox Game Pass Ultimate (dvs. du får tilgang på PC-spillene også på Windows 10).

Gjelder kun nye abonnenter. Har abonnert en stund og kan således ikke bruke denne selv. Så hvis noen ønsker å prøve tjenesten eller har speidet seg ut et spill der de vil spille gratis innen 14 dager så sender jeg koden på direktemelding. Krever en Xbox/Microsoft-konto for innløsning. 
 

Setter en frist til kl. 15 i morgen (lørdag 22. august). Send meg en melding med interesse så blir det en tilfeldig trekning i morgen ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
CaZpeR skrev (59 minutter siden):

Har en 14-dagers trial-nøkkel til Xbox Game Pass Ultimate (dvs. du får tilgang på PC-spillene også på Windows 10).

Jeg er interessert (tror jeg).
jeg har en Microsoft konto, men aldri brukt "Xbox Game Pass". Vil jeg kunne spille feks. Microsoft Flight Simulator med denne? :)

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Merko said:

Jeg er interessert (tror jeg).
jeg har en Microsoft konto, men aldri brukt "Xbox Game Pass". Vil jeg kunne spille feks. Microsoft Flight Simulator med denne? :)

Det kan du ?

Var ikke klar over at flight sim var med på Game Pass ultimate så måtte slå på maskinen å sjekke, og nå lastes det ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Zork skrev (6 timer siden):

Game pass for pc er ekstremt god "value for money" - det koster 40 kroner måneden og gir tilgang til veldig mange veldig gode spill.

Er man glad i å spille så kaster man nesten bort penger om man ikke har det.

Det er en veldig undervurdert og underkommunisert tjeneste. Tror det er litt fordi mange har negative assosiasjoner med Microsoft. Men denne tjenesten syns jeg er helt rå. Og så å si alle spill som går under Microsoft games Studios (Ori, Flight sim, Gears etc.) kommer jo ut på tjenesten samtidig med lansering. 

Lenke til kommentar
CaZpeR skrev (1 time siden):

Det er en veldig undervurdert og underkommunisert tjeneste.

Kommer vel an på utvalget av spill, da. Da jeg testa var det bare Forza (Horizon 4, eller hva det heter. Ikke Motorsport) som var litt interessant, men nå som FlightSim er der tester jeg nok igjen. Hadde vært kult om det var en cloud gaming tjeneste, så man ikke måtte ha super-pc for å kjøre alt som er nytt.

Lenke til kommentar
7 hours ago, frohmage said:

Kommer vel an på utvalget av spill, da. Da jeg testa var det bare Forza (Horizon 4, eller hva det heter. Ikke Motorsport) som var litt interessant, men nå som FlightSim er der tester jeg nok igjen. Hadde vært kult om det var en cloud gaming tjeneste, så man ikke måtte ha super-pc for å kjøre alt som er nytt.

Har du en Xbox får du jo spilt Read Dead 2 også med gamepass. Outer worlds er og ett annet fantastisk spill på gamepass for tiden.

Men ellers en del gamle greiern og småspill.

https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-pass/games

Lenke til kommentar
Complexity skrev (5 timer siden):

Har du en Xbox får du jo spilt Read Dead 2 også med gamepass. Outer worlds er og ett annet fantastisk spill på gamepass for tiden.

Har ikke det, dessverre. Skal prøve å huske Outer Worlds. Takk for tipset!

Nå er jeg forresten ikke mye til gamer da, så andre folk kan sikkert finne mye bra der selv om ikke jeg gjør det ?

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...