Gå til innhold

"Gis bort" tråden for spillkoder (Steam, Origin etc.) **Ingen forespørsler**


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble alt for sent før jeg kom meg hjem i går til at jeg orket å begynne med noe trekning, så da for vi kjøre amerikansk tradisjon og gi gave 1. Juledag :xmas:

 

Med 22 interesserte denne gangen smerter det meg litt å bare få gi bort til en av de, men random name pickeren er nøytral, kald og nådeløs, navnet som kom opp denne gangen var technicality

 

Ellers vil jeg takke for alle julehilsinger jeg mottok i sammenheng med denne trekningen, veldig koselig :)

 

Ha en videre god jul og et godt nyttår når den tid kommer! :)

 

Tusen hjertelig takk for muligheten og knallgod premie evil-duck

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gir bort Tomb Raider Send PM hvis du ønsker spillet. Skriv navnet på spillet i tittelfeltet i meldingen. 


Er det flere som er interessert i samme spill, blir det foretatt trekning.


 


Regler:


 


Du må ha vært registrert i minst 3 måneder på forumet eller bidratt med spillkoder i denne tråden for å delta.


Folk som har bidratt med spillkoder, har en litt større sjanse til å vinne, siden navnet deres blir registrert 2 ganger i Random Thing Picker. Husk å nevn det siste bidraget ditt når du sender PM, ellers blir det ikke registrert.


 


NB! Linker til gratis spill eller koder til spill som har vært gratis, teller ikke med som bidrag.


 


 


Trekning foregår Lørdag 06.01 kl 18:00, kun vinner vil bli kontaktet.


 



Kvalheimaren vant spillet. Gratulerer!
Endret av GAMErROAr
  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Første gang jeg gir bort et spill her på forumet, men er absolutt på tide.

 

Første spill blir Owlboy av de de norske gutta i D-Pad studios.

 

Send meg en PM med spillnavnet i tittelen av meldingen for å være med i trekningen. Er det flere interessenter tar jeg en trekning.

 

Regler:

Du må ha vært registrert i minst 3 måneder på forumet eller minst 30 innlegg på dette forumet for å delta.

Folk som har bidratt med spillkoder har en litt større sjanse til å vinne, siden navnet deres blir registrert 2 ganger i Random Thing Picker. Husk å nevn det siste bidraget ditt når du sender PM, ellers blir det ikke registrert.

 

NB! Linker til gratis spill eller koder til spill som har vært gratis, teller ikke med som bidrag.

 

 

Trekningen vil skje på søndag kveld/ natt (28.01.18).

 

Lykke til :)

 

Edit:

Vinneren er nå trukket og kode oversendt. Gratulerer GnilreG

Endret av Mentagor
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hvis det finnes noen her som er strategisk anlagt, så er jeg villig til å gi bort et eksemplar av Crusader Kings II. Har hørt at spillet avkrever mye aktivitet i de små grå bare så det er klart! :)

 

Gir bort spillet så tidlig som i kveld så her er fristen kort! Foretar en trekning kl 18, og følger da de samme prosedyrene og reglene som de andre.

 

Vinneren ble andr3as. Gratulerer!

Endret av Sidious
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gir bort Dark Souls 3. Send PM hvis du ønsker spillet. Skriv navnet på spillet i tittelfeltet i meldingen. 

Er det flere som er interessert i samme spill, blir det foretatt trekning.

 

Regler:

 

Du må ha vært registrert i minst 3 måneder på forumet eller bidratt med spillkoder i denne tråden for å delta.

Folk som har bidratt med spillkoder, har en litt større sjanse til å vinne, siden navnet deres blir registrert 2 ganger i Random Thing Picker. Husk å nevn det siste bidraget ditt når du sender PM, ellers blir det ikke registrert.

 

NB! Linker til gratis spill eller koder til spill som har vært gratis, teller ikke med som bidrag.

 

 

Trekning foregår Lørdag 10.02 kl 18:00, kun vinner vil bli kontaktet.

 

Mentagor vant. Gratulerer

 

post-239646-0-09192800-1518196305.jpg

Endret av GAMErROAr
  • Liker 8
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har noen steam spill å gi bort. Send PM med tittelen på det spillet du vill ha.

Du kan kun velge et spill. Alle kan delta. Trekker vinnere i løpet av Torsdag.

 

 

Tropico 4: Collectors Bundle

 

Rise of the Triad

 

Dungeons 2

 

Reg2000 vant Tropico 4

 

lals Vant Dungeons 2

 

Gratulerer!

 

Ingen ville ha Rise of the Triad, så jeg legger ut koden her. Første mann til mølla:

 

HEAMM-R69BV-56DA7

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...