Mentagor Skrevet 19. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2017 Kingdom: Classic er gratis på Steam i 24 timer. http://store.steampowered.com/app/368230/Kingdom_Classic/ 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Evil-Duck Skrevet 23. desember 2017 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 23. desember 2017 (endret) Da er snart den store dagen kommet og jeg vil med dette annonsere denne gangens siste giveaway. For julaften tenkte jeg litt på å prøve å gi noe helt spesielt, jeg velger derfor å gi bort ett spill som har en helt spesiell betydning for meg da jeg som årelang fan av både spillene og bøkene disse løst er basert på faktisk forbigikk de enormt høye forventningene mine til dette spillet og endte opp som det beste spillet jeg noensinne har spilt , jeg har og et sterkt ønske om at noen som enda ikke har spilt dette skal få muligheten til å oppleve dette fantastiske eventyret. For de som er litt familiære med denne spillserien har vel kanskje allerede tippet hvilket spill dette er basert på avataren min. Jeg snakker da selvfølgelig om The Witcher 3 : Wild Hunt Her gir jeg bort Game of the Year utgaven av spillet som inneholder begge de 2 store DLCene dette mesterverket av ett spill fikk Denne trekningen blir litt annerledes enn de andre da jeg her ikke har nøkler liggende til spillet men kommer til å kjøpe det rett ut av egen lommebok til hvem enn som vinner trekningen. Dette betyr at følgende person vil ha nødt til å adde meg eller jeg adde dem på steam for å kunne gifte spillet direkte da det ikke er mulig å kjøpe nøkler direkte fra steam.Ellers vil reglene være som de alltid har vært forutenom at trekningen helt sikkert blir vesentlig senere enn 18:00 eller kanskje vesentlig før, kommer ann på når jeg får tid iløpet av dagen, men klokken 18:00 sitter jeg nok med ribben og pinnekjøtet halveis presset ned i halsen Regler- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM)- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden- Trekning i morgen (en gang) Uansett hvordan det blir iløpet av morgendagen vil jeg ønske samtlige som leser dette en God Jul og en god julefering i morgen! Endret 23. desember 2017 av Evil-Duck 15 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2017 Knall spill. Det er faktisk det beste spillet jeg har spilt, og i tillegg kommer DLCene, da spesielt Blood and Wine, ganske høyt opp på lista mi. Lykke til de som er med i trekningen 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2017 Jeg har basic spillet men ikke DLCene. Vil ikke ødelegge for andre, så jeg plukker opp DLCene etterhvert på salg. Lykke til til dere andre 1 Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 24. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) Æsj, det har jeg:/ y u so evil, evil-duck. Neida, lykke til vinneren. Veldig morro spill ? Endret 24. desember 2017 av Emsal Lenke til kommentar
Populært innlegg Evil-Duck Skrevet 25. desember 2017 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 25. desember 2017 (endret) Det ble alt for sent før jeg kom meg hjem i går til at jeg orket å begynne med noe trekning, så da for vi kjøre amerikansk tradisjon og gi gave 1. Juledag Med 22 interesserte denne gangen smerter det meg litt å bare få gi bort til en av de, men random name pickeren er nøytral, kald og nådeløs, navnet som kom opp denne gangen var technicality Ellers vil jeg takke for alle julehilsinger jeg mottok i sammenheng med denne trekningen, veldig koselig Ha en videre god jul og et godt nyttår når den tid kommer! Endret 25. desember 2017 av Evil-Duck 15 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 25. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2017 Det ble alt for sent før jeg kom meg hjem i går til at jeg orket å begynne med noe trekning, så da for vi kjøre amerikansk tradisjon og gi gave 1. Juledag Med 22 interesserte denne gangen smerter det meg litt å bare få gi bort til en av de, men random name pickeren er nøytral, kald og nådeløs, navnet som kom opp denne gangen var technicality Ellers vil jeg takke for alle julehilsinger jeg mottok i sammenheng med denne trekningen, veldig koselig Ha en videre god jul og et godt nyttår når den tid kommer! Tusen hjertelig takk for muligheten og knallgod premie evil-duck 4 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 5. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) Gir bort Tomb Raider Send PM hvis du ønsker spillet. Skriv navnet på spillet i tittelfeltet i meldingen. Er det flere som er interessert i samme spill, blir det foretatt trekning. Regler: Du må ha vært registrert i minst 3 måneder på forumet eller bidratt med spillkoder i denne tråden for å delta. Folk som har bidratt med spillkoder, har en litt større sjanse til å vinne, siden navnet deres blir registrert 2 ganger i Random Thing Picker. Husk å nevn det siste bidraget ditt når du sender PM, ellers blir det ikke registrert. NB! Linker til gratis spill eller koder til spill som har vært gratis, teller ikke med som bidrag. Trekning foregår Lørdag 06.01 kl 18:00, kun vinner vil bli kontaktet. Kvalheimaren vant spillet. Gratulerer! Endret 6. januar 2018 av GAMErROAr 6 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2018 Hvis noen skulle ha lyst på denne er det bare å forsyne seg. 1 Lenke til kommentar
