Gå til innhold

"Gis bort" tråden for spillkoder (Steam, Origin etc.) **Ingen forespørsler**


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Da tar jeg en liten dump med spillkoder til steam som jeg har liggende :) Samme regler som ellers, jeg gir ikke bort koder til nyregistrerte forumbrukere, kun en kode perr pers og brukere som har bidratt i tråden tidligere blir prioritert. Send meg en PM med spillet du ønsker så skal jeg trekke ut vinnere iløpet av natten/morgendagen. 

 

1. The Darkness II  Her var den heldige vinneren xClaymanx!

 

2. Spec Ops: The Line Gikk til herzeleid 

 

3. Duke Nukem Forever Gitt bort til GrinderX9 

 

4. CIV V  Mr. ve stakk av med dette 

 

5. Borderlands: The Pre-Sequel En del interesse rundt dette men vinneren ble valgt ved hjelp av en random name picker og Mr. Hermonella var den heldige vinner  :fun:

 

6. The Bureau: XCOM Declassified Gitt bort til ATWindsor 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Bør vel informere om at siden jeg har tatt pause som moderator kan jeg ikke lenger bidra med å gi et "personlig nick" til de som ønsker det , men kan jo være en annen moderator kan stille opp for dere der.

 

Uansett flott at det finnes de her på forumet som velger å dele med andre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da har jeg 2 spill til jeg ønsker å gi bort. 

 

Det første spillet er et spill som til en viss grad endret mitt syn på spillmediet, å tiden jeg spilte gjennom det for rundt et år siden er et minne jeg tror jeg faktisk kommer til å ha livet ut. Et fantastisk stykke historiefortelling! 

 

Jeg snakker da selvfølgelig om The Beginner's Guide  

 

For den som vinner dette oppfordrer jeg å ikke lese seg opp på noe som helst om spillet, gå inn uten noen forventninger å bare la spillet ta deg fra start til slutt i en sitting. Det tar ca 2 timer å fullføre. Det skal sies at dette er et spill som i større grad kan kalles en interaktiv historie, så om du forventer et spill med dype spillmekaniker og mye/noe form for action er ikke dette spillet for deg. Jeg nevner bare dette da jeg genuint vil at den jeg gir dette spillet til skal ha samme gleden ut av det som jeg hadde.

 

Det andre spillet jeg vil gi bort er langt mindre seriøse Octodad: Dadliest Catch 

 

Dette er et spill jeg vertfalt koset meg noe enormt med første gang jeg spilte gjennom det, et utrolig morsomt spill, vertfall om du får med en venn til å spille multiplayer moden. Dette spillet KREVER  at du har en gamepad, det sier kanskje at en ikke trenger det, men om en ikke har det så ødelegger det hele spillet etter min mening.  

 

Samme regler som ellers, jeg gir ikke bort koder til nyregistrerte forumbrukere, kun en kode perr pers og brukere som har bidratt i tråden tidligere blir prioritert (si gjerne ifra på PMen om du tideligere har bidratt å tråden her da jeg ikke husker alle og orker ikke å bla meg gjennom 16 sider for å sjekke). Send meg en PM med spillet du ønsker så skal jeg trekke ut vinnere iløpet av natten/morgendagen. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var en del interesse for The Beginner's Guide. Har nå valg ut en ved hjelp av en random picker. Blant de som spurte var det 2 stykker som tidligere har bidratt i tråden, jeg mener at de som faktisk bidrar her bør få noe igjen for det så det er disse 2 som ble puttet i pickeren og vinneren ble : Mr. Hermonella 

 

Ingen har sålangt vist interesse for for Octodad, så om det er noen som kunne tenke seg det, fyr gjerne av en PM :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...