Gå til innhold

"Gis bort" tråden for spillkoder (Steam, Origin etc.) **Ingen forespørsler**


Anbefalte innlegg

 

Hei.

Jeg har et ekstra Steam nøkkel til Deep Dungeons of Doom som jeg har lyst til å gi bort.

 

http://store.steampowered.com/app/325090/

 

K877Z-2Z98E-WXXM4

Jeg er personlig glad i rollespill og dungeons, men denne koden er allerede tatt.

Trist at den som stikker av med koden ikke sier ifra i denne tråden eller takker...

Den kan ha blitt snappet opp av en bot. Derfor ingen beskjed og også grunnen til at den går fort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+130498

For det neste døgnet
 

FREE ORIGINAL 1997 CONSTRUCTOR GAME ON PC for all our fans. PLEASE LIKE OUR FACEBOOK PAGE.

The time has come. Here is the promo code and link to GOG to get your free copy of the original 1997 Constructor. on PC. Just click on the link and enter the promo code

Promo code code is: CNXZTWUC and it can be activated here https://www.gog.com/redeem. The code will only work after 3pm CET time today and not before.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

OK...Second chance to get the original 1997 Constructor game for FREE. JUST LIKE OUR FACEBOOK PAGE which we would really appreciate so we can keep you up today on Constructor news


Here is the code ZVSYRAFB that will work as of now where ever you are in the world BUT FOR ONLY 48 hours. Please use this link to redeem your free game and please like our Facebook Pagehttps://www.gog.com/redeem


Lenke til kommentar

Da var det vel på tide å gi bort ett par spill igjen :) Denne gangen har jeg en del kan en si, vurderte å splitte det opp over flere innlegg over tid, men dumper bare alt i innlegget her.  Alt her dreier seg om steam nøkler

 

2 kopier av : 

Project CARS 

Et fantastisk stykke bilspill som heller mot det realistiske, har og veldig god støtte for VR, både oculus rift og Vive for den som er interessert i det.

 

1 kopi av :

Dragon's Dogma: Dark Arisen

Et fantastisk stykke spill sålangt jeg har kommet meg i det vertfall, helt ekstremt tilfredsstillende boss kamper! vær dog obs på at dette kan ta ekstremt mye tid å fullføre.

 

Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition

Et veldig godt spill for de som liker litt action fylt flyving uten alt for mye realisme, PC utgaven er noe haltende men fult spillbar :)

 

Saints Row IV 

Et utrolig underholdende spill som ikke tar seg selv serriøst overhode. 

 

Absolute Drift

Et veldig gøy spill med en fantastisk kjørefølelse, gamepad er anbefalt. 

 

The Banner Saga  Her ble det gjort en liten byttehandel så dette spillet er gitt bort :) 

Et helt fantastisk stykke spill med en fantastisk historie utviklet av avhoppere fra bioware. Ett spill jeg kan anbefale alle å spille!

 

Octodad: Dadliest Catch

Utrulig morsomt spill å spille enten alene eller med en venn, hele kontrollene er så håpløse at det hele blir hysterisk morsomt! Må spilles med gamepad

 

Reglene her er de samme som jeg alltid har, ingen nyregistrerte brukere får nøkler, 1 nøkkel per bruker i første omgang, brukere som tidligere har bidratt i tråden vil bli prioritert, dersom du har bidratt si gjerne fra i PM om at du har gjort dette. Send meg en PM med det spillet/spillene du er interessert i så blir du med i trekningen som blir gjort klokken 18:00 i morgen. 

 

For å oppklare en liten sak her så det ikke blir missforståelser, for å holde seg oppdatert på utfallet av trekningen følg tråden her, PMs blir ikke besvart med mindre du vinner trekningen da det kommer inn en del PMer under en slik trekning. Bare slik ingen føler seg oversett :)

Endret av Evil-Duck
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Da var det vel på tide å gi bort ett par spill igjen :) Denne gangen har jeg en del kan en si, vurderte å splitte det opp over flere innlegg over tid, men dumper bare alt i innlegget her.  Alt her dreier seg om steam nøkler

 

2 kopier av : 

Project CARS 

Et fantastisk stykke bilspill som heller mot det realistiske, har og veldig god støtte for VR, både oculus rift og Vive for den som er interessert i det.

 

1 kopi av :

Dragon's Dogma: Dark Arisen

Et fantastisk stykke spill sålangt jeg har kommet meg i det vertfall, helt ekstremt tilfredsstillende boss kamper! vær dog obs på at dette kan ta ekstremt mye tid å fullføre.

 

Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition

Et veldig godt spill for de som liker litt action fylt flyving uten alt for mye realisme, PC utgaven er noe haltende men fult spillbar :)

 

Saints Row IV 

Et utrolig underholdende spill som ikke tar seg selv serriøst overhode. 

 

Absolute Drift

Et veldig gøy spill med en fantastisk kjørefølelse, gamepad er anbefalt. 

 

The Banner Saga  Her ble det gjort en liten byttehandel så dette spillet er gitt bort :) 

Et helt fantastisk stykke spill med en fantastisk historie utviklet av avhoppere fra bioware. Ett spill jeg kan anbefale alle å spille!

 

Octodad: Dadliest Catch

Utrulig morsomt spill å spille enten alene eller med en venn, hele kontrollene er så håpløse at det hele blir hysterisk morsomt! Må spilles med gamepad

 

Reglene her er de samme som jeg alltid har, ingen nyregistrerte brukere får nøkler, 1 nøkkel per bruker i første omgang, brukere som tidligere har bidratt i tråden vil bli prioritert, dersom du har bidratt si gjerne fra i PM om at du har gjort dette. Send meg en PM med det spillet/spillene du er interessert i så blir du med i trekningen som blir gjort klokken 18:00 i morgen. 

