Gå til innhold

"Gis bort" tråden for spillkoder (Steam, Origin etc.) **Ingen forespørsler**


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

header.jpg?t=1448900640

 

Kjører på med denne malen selv. 

 

 
Regler:
- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM)  med tittelen "Dark Souls" innen mandag kl 18:00.
- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden
- Trekning i løpet av mandag kveld eller tirsdag. :) Tidsforskjellen for meg er +6, så når klokka er 18:00 i Norge er det midnatt her.
 
Vinneren annonseres her i tråden etter trekning, og får Steam-koden levert på PM. Kun vinneren blir kontaktet via PM.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Denne uken gir jeg bort Alien Isolation: The Collection (dvs spillet + alt av DLC). Dette er ett av mine beste spillminner fra 2014.


Send meg en PM om du er interessert. Er det flere som er interessert blir det loddtrekning.


 


Regler:


- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM)  med tittelen "Alien"


- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden


- Trekning i morgen ettermiddag(ca kl 18.00)


 


Ikke vær redd for å delta selv om du har vært med på mine tidligere trekninger i tråden.


 


Vinneren annonseres her i tråden i morgen ettermiddag, og får steam-koden levert på PM. Kun vinneren blir kontaktet via PM. 


 


Vinner: java_the_hutt


Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ikke noe mystisk, alle kodene kommer fra autoriserte steam-butikker. Etter å ha kjøpt bundles og slikt ender man av og til opp med ekstra kopier. I sommer fikk jeg også et par gavekort, og brukte disse på sommersalg til å kjøpe en liten haug av gamle spill. Tanken var egentlig å gi disse til venner og bekjente, men en del har blitt gitt ut her i stedet. Er ikke så mange spill igjen på lista nå, så det er snart over. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Walking dead season 1 er gratis på humblebundle i 1 dag og 21 timer til.

 

https://www.humblebundle.com/store/the-walking-dead-season-1

 

De har også ett gratis spill på origin, steam world dig.

 

Og på steam har de Monaco: whats yours is mine til 8 september, gratis.

 

Vet ikke om de to siste er noe bra, men alt som er gratis er bra, nesten.

Endret av meg0709
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

12 personer sendte meg en PM og ble med i loddtrekningen av Alien Isolation. Denne gangen var det mange som deltok for første gang også. Vinneren ble trukket ved hjelp Random thing picker, der alle navn legges inn, og så plukker nettsiden ut en tilfeldig vinner. Steamkode er sent på PM.

 

Vinner: java_the_hutt

post-58162-0-83354200-1504890105.jpg

Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har en del ekstre keys.

 

Minst en av disse kriteriene må oppfylles men fylle du flere av disse blir du prioritert,

- Vært medlem lengre enn 3mnd

- Flere enn 30 inlegg

- Gitt bort spill tidligere(informer om dette i pm)

 

Send meg en pm med spill(ene) du ønsker.

I utgangspunkte et spill pr hode men gjerne vis intresse for flere om du blir den eneste som ønsker det

 

The Walking Dead Season 1

The Walking Dead Season 2

The Walking Dead Michonne

Game of Thrones Season 1

Hector Badge of carnage

The wolf among us

the jurassic park the game

 

disse 4 spillene er jeg usikker på om keys fungere, er gamle keys som ikke skal være brukt fra HumbleBundle men usikker på om det er noe foreldelse dato da de har ligget der en stund men gi beskjed om du tar sjansen

Hitman: Blood Money

Hitman: Contracts

Just Cause

The Last Remnant

vil bare minne om at jeg fortsatt har en del keys om noen skulle vær intressert.

Endret av Xenophia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ny torsdag,ny giveaway. Denne ukas spill som gies bort er Batman: Arkham Knight fra 2015.


Send meg en PM om du er interessert. Er det flere som er interessert blir det loddtrekning.


 


Regler:


- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM)  med tittelen "Batman"


- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden


- Trekning i morgen ettermiddag(ca kl 18.00)


 


Ikke vær redd for å delta selv om du har vært med på mine tidligere trekninger i tråden.


 


Vinneren annonseres her i tråden i morgen ettermiddag, og får steam-koden levert på PM. Kun vinneren blir kontaktet via PM. 


  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Batman: Arkham Knight var visst ikke veldig populært, forhåpentligvis fordi "alle" har spillet fra før av. Dermed var vinnersjansene på faktisk 20%. Vinneren ble trukket ved hjelp Random thing picker, der alle navn legges inn, og så plukker nettsiden ut en tilfeldig vinner. Steamkode er sent på PM.

 

Vinner: Nettels

post-58162-0-89946000-1505492879.jpg

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Denne uken er det to spill som deles ut, men bare til en person. Jeg har en nøkkel til Metro Redux Bundle, som inneholder spillene Metro 2033 Redux og Metro: Last Light Redux. Redux-versjonene ble utgitt i 2014 og inneholder all DLC og noen grafiske forbedringer. Send meg en PM om du er interessert. Er det flere som sender meg PM, blir det loddtrekning.


 


 


Regler:


- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM)  med tittelen "Metro"


- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden


- Trekning i morgen ettermiddag(ca kl 18.00)


 


Ikke vær redd for å delta selv om du har vært med på mine tidligere trekninger i tråden.


 


Vinneren annonseres her i tråden i morgen ettermiddag, og får steam-koden levert på PM. Kun vinneren blir kontaktet via PM. 


Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...