Gå til innhold

"Gis bort" tråden for spillkoder (Steam, Origin etc.) **Ingen forespørsler**


Anbefalte innlegg

Alien Soldier - 7MI3J-9ZAXR-NNJRM

 

Dawn of War II Retribution - Ultramarines DLC - 7C9WP-V4KNZ-VQ04Q

 

Golden Axe 2 - A5FBT-H9NG0-B8Z2D

 

Endless Legend - Echoes of Auriga Add-on - 9AYED-37GRF-IDWNE

 

Company of Heroes 2 - Southern Fronts DLC 98WAZ-NJBKC-QA4XQ

 

Shining Force 3VB8I-7BPYI-5ZRRZ

Tok Endless Legend - Echoes of Auriga Add-on, takker :)

Endret av GAMErROAr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde "Shining Force" nøkkelen, men endte opp med "Company of Heroes 2 - Southern Fronts DLC" i stedet. :p Prøvde da "Company of Heroes 2 - Southern Fronts DLC" nøkkelen i håp om at det var "Shining Force". Og det kan det være at den var, men den var altså tatt. Så da ble det "Golden Axe 2" i stedet.

 

Takker og bukker. :)

 

Ups, må ha blitt litt rot når jeg copied og pasted nøklene :p 

Lenke til kommentar

Her kommer det flere nøkler som jeg håper en eller flere av dere får bruk for :)

 

Si gjerne i fra hvilken nøkkel du har brukt, så det blir enklere å holde oversikt.

 

Comix Zone - ADKZL-YT25D-VH5CL

 

Total War Rome II: Blood and Gore - AYM6K-BW652-RZLV0

 

Total War Attila: Blood and Burning - AL9C8-BQWKZ-LG5H5

 

Shogun 2 Blood Pack - 9FPN5-LGXJC-6LRQJ

 

Legendary Lord Isabella von Carstein - Available 28.02.2017

Endret av TheKims
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis noen hadde laget et script som tok inn en liste med spill og koder og laget en automatisk gif av det og lastet den opp og laget ferdig pastebar BB-kode hadde nok folk gladelig brukt det, men jeg gidder i alle fall ikke å lage manuell gif for alle nøklene. Et script kan skrives en gang og brukes uendelig, så det er en bra ROI som løser problemet for alle.

 

Edit: Fant en side som konverterer tekst til ett bilde, så da er det levelig.

Endret av vidor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er folk som henger her kun for keys. Jeg har hatt brukere som ikke har NOEN poster noe annet sted på forumet som har begynt å sende meg PM etter flere nøkler.

 

Så jeg vil aldri poste nøkler i klartekst her, og gir kun til aktive brukere.

 

Ja, det tviler jeg ikke på, men bots tror jeg er et mindre problem, da ville man ikke sett som i forrige runde, at en fyr tar 2 nøkler, og så senere tar en annen person 2 nøkler til. (nøklene lå i klartekst en god stund)

 

AtW

Lenke til kommentar

For å si det slik så kunne jeg skrevet et Python-skript på en halvtime om jeg ville fylt opp Steam-biblioteket eller blitt rik på G2A. Diskusjon.no er indeksert på Google, så det er garantert bots som følger med i denne tråden og hiver de ut til salgs.

 

Jeg kan se om jeg får ordnet en automatisert portal dere kan bruke. I og med at jeg har moderatorstatus, og selv har bidratt i denne tråden så tror jeg min kredibilitet kommer til nytte som en nøytral mellommann.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er utrolig enkelt for noen å lage en bot som snatcher opp nøkler i denne tråden, hvorvidt dette er et problem her eller ikke vites ikke, men det var et stort problem på diverse reddit boards hvor nøkler gies bort at bots kom og tok hele remser med nøkler på noen få sekunder. Det er vel derfor det oppfordres om å ha visse forsiktighetsregler i denne tråden og selv om den nok ikke har en like stor brukerbase som disse reddit boardsa. Folk skal få gjøre som de selv vil med nøklene sine selvfølgelig, jeg personlig sender vertfall kun ut nøkler over PM helst til aktive forumbrukere. Nå sender jeg ut til alle som spør på min forge post da det er utrolig lite interesse for det som står igjen der.

Lenke til kommentar

For å si det slik så kunne jeg skrevet et Python-skript på en halvtime om jeg ville fylt opp Steam-biblioteket eller blitt rik på G2A. Diskusjon.no er indeksert på Google, så det er garantert bots som følger med i denne tråden og hiver de ut til salgs.

 

Jeg kan se om jeg får ordnet en automatisert portal dere kan bruke. I og med at jeg har moderatorstatus, og selv har bidratt i denne tråden så tror jeg min kredibilitet kommer til nytte som en nøytral mellommann.

 

Det kunne du sikkert, uten at du hadde blitt særlig rik av det. Men jeg ser ikke noe særlig som tyder på at noen faktisk har gjort dette.Betyr selvfølgelig ikke at det er problematisk å gjøre et slik tiltak, det skader jo neppe.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Det er vel så vanlig å parse bilder for tekst (selv om raske hack ikke gjør det) at hele systemet burde integreres med forumet som en modul til boardet, ellers må det vel lages separat eller med oppslag mot forumet enten med scraping eller DB-integrering.

Først må det jo uansett defineres hva folk vil ha og hva som er fornuftig å lage. For min del legger jeg bare ut kodene fordi dem som spør etter dem har fått det de vil ha. Er jo ikke verre enn å spørre om en vil ha, og så kan jo de som ikke vil det plukke dem opp senere hvis de liker spenningen og dramaet med å fighte mot hverandre eller botene eller av andre grunner ikke vil spørre. Tror nok i likhet med JDC at "botene" ikke er boter.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...