Gå til innhold

"Gis bort" tråden for spillkoder (Steam, Origin etc.) **Ingen forespørsler**


Anbefalte innlegg

Toonstruck gis bort på gog.com for tiden.

 

For de som ikke vet av denne perlen så er det et klassisk pek-og-klikk eventyrspill med blant annet Christopher lloyd (tilbake til fremtiden) og stemmeskuespill av dan castellaneta (homer simpsons etc.).

 

Var et av favorittspillene mine da jeg vokste opp og har det faktisk enda i original på 2 vanlige CDer.

 

Scroll nedover på salget så finner du det gratis. Krever en gog-konto (som selvsagt er gratis å lage):

https://www.gog.com/game/mechanical_brothers_summer_sale_collection_2

Endret av CaZpeR
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Enda en grunn for å installere Epic luncheren og bare ta det man får gratis..

EPIC driver å romsterer en del på harddisken og den kartlegger bl.a. Steam-biblioteket. Ikke det at det bryr meg så mye, men det at de gir bort så mye får en jo til å tenke på hva ellers de har i ermet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Moderatormelding

Fjernet en rekke Innlegg grunnet OT diskusjon om Epic Store. Prøvde først å splitte de ut i ny tråd men klarte ikke å finne en tilstrekkelig rød tråd gjennom innleggene til å starte ett nytt emne om det. Om noen likevel ønsker å fortsette diskusjonen send meg gjerne en PM så prøver jeg igjen å splitte innleggene ut i ny tråd :)

 

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

 

Edit:

 

Moderatormelding

Ettersom det tidlig ble gitt signal til meg om at en ønsket å diskutere dette videre ble innleggene splittet ut til følgende tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1855770

 

Så da er det bare å fortsette diskusjonen der! :)

 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...