 

For å oppklare en liten sak her så det ikke blir missforståelser, for å holde seg oppdatert på utfallet av trekningen følg tråden her, PMs blir ikke besvart med mindre du vinner trekningen da det kommer inn en del PMer under en slik trekning. Bare slik ingen føler seg oversett :)

 

Hei, tar gjerne Project cars om mulig :)

Endret av Tord90
Lenke til kommentar

Blir jo inspirert av andre her på tråden og i dag var jeg innom og raidet Elkjøp sitt 10-kroners marked. Det endte opp med 4x Rainbow Six: Siege (grunnspillet uten sesongpass) til PC via Uplay. Så derfor gir jeg de vekk på tråden her.

 

Et par regler gjelder:

 

1. Ingen nye brukere av forumet

2. 1 nøkkel per bruker

3. En fordel om du har bidratt i tråden tidligere (enda større fordel om du har gitt meg nøkkel tidligere da jeg har mottatt noen nøkler på denne tråden før).

4. Valgfri, men ønsker gjerne at du legger meg til vennelista på uplay+discord og tar noen runder med spillet sammen med meg. Selv er jeg storfan av spillet og derfor jeg valgte å kjøpe inn disse (har hatt det siden release).

 

En fin ting med dette spillet som nå er inne i sesong 2 er at alle DLC-maps gis gratis til alle. De ekstra operatørene (klassene i spillet) kan låses opp med kreditt man tjener inn ved å spille mye. Så mao. hvis du spiller dette spillet mye så kan man i teorien låse opp all DLC kun ved å spille det (dog, det vil ta lang tid).

 

Send meg en PM med interesse innen klokken 18:00 i morgen så skal jeg fordele nøklene deretter. Håper på denne måten å få noen flere å spille med :w00t:

 

Edit: jeg har coverene med 3xDVD plater. Dersom det er veldig ønskelig å ha dette for å fylle hyllen så kan du få det i Trondheim ved nærmere avtale. Evt at jeg sender per post mot porto.

Endret av CaZpeR
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eyyy.. Elkjøp sitt 10-kroners marked? På nett eller fysisk butikk? Føler jeg har gått glipp av noe her!

Vet ikke om de har det overalt. Men på nettsidene var det meste skrapet. Men fikk tak i et par gode tilbud både hos elkjøp og lefdal. Men er avhengig av at man kan hente i butikk :-)

Lenke til kommentar

Da startet trekningen, denne er gjort gjennom Random Thing Picker for å gjøre det rettferdig http://andrew.hedges.name/experiments/random/pickone.html hvor jeg legger inn navnene til de som ønsker spillet inn i pickeren og lar det gjøre valget for meg såfrem det ikke er andre faktorer som bidrag i denne tråden som automatisk gir den brukeren førsterett til nøkkelen, om det er flere bidragsytere som vil ha samme spillet blir disse puttet i pickeren. 

 

Første Project Cars nøkkelen går til : CaZpeR 

Han får denne nøkkelen for å tidligere bidratt i denne tråden og kom såden fremst i rekkene her, gratulerer! :)

 

 

 

Den andre Project Cars nøkkelen går til     :  ijUyg93.png

 

Gratulerer SvennAndre ! Totaltsett var det 10 interesserte i Project CARS nøklene 

 

 

Videre har vi Octodad, vinneren av denne nøkkelen er : Xmir 

Ganske enkelt og greit fordi han var eneste som var interessert i denne :) 

 

Så har vi Dragon's Dogma: Dark Arisen der vinneren ble : Gabri3L 

Her har vi en bruker som har bidratt til denne tråden i såpass stor grad at jeg valgte å fremprioritere han foran andre som har bidratt i tråden som og ville ha denne nøkkelen, som en såpass stor bidragsyter fortjener han denne nøkkelen, noen jeg håper resten her er enig i :)

 

Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition gikk til : OlaHaldor

Her av samme grunn som octodad nøkkelen, han var den eneste interesserte :) 

 

Til slutt har vi Absolute Drift som var overaskende stor pågang for å få vinneren her blir : BABG6w9.png

Gratulerer til Complexity!

 

 

Det var alt for denne gangen, jeg har ikke sendt ut PM til alle enda, skal se hva jeg rekker før jeg går ut for kvelden, men om du ikke har fått PM denne kvelden får du det vertfall iløpet av morgendagen :) 

 

Saints Row IV står forøvrig fortsatt igjen da ingen har vist sin interesse for dette enda, så lar denne stå noen timer til å plukker ut en tilfeldig om det skulle være flere interesserte. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg har noen nøkler som jeg fikk via et Humble Bundle salg for lenge siden, som ikke har blitt gitt bort enda.

Gir bort fortløpende til de som kontakter på PM eller her i tråden.

 

Chivalry: Medieval Warfare

Ultimate General Gettysburg

Parkitect

Company of Heroes™ Complete Edition (alt i COH1) 

Warhammer® 40,000: Dawn of War® Game of the Year Edition

Warhammer® 40,000: Dawn of War II

Warhammer® 40,000: Dawn of War II: Retribution

Warhammer® 40K: Space Marine

 

I Steam inventory har jeg kopi av GTA San Andreas, som krever at man er venner for å bytte/gi bort.

Kontakt meg på PM så kan vi ordne det.

Endret av OlaHaldor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...