Gå til innhold

"Gis bort" tråden for spillkoder (Steam, Origin etc.) **Ingen forespørsler**


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Denne gangen gir jeg bort en av mine favorittspill fra 2015, Mad Max. Det er et sandkassespill satt i verden vi kjenner fra filmserien, men spillet har ingen annen tilknytning til selve filmene. Send meg en PM om du er interessert. Er det flere som sender meg PM, blir det loddtrekning.


 


 


Regler:


- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM)  med tittelen "Mad Max"


- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden


- Trekning i morgen ettermiddag(ca kl 18.00)


 


Ikke vær redd for å delta selv om du har vært med på mine tidligere trekninger i tråden.


 


Vinneren annonseres her i tråden i morgen ettermiddag, og får steam-koden levert på PM. Kun vinneren blir kontaktet via PM. 


 


Vinner: Boss-Znakemaster


Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Takk for at du bidrar så ofte. Gjør helgen litt mer spennende, tusen takk!

Det er tanken. Jeg har hatt alle nøklene fra starten, da de er kjøpt på sommersalget. Så jeg kunne ha gitt ut alle i en stor giveaway, men jeg synes det er mer spennende på denne måten. Men nærmer seg slutten nå, er bare 3 spill igjen på listen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

The Evil Within 2 kommer ut i neste uke. Om du ikke har prøvd eneren før, får du kanskje muligheten nå. Jeg deler ut en kopi av The Evil Within fra 2014. Send meg en PM om du er interessert. Er det flere som sender meg PM, blir det loddtrekning.


 


 


Regler:


- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM)  med tittelen "Evil Within"


- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden


- Trekning i morgen ettermiddag(ca kl 18.00)


 


Ikke vær redd for å delta selv om du har vært med på mine tidligere trekninger i tråden.


 


Vinneren annonseres her i tråden i morgen ettermiddag, og får steam-koden levert på PM. Kun vinneren blir kontaktet via PM. 


 


Vinner: Gabri3l


Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Gir bort steam kode til The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited, det følger også med kode som gir deg  15 Days of ESO Plus og Vanity Pet: Bristlegut Pig.

 

Gir bort steam kode til Seasons after Fall

 

Send PM hvis du ønsker et av spillene. Skriv navnet på spillet i tittelfeltet i meldingen. Er det flere som er interessert i samme spill, blir det foretatt trekning. 

 

Regler:

 

Du må ha vært registrert i minst 6 måneder på forumet eller bidratt med spill i denne tråden for å delta.

 

 

Trekning foregår Søndag 08.10 kl 1800, kun vinner vil bli kontaktet.

 

java_the_hutt Vant The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited.

 

andr3as Vant Seasons after Fall.

 

Gratulerer!

Endret av GAMErROAr
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Wolfenstein 2: The New Colossus kommer om et par uker. Jeg gir bort en kopi av forgjengeren Wolfenstein: The New Order fra 2014, ett av de beste FPS-spillene jeg har spilt de siste årene. Send meg en PM om du er interessert, er det flere blir det loddtrekning.

Regler:

- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM) med tittelen "Wolfenstein"

- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden

- Trekning i morgen ettermiddag(ca kl 18.00)

Ikke vær redd for å delta selv om du har vært med på mine tidligere trekninger i tråden.

Vinneren annonseres her i tråden i morgen ettermiddag, og får steam-koden levert på PM. Kun vinneren blir kontaktet via PM.

Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Dagens trekning gikk visst i glemmeboken.... 8 personer meldte seg på i trekningen av Wolfenstein.

Vinneren ble trukket ved hjelp Random thing picker, der alle navn legges inn, og så plukker nettsiden ut en tilfeldig vinner. Steamkode er sent på PM.

 

Vinner: iGlenn

 

I over 2 måneder har vi hatt ukentlige giveaways,

 

men vi nærmer oss slutten. Neste uke er siste gang, men jeg har spart det beste til slutt, et av årets mest populære spill.

Vell blåst så langt. Gleder meg til finalen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har noen spill som skal gis bort. Blir gitt bort ut over de neste ukene ettersom jeg husker på det.

 

Begynner med Syberia fra 2002.

 

Regler:

Send PM med Syberia som tittel.

Trekning i kveld rundt kl 18.

Hvis flere er interessert trekkes en vinner ved hjelp av Random Thing Picker.

Steam-koden sendes på PM og vinneren annonseres her.

 

Vinneren ble andr3as, den eneste som var interessert.

Endret av KooPa79
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...