Gå til innhold

"Gis bort" tråden for spillkoder (Steam, Origin etc.) **Ingen forespørsler**


Anbefalte innlegg

*snip*

 

Det har sikkert vært noen interesserte før meg, men jeg prøver. Hvis ingen har vist interesse tar jeg gjerne imot Saints Row 4 :)

 

Jeg har noen nøkler som jeg fikk via et Humble Bundle salg for lenge siden, som ikke har blitt gitt bort enda.

Gir bort fortløpende til de som kontakter på PM eller her i tråden.

 

Chivalry: Medieval Warfare

Ultimate General Gettysburg

Parkitect

Company of Heroes™ Complete Edition (alt i COH1) 

Warhammer® 40,000: Dawn of War® Game of the Year Edition

Warhammer® 40,000: Dawn of War II

Warhammer® 40,000: Dawn of War II: Retribution

Warhammer® 40K: Space Marine

 

I Steam inventory har jeg kopi av GTA San Andreas, som krever at man er venner for å bytte/gi bort.

Kontakt meg på PM så kan vi ordne det.

 

Tar gjerne Chivalry :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Da startet trekningen, denne er gjort gjennom Random Thing Picker for å gjøre det rettferdig http://andrew.hedges.name/experiments/random/pickone.html hvor jeg legger inn navnene til de som ønsker spillet inn i pickeren og lar det gjøre valget for meg såfrem det ikke er andre faktorer som bidrag i denne tråden som automatisk gir den brukeren førsterett til nøkkelen, om det er flere bidragsytere som vil ha samme spillet blir disse puttet i pickeren. 

 

Første Project Cars nøkkelen går til : CaZpeR 

Han får denne nøkkelen for å tidligere bidratt i denne tråden og kom såden fremst i rekkene her, gratulerer! :)

 

 

 

Den andre Project Cars nøkkelen går til     :  ijUyg93.png

 

Gratulerer SvennAndre ! Totaltsett var det 10 interesserte i Project CARS nøklene 

 

 

Videre har vi Octodad, vinneren av denne nøkkelen er : Xmir 

Ganske enkelt og greit fordi han var eneste som var interessert i denne :)

 

Så har vi Dragon's Dogma: Dark Arisen der vinneren ble : Gabri3L 

Her har vi en bruker som har bidratt til denne tråden i såpass stor grad at jeg valgte å fremprioritere han foran andre som har bidratt i tråden som og ville ha denne nøkkelen, som en såpass stor bidragsyter fortjener han denne nøkkelen, noen jeg håper resten her er enig i :)

 

Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition gikk til : OlaHaldor

Her av samme grunn som octodad nøkkelen, han var den eneste interesserte :)

 

Til slutt har vi Absolute Drift som var overaskende stor pågang for å få vinneren her blir : BABG6w9.png

Gratulerer til Complexity!

 

 

Det var alt for denne gangen, jeg har ikke sendt ut PM til alle enda, skal se hva jeg rekker før jeg går ut for kvelden, men om du ikke har fått PM denne kvelden får du det vertfall iløpet av morgendagen :)

 

Saints Row IV står forøvrig fortsatt igjen da ingen har vist sin interesse for dette enda, så lar denne stå noen timer til å plukker ut en tilfeldig om det skulle være flere interesserte.

 

 

 

Tar gjerne imot saints row :)

Endret av Larzen_91
Lagt inn spoiler på langt sitat.
Lenke til kommentar

Da har klokken passert 18:00 og trekning utført.

 

Følgende får automatisk nøkkel da han har bidratt til tråden samt gitt nøkkel til undertegnede tidliger:
.AN.XVIII.IV:.

Ellers brukte jeg samme generator som Evil-Duck til å trekke de resterende 3 nøklene.

 

Første nøkkel går til:
Anderspr0

 

Andre nøkkel går til:

Mr. Ve
 

Og siste nøkkel går til:

JDC

 

Nøklene løses inn i uplay. Mitt Uplay-nick er CaaZpeR. legg meg gjerne til så skal jeg finne tida til å spille med dere :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Etter en liten gjennomgang av listene mine ser jeg at jeg har 3 nøkler til liggende som ser ut til å ikke være aktiverte. Disse nøklene er som følgende: 

 

Grey Goo Definitive Edition 

Ett spil jeg ikke har spilt selv enda, men for fans av den mer klassiske 90 talls stilen av RTSer skal vist dette være en perle av ett spill som har fått veldig mye skryt. 

 

Ryse: Son of Rome

Cryteks siste grafikkbombe, selve gameplayet er ikke all verden for min del vertfall, men grafikken er helt vill samt historien er interessant. Anbefalt å ha ett beist av en PC for dette. 

 

ABZU

Sist, men ikke minst ABZU! Trenger vel ikke mye til introduksjon, ett fantastisk stykke spill fra skaperene av spill som flower og Journey. Dette spillet MÅ du ha gamepad for å spille, å prøve noe annet ødlegger opplevelsen. 

 

Reglene her er de samme som jeg alltid har, ingen nyregistrerte brukere får nøkler, 1 nøkkel per bruker i første omgang, brukere som tidligere har bidratt i tråden vil bli prioritert, dersom du har bidratt si gjerne fra i PM om at du har gjort dette da det er fryktelig tiltak å se gjennom 19 sider for å sjekke. Send meg en PM med det spillet/spillene du er interessert i så blir du med i trekningen som blir gjort klokken 20:00 i kveld. Ser helst at folk som allerede ikke har fått nøkler spør denne gangen, unntak her er folk som har bidratt i tråden spesielt de med større bidrag vil uansett bli prioritert først.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har 
 
  • Titan Quest
  • Warhammer® 40,000: Dawn of War gikk til: MrLuni

på Steam

 
på billigsalg i dag :)
 
Går til to forskjellige personer som gir meg en PM med: jeg er et ekte levendes menneske på engelsk.
(Kan misforstås, så jeg godtar egentlig det meste (um, alt) )
 
 
Svarer ca. i 10-11 tia eller når noen gidder å ta i mot disse.
Endret av emva
Lenke til kommentar

Christian Thorkildsen får pluss karmapoeng for å være en aktiv folder for team Hardware og stikker av med Ryse: Son of Rome

 

Når det kommer til ABZU var det 2 bidragsytere som ville ha det hvor begge 2 har fått spill med meg tidligere her gikk det på hvem av de 2 aktuelle som har vært mest aktive med bidrag i tråden hvor CaZpeR kommer klart seirende ut. Derfor går ABZU til CaZpeR, gratulerer! :) 

 

Carpe Dam stikker av med Grey Goo da det var kun han som var interessert i dette. Gratulerer :)

 

Har ikke sendt koder til noen enda, men poster bare innlegget her for å gjøre vinnerne klare over at de har vunnet samt for å stoppe strømmen av meldinger til inboxen min. Skal se om jeg får sende ut nøkler før jeg legger meg i kveld. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...