Gå til innhold

"Gis bort" tråden for spillkoder (Steam, Origin etc.) **Ingen forespørsler**


Anbefalte innlegg

Jeg har noen gamle keys fra humble bundle som ikke blir brukt send meg pm om det er noe av interesse.

 

A Virus Named TOM

Bastion Steam Key (Gitt bort til Nettels)

Brütal Legend Steam Key (Gitt bort til andr3as)

Eets Munchies Steam Key

FEZ

FTL: Faster Than Light Steam Key  (Gitt bort til Poor Leno)

LIMBO

Mark of the Ninja 

Rocketbirds: Hardboiled Chicken

Trine 2: Complete Story Steam Key

Endret av paraxsystemz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det var 13 personer som meldte seg på trekningen av Doom. Vinneren  ble trukket ved hjelp Random thing picker, der alle navn legges inn, og så plukker nettsiden ut en tilfeldig vinner. Steamkode er sent på PM.

 

 

 

Vinner: GnilreG

post-58162-0-14201300-1502465037.jpg

Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Har du lyst på Fallout 4? Jeg gir en heldig vinner en kopi av spillet, alt du trenger å gjøre er å sende meg en PM. Er det flere som er interessert i spillet, blir det loddtrekning.

 

- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM)  med tittelen "Fallout"

- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden

- Trekning i morgen ettermiddag(ca kl 18.00)

 

Ikke vær redd for å delta selv om du har vært med på mine tidligere trekninger i tråden.

 

Vinneren annonseres her i tråden i morgen ettermiddag, og får steam-koden levert på PM. Kun vinneren blir kontaktet via PM. 

 

 

Vinner: Malvado

Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ja, det er kun base-game, ingen dlc.

 

Fallout 4 har ennå ikke fått noen bundle der alle DLC-ene er samlet med hovedspillet(kommer neste måned). Men vær klar over at Fallout 4 har svært mye innhold, man kan gjerne holde på i 40+ timer med spillet.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Takker Camrot så mye for Fallout 4!
Kommer trolig tilbake til tråden selv når ting er litt mindre hektiske her, skal inn til den halvårlige hjernesvulst Mr'en og ungene er jo travelt igang med barnehage samtidlig som jeg begynner å jobbe for meg selv fremover.

Endret av Malvado
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Neste uke kommer Life is Strange: Before the Storm, oppfølgeren(prequel) til det høyt elskede Life is Strange. Har du ennå ikke prøvd originalen, har du en liten mulighet nå. Jeg gir bort en kopi av Life is Strange, du trenger kun å sende meg en PM. Er det flere som er interessert i spillet blir det loddtrekning.


 


 


Regler:


- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM)  med tittelen "Life Is Strange"


- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden


- Trekning i morgen ettermiddag(ca kl 18.00)


 


Ikke vær redd for å delta selv om du har vært med på mine tidligere trekninger i tråden.


 


Vinneren annonseres her i tråden i morgen ettermiddag, og får steam-koden levert på PM. Kun vinneren blir kontaktet via PM. 


 


Vinner: Carpe Dam og Poor Leno


Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Dishonored: Death of the Outsider kommer i midten av september, en utvidelse for en av mine favorittspill fra 2016. I den anledning gir jeg bort en kopi av Dishonored 2. Send meg en PM, om det er flere interesserte blir det loddtrekning.


 


Regler:


- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM)  med tittelen "Dishonored"


- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden


- Trekning i morgen ettermiddag(ca kl 18.00)


 


Ikke vær redd for å delta selv om du har vært med på mine tidligere trekninger i tråden.


 


Vinneren annonseres her i tråden i morgen ettermiddag, og får steam-koden levert på PM. Kun vinneren blir kontaktet via PM. 


 


 


Vinner: JDC


Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Humble Bundle i gang... Jeg gir bort et eks av Warhammer: End Times - Vermintide.

 

Regler:

- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM)  med tittelen "Vermintide" innen Lørdag kl 18:00.
- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden
- Trekning i løpet av lørdag kveld. :)

Vinneren annonseres her i tråden etter trekning, og får steam-koden levert på PM. Kun vinneren blir kontaktet via PM.

 

(Takk for mal til post, Camrot - håper det er i orden at jeg skamløst kopierte den...)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

18 personer sendte meg en PM og ble med i loddtrekningen av Dishonored 2. Vinneren ble trukket ved hjelp Random thing picker, der alle navn legges inn, og så plukker nettsiden ut en tilfeldig vinner. Steamkode er sent på PM.

Vinnere: JDC

post-58162-0-82673800-1504286656.jpg

Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Gir bort Rise of the Tomb Raider™ Send PM hvis du ønsker spillet. Skriv navnet på spillet i tittelfeltet i meldingen. Er det flere som er interessert i samme spill, blir det foretatt trekning. 


 


Regler:


 


Du må ha vært registrert i minst 3 måneder på forumet eller bidratt med spill i denne tråden for å delta.


Folk som har bidratt med spill vil bli prioritert(nevn det siste bidraget ditt i pm).


 


Trekning foregår Lørdag 02.09 kl 1800, kun vinner vil bli kontaktet.


 


Vinneren ble : CaZpeR


 


Gratulerer


Endret av GAMErROAr
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...