Mentagor Skrevet 16. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2018 Humble Bundle gir bort The red Solstice i litt over en dag til. https://www.humblebundle.com/store/the-red-solstice?hmb_source=theredsolstice_freegame&hmb_medium=banner 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 16. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2018 Humble Bundle gir bort The red Solstice i litt over en dag til. https://www.humblebundle.com/store/the-red-solstice?hmb_source=theredsolstice_freegame&hmb_medium=banner Dette visste jeg ikke om selv hvor ofte jeg er inne på HB, takk for at du postet det her 2 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 19. januar 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2018 Carmageddon gratis på GOG. 6 Lenke til kommentar
Mentagor Skrevet 25. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2018 Humble bundle gir nå bort Amnesia Collection https://www.humblebundle.com/store/amnesia-collection?utm_source=Twitter&utm_medium=Link&utm_campaign=Amnesia_Collection_Free_Live_012518 3 Lenke til kommentar
Mentagor Skrevet 27. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Første gang jeg gir bort et spill her på forumet, men er absolutt på tide. Første spill blir Owlboy av de de norske gutta i D-Pad studios. Send meg en PM med spillnavnet i tittelen av meldingen for å være med i trekningen. Er det flere interessenter tar jeg en trekning. Regler: Du må ha vært registrert i minst 3 måneder på forumet eller minst 30 innlegg på dette forumet for å delta. Folk som har bidratt med spillkoder har en litt større sjanse til å vinne, siden navnet deres blir registrert 2 ganger i Random Thing Picker. Husk å nevn det siste bidraget ditt når du sender PM, ellers blir det ikke registrert. NB! Linker til gratis spill eller koder til spill som har vært gratis, teller ikke med som bidrag. Trekningen vil skje på søndag kveld/ natt (28.01.18). Lykke til Edit: Vinneren er nå trukket og kode oversendt. Gratulerer GnilreG. Endret 28. januar 2018 av Mentagor 6 Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 3. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2018 Cortex Command gratis på steam for en begrenset periode 4 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) Hvis det finnes noen her som er strategisk anlagt, så er jeg villig til å gi bort et eksemplar av Crusader Kings II. Har hørt at spillet avkrever mye aktivitet i de små grå bare så det er klart! Gir bort spillet så tidlig som i kveld så her er fristen kort! Foretar en trekning kl 18, og følger da de samme prosedyrene og reglene som de andre. Vinneren ble andr3as. Gratulerer! Endret 4. februar 2018 av Sidious 2 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 9. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) Gir bort Dark Souls 3. Send PM hvis du ønsker spillet. Skriv navnet på spillet i tittelfeltet i meldingen. Er det flere som er interessert i samme spill, blir det foretatt trekning. Regler: Du må ha vært registrert i minst 3 måneder på forumet eller bidratt med spillkoder i denne tråden for å delta. Folk som har bidratt med spillkoder, har en litt større sjanse til å vinne, siden navnet deres blir registrert 2 ganger i Random Thing Picker. Husk å nevn det siste bidraget ditt når du sender PM, ellers blir det ikke registrert. NB! Linker til gratis spill eller koder til spill som har vært gratis, teller ikke med som bidrag. Trekning foregår Lørdag 10.02 kl 18:00, kun vinner vil bli kontaktet. Mentagor vant. Gratulerer Endret 9. februar 2018 av GAMErROAr 8 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 21. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2018 Har noen steam spill å gi bort. Send PM med tittelen på det spillet du vill ha. Du kan kun velge et spill. Alle kan delta. Trekker vinnere i løpet av Torsdag. Tropico 4: Collectors Bundle Rise of the Triad Dungeons 2 4 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 21. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2018 Har noen steam spill å gi bort. Send PM med tittelen på det spillet du vill ha. Du kan kun velge et spill. Alle kan delta. Trekker vinnere i løpet av Torsdag. Tropico 4: Collectors Bundle Rise of the Triad Dungeons 2 Reg2000 vant Tropico 4 lals Vant Dungeons 2 Gratulerer! Ingen ville ha Rise of the Triad, så jeg legger ut koden her. Første mann til mølla: HEAMM-R69BV-56DA7 4 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 22. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2018 Ingen ville ha Rise of the Triad, så jeg legger ut koden her. Første mann til mølla: HEAMM-R69BV-56DA7 Takker og bukker 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå