Gå til innhold

"Gis bort" tråden for spillkoder (Steam, Origin etc.) **Ingen forespørsler**


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg innså endelig at jeg har en gavekode for spillet "Anomaly 2" liggende i Steam-kontoen min. PM meg med e-postadresse eller Steam-nick om du er interessert.

 

 

Edit: to forumbrukere har meldt sin interesse. Den første glemte kontaktinformasjonen, så det er ikke avgjort hvilken av de som får spillet ennå, men ikke send flere PM, da det i realiteten er gitt vekk.

Endret av Sugarbeats
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Må virkelig si at denne tråden og de som er med å gi bort koder er virkelig et godt bilde på hvor greie forumbrukere vi har her.

Noen som har lyst på en "Tittel" som erstater "bruker" over forumbildet sitt? Send meg en PM så ordner jeg det for de som har vært med og bidratt med giverglede i denne tråden.

 

Merk : Dere velger selvsagt selv tittel innefor rimelighetens grenser :)

Endret av Malvado
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle ta dem kronologisk, men call of juarez krever mus og tastatur, så det stoppet der. (Jeg har mus og tastatur altså :p, men foretrekker x360 kontroller.) Call of juarez: Gunslinger som er i Humblebundle pakken tenker jeg må være et av de tryggeste valgene man kan gjøre på steam. 95% av for øyeblikket 8388 reviews på steam er positive. Det er det ikke mange spill som får. :)

Endret av Gabri3L
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

 

Om noen har lyst på spillet WATCH DOGS så har jeg en kode. 

 

Gå inn på http://shop.ubi.com/ASUSWD

 

Bruk følgende kode: TP37VE65

 

You're welcome...

Har noen tatt koden? Står ugyldig kode

 

Beklager. Leser nå på kortet at den var kun gyldig til 1.April 2015. Ante ikke at det var gyldighetsdato på slike ting :